Aktualizace Pokémon GO 0.55.0

Včera byla vydána aktualizace Pokémon GO 0.55.0. Poměrně překvapivě v sobotu. Její hlavním cílem bylo opravit několik chyb a nedostatků, které momentálně Pokémon GO doprovází. Nic převratného do samotné hry nepřibylo.

Kratší nahrávání hry po spuštění

Možná jste si všimli, že hra se od posledních aktualizací nahrává stále delší dobu. Na některých zařízeních s Android to může být i přes minutu.

Není přesně jasné jak tento problém Niantic vyřešil, ale v nové aktualizace by mělo dojít k výraznějšímu zkrácení doby nahrávání.

Toto se týká pouze mobilních zařízení s operačním systémem Android.

Android a Pokémon GO Plus

Pokud používáte náramek Pokémon GO Plus, tak od poslední aktualizace vám nemusí fungovat správně. Toto by aktualizace 0.55.0 měla vyřešit.

Integrovaná podpora iOS

Přiznám se, že nevím o co se jedná. Pokud někdo víte, prosím podělte se s ostatními v komentářích. Článek doplním. Díky.

Menší úprava textů

Zatím jsem si ničeho nevšiml…

Další skryté novinky

Co objevili všímaví hráči:

  • Momentálně je ve hře bug, který se aktivuje po kliknutí na obrázek trenéra (Avatar). Hra zamrzne a je nutné jí násilím vypnout. Pokud nemusíte neaktualizujte, než vyjde oprava.
  • Světlo nad Gymy je daleko více viditelné.
  • Řazení A-Z teď řadí podle ASCII tabulky, takže spousta speciálních symbolů se ze začátku přesunula na konec.
  • Menší změna grafiky, když Pokémon vyskočí z pokéballu.
  • Některé útoky mají poupravenou grafiku.

… stále hledám další …

Co zjistili datamineři

APK s hrou projdou vždy datamineři, což jsou většinou zkušenější vývojáři, a porovnají s předchozí verzí. Podle názvů proměnných a nových funkcí se většinou snaží zjistit co je nového.

Optimalizace RAM

Hra má problém na zařízeních s menším množstvím operační paměti (RAM), což způsobuje nutné restarty hry. Stává se to například u bojů o velký Gym.

Podle zdrojového kódu to vypadá, že se vývojáři pokusili hru optimalizovat a snížit nároky na RAM, takže méně restartů.

Critical Catch

Tohle je zajímavá novinka v kódu. Critical catch (česky asi kritické chytnutí) je situace, kdy jste v původních hrách chytli pokémona hned po prvním záchvěvu pokéballu.

Běžně se pokéball zachvěje 3x. Tedy pokémon má šanci až 3x vyskočit. Critical cath v podstatě další 2 záchvěvy ignoruje (už k nim nedojde).

Zkuste si to představit v součeném Pokémon GO. Někdy vyskočí pokémon rovnou, někdy při druhém a většinou až při třetím záchvěvu. Pokud byste hodili Critical catch, tak buď vyskočí z prvního záchvěvu anebo je váš.

Zní to dobře. Prozatím však tato funkce ještě nebyla zapnuta.

Část kódu s evolučními věcmi byla přepsána

V aktualizaci 0.53.1 se objevili „evoluční věci“, tedy předměty, které ovlivní evoluci pokémona. V této aktualizaci došlo k přepsání části kódu. Není příliš jasné co a jak vlastně bude fungovat. V každém případě na tom Niantic stále pracuje.

Nový předmět – Candy Award

V kódu je zmínka o novém předmětu Candy Award (Candy odměna, může být i cena za něco). Jeden z dataminerů napsal, že by se nemuselo jednat o jednu konkrétní věc ale klidně určitý druh předmětů. V každém případě nejspíše bude v inventáři.

Unown medal

Unown jsou záhadní pokémoni ve tvaru písmen, kteří se objevili v druhé generaci. Vypadá to že k nim bude i medal.

Noví sponzoři

Ve zdrojovém kódu jsou 4 noví sponzoři. Zřejmě budou jen pro USA, ale je dobré vědět, že Niantic má přísun peněz i z jiných zdrojů než jen od hráčů. Hra tak nemusí být zas až tolik o penězích.

