Už jste si zvykli chytat prachobyčejného Weedla na třikrát? Ne? Já také ne a povím vám proč.
Ještě relativně nedávno jsem měl při chytání pokemonů jednoduchou mnemotechnickou pomůcku. Co mělo CP maximálně tolik, kolik je dnů v roce, na to jsem vzal obyčejný ball a většinou na první, sem tam na druhý hod jsem pokemona chytil.
To, proč měla většina hráčů hru rádi, bylo férové chytání. Hodili jsme a když jsme trefili, byla slušná šance na lapení mona. S tím se i vázal dobrý pocit, jak to dobře umíme. Žádná frustrace. Žádná.
Jenže kdeže loňské sněhy jsou.
Nyní se vám málokdy podaří chytit pokemona na poprvé. Kromě zdržování v dalším hraní, je to nejvíc protivné. Hodíte první ball a jste si víc než jisti, že mona nechytnete. Jenže musíte dlouhé vteřiny čekat, než vám milostivě vyskočí a vy to můžete zkusit znovu. A pak zase. To by sakra vývojáři nemohli udělat speciální fičuru, kdy chytnu mona hned a třeba ať si to klidně odečte 3 bally? Joke 🙂
Můžete si být jisti, že i když je kolem pokemona nejzelenější kruh ze všech zelených kruhů co znám, mon vám z ballu stejně vyskočí i když mu dáte jakou malinu chcete.
Občas se ale stane, že nakliknete mona s nejnižším možným CP. Hurá! Jenže radost je předčasná. Garantuji vám, že těsně před dokončením hodu roztomilý vykulený pokemon ball odrazí a vy musíte házet znovu. Grrrrr!!!
Kapitola sama pro sebe Pidgeotto. Ačkoli jste těsně před ním, svým nejlepším hodem kariéry sotva dohodili na Sentreta (ktery vám samozřejmě z ballu vyskočil, aniž by se jedinkrát zatřepal), u první evoluce Pidgey je vše jinak. Můžete se vsadit, že i ten nejhorší hod z ničeho nic změní trajektorii a milého letícího Pidgeotta přehodíte jako nic. Tomu jako Nia říká férová hra? Bullshit!
Další nová jistota je, že vám průměrně každý pátý pokemon fledne. A to nejlépe když už na něm vyplácáte několik great ballů. Ok no, stane se, říkáte si. Chytnete jiného. A tak dalšího nakliknete, hodíte po něm a … zase fled. WTF?
Tu nejzákladnější věc, kterou ve hře děláme až do zblbnutí, nám poslední dobou Niantic ještě více zprotivuje.
Hate you, Niantic!
mmme730
Vaše články o čemkoliv ze světa pokémonů a hraní Pokémon GO můžete zasílat na clanky@pokestop.cz.
Teď mi vyskočil Nosepass CP 32 z excellent throw pokeballem 😁
Tak Nosepass je obecně na chytání dost oříšek. 🌰 😃 Ideální je ale na nice/great/excelent throw/s, kdy na něm jde dát třeba 5x great curveball in a row, pokud teda nezdrhne. 😄
Neco je jinak. Vysledkem je zmena v pomeru poctu typu pokebalu – cervenych je mene. Zda to je tim ze mene padaji z pokestopu, nebo pokemoni vice dovadeji vi jen Niantic. Drivejsi pomer ballu normal/great/ultra 3:2:1 je ted u me jiny – 1:2:3 aniz bych vyrazne zmenil styl hry. Asi tak.
Jsem 40 level a plně souhlasím s článkem. Hodně vyskakují.
Obyčejné pokebally jsou neúčinné a zbytečné. A když, tak je odráží…..
Mám stále nedostatek.
Motivace koupit PoGo+ a jen mackat cudlik (nebo bloknout sirkou zmacknuty) ?
Šířkou ho Zmacknout můžeš, ale po chvilce se ti restartuje. Takže to řešení není. Spíš bych volil gotcha. To sice není oficiální, ale když je povolené plusko, tak gotcha mi jako podvod nepřipadá.
Nesouhlasím (a stojí za tím přes 45tis. odchycených pokešů). Od doby, kdy jsem kvůli splnění úkolu na prvního mystika musel začít házet točená pouzdra, házím je tak výhradně (abych si nekazil styl) a neutíkají. Odhaduji, že při vhodné barvě a po správném přikrmení jich tak 75-80% chytnu do prvního. A překvapivě, na náhodu, někdy jdou do červeného a točeného i ti hodně silní (CP1200+). Na ty je obvykle jiných barev škoda, ale červený si prakticky vždy zkusím a tak v polovině případů uspěji i s ním. Víc mi vadí nečekané pohyby – točím, točím, čekám, hodím a … lup, pokeš… Číst vice »
Tak ono obecně stačí bejt trpělivej a počkat, až pokémon „zaútočí“ a těsně před dokončením útočné animace hodit pokeball a ten dopadne ve chvíli, kdy je zaručený, že se pokémon „nemůže hnout“ (vyskočit/uhnout do strany/znovu zaútočit). Ale je jasný, že někdy prostě čekat nejde a hází se hned po roztočení a tak, pak je samozřejmě ta šance na netrefení mnohem vyšší. Občas se mi i stává, že teda čekám a čekám a trvá to třeba půl minuty i dýl, kdy se pokémon nehýbe. Někde tuším byl článek, kde se psalo, že každá animace má svůj pevně daný čas + nějaký… Číst vice »
co mě spíš víc vadí je že at zapnu Incense nebo Lurko tak vetšinou je to samej Weedle, Sentret, Zygzagoon a podobně. Když už to člověk pořídí za Coiny (Peníze) tak by na to mohlo chodit něco vzácnějšího. Já už to zapínam prakticky jen když jsou dvojtý expy nebo dusty.
Chytání funguje podle běžných pravděpodobností, které jsou dobře známy. Jak už tady někdo psal – negativní pocity člověk více prožívá a více si je pamatuje, takže autorovi a podobným citlivkám postačí, když se bude více ovládat a soustředit na pozitivnější vjemy.
Zas tak pesimisticky bych to neviděl. Ano, kolikrát mi vyskočí i když má zelenej kruh, jsou to vesměs Weedle, Poochyena, Zigzagoon, Murkrow, atd., ale to jsou obecně dost „skokani“. Každej má „v genech“ zakódovanej Flee rate a Catch rate, např. zmiňovaný Murkrow má Flee 10% a Catch 20%, Poochyena Flee 20% a Catch 50%. A holt se někdy stane, že to padne do těch „špatných“ čísel, je to prostě RNG. Kolikrát se mi ale i stalo, že jsem chytil např. Beedril s úplně rudým kruhem na první pokus obyč pokeballem. Je ale prokázáno, že si člověk pamatuje mnohem víc ty… Číst vice »
To je doufám celé nějaká divná ironie ne? Že se nedá číst chat už sem si tak nějak zvyknul, ale tohle je úplně nový rozměr.
80% Pokémonů chytám na první. Stačí trefovat great a házet curveballem a zvýší se ti multiplier o 2,55x
Úplně tak strašně bych to neviděl.
ALE! Přesně stejně to mám, když si ráno cestou do práce zapnu najednou Incest + Starpiece. To spotřebuji 5x víc ballů než obyčejně GRRR!
Na Incest bacha 😀
Ono to, naštěstí, ani v autobusu moc dobře nejde 😉
Incest v autobusu 😁 to u nás mladší hráči někteří říkají, že se pokemoni spamuji – správně je to spawn