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
18 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
_Fry_
_Fry_
07.02.2017 09:28

Zajímalo by mě, kdy bude ten Valentýnský event…

DougyGiro91
DougyGiro91
02.02.2017 13:01

Také se mi zdá že to žere víc, mám první den dat a 120 mb v coudu. Pekny

kvakyn
kvakyn
01.02.2017 19:04

Zdar, mě to od poslední aktualizace žere dvakrát víc dat, to je peklo za tři hodky provozu 12 mega, před tím tak 4 až 5 ma někdo stejný problém

Čumajdan
Čumajdan
02.02.2017 15:56
Reply to  kvakyn

Od 29. 1 . mi PoGo sežralo 147 MB. Nevím, teda jak to bylo před tím, nějak sem to nikdy neřešil. Pro upřesnění hraju každej den. Takže to vychází na nějakých 50 MB denně.

g259
g259
31.01.2017 22:31

Zase jsem vcera rozbil telefon, mel jsem 4 jadro 2g ram a taky jsem nemohl kliknout na avatara, dnes jsem si koupil od stejne znacky 8 jadro 3g ram a vsechny problemy zmizely a hra se zapina tak rychle jako nikdy.
Myslim ze razeni pokemonu A-Z je ted cokoliv co je prejmenovany na konci, mel jsem nektery pokese prejmenovany jen na „a“ abych je mel rychle po ruce a stejne jsou na konci seznamu.
Ze se driv od pokese pri chytani neprasilo?

vyrostek
31.01.2017 11:15

Haleluja za opravu toho pluska, to uz bylo o nervy se spojit.

holyholyster
holyholyster
31.01.2017 09:31

mně včera mezi 21 a 22:00 nešly dobývat věže, vůbec se boj nerozeběhl.
Hra se sice načítá rychleji…
Ještě se mně stává že vidím místo, kde se objeví pokémon, ale ješte tam není (tohle se mně stávalo už i dříve, ale bylo to vždy docela rychle opraveno nějakým dalším upgradem).

Morttien
Morttien
30.01.2017 22:10

Když se chci v nové verzi dostat na svého avatara, tak mi hra buď zamrzne a nebo spadne. Setkává se s tím také někdo?

kody
kody
30.01.2017 22:22
Reply to  Morttien

Úplně stejný problém,už mě to s3re.

Aliani
Aliani
31.01.2017 08:08
Reply to  Morttien

Přesně tak! Úspěšnost pádu aplikace je 90%. Prohlédnot si medaile a zkontrolovat buddyho je teď téměř nemožné!
Hra je to dobrá, ale má jednu velkou smůlu v tom, že ji vyrobili právě programátoři z Nianticu.
Teprve půl roku mám několikrát do hodiny problémy s pádem aplikace a nekonečným načítáním dat s pestrým výskytem chybovývh hlášek.
S jinou aplikací jsem nikdy neměl takové problémy jako s tímhle Niantickým šmejdem.

Ivius
Ivius
09.02.2017 08:45
Reply to  Aliani

Hraju od Nianticu jak Ingress, tak Pokémony (obě appky puštěné zároveň) a musím říci, že tyhle dvě hry se diametrálně liší… Ingress rychlý start, menší vytížení RAM, téměř žádné problémy při komunikaci se serverem. Nepamatuji si, kolik jsem musel spustit při hraní Ingressu dalších aplikací, aby mi to Ingress ukončilo a já ho musel s tím startovat znovu. Pokémon? Hraju, na pozadí Ingress a WhatsApp, jakmile pustím další (Chrome, jízdní řády apod.), tak po přepnutí zpět na Pokémona mám jistotu, že budu startovat hru – a samozřejmě neskutečně dlouho. Pokud jen přepínám mezi těmi dvěma hranami, tak často se stává,… Číst vice »

Vlado
Vlado
01.02.2017 20:46
Reply to  Morttien

Robí to aj mne. Preinštaloval som predposlednú verziu a počkám na opravu.

SaviourSavi
SaviourSavi
30.01.2017 13:25

Critical Catch – vždyť to se mi už párkrát povedlo :-O

TeruuCZ
TeruuCZ
31.01.2017 10:40
Reply to  SaviourSavi

To ti spis zamrzl Pokeball 😀 to se mi obcas stava v mistech se slabym signalem – jednou zavibruje a pak uz se jen pomalu dosine k tobe a objevi se hvezdicky ..

SaviourSavi
SaviourSavi
31.01.2017 10:58
Reply to  TeruuCZ

No nevim…hodil jsem ho a ihned mi to napsalo gotcha a ty ostatní blbosti 🙂

Chmeld4
Chmeld4
30.01.2017 07:49

Chybka – invesntáři 😉

Dík za informace.

18
0
Zapojite se do diskuze.x