Gym Raid

Raidy jsou skupinové akce, které se odehrávají u Gymů. Hráči se sejdou u Gymu, kde se objeví Raid Boss a pokusí se jej společnými silami porazit. Pokud se jim to podaří, tak získají odměnu a možnost chytit pokémona, který Raid Bosse představuje.

Co potřebujete abyste se mohli Gym raidu účastnit

V současné době musí být váš level minimálně 5. Dále potřebujete Raid Pass anebo Premium Raid Pass.

Raid Pass získáte zdarma pokud protočíte disk nad libovolným gymem. Celkem můžete získat pouze 1 Raid Pass za den a v inventáři mít maximálně 1.

Premium Raid Pass si jde zakoupit v Shopu za 100 PokéCoin. V současné době není množství Premium Raid Passů nijak omezené.

Když přijdete ke gymu, kde je aktivní Raid Boss, tak vám Raid Pass umožní vstoupit do Raid Lobby.

Aktivní Raid v Gymu

V současné době není známo na základě čeho se v gymu objeví Raid Boss.

Prostě se zničehonic Gym zablokuje a objeví se na něm velké vajíčko s časem, kdy dojde k vyklubání raid bosse. O tom zdali je nějaký Raid v okolí dostanete informaci formou krátké zprávy, popřípadě můžete kliknout na tracker s pokémony v pravém dolním rohu. Po zobrazení trackeru klikněte na RAID

Pokud se Raid Boss už vyklubal uvidíte nápis Ongoing. V případě že ještě ne uvidíte čas, kdy dojde k vyklubání.

Nad Gymem zároveň běží odpočet do vyklubání/konce raidu.

U každého Raidu je uvedený určitý počet lebek. Ten odpovídá obtížnosti Raidu.

Obtížnost Raidu

Počet lebek a barva vajíčka vám prozradí jak je raid obtížný. Růžové vajíčko je obtížnost (L) 1 a 2, žluté L3 a L4, černé pak L5.

Pokémon chycený z raidu má minimálně IV 10/10/10 a má level 20. Počasí jej posílí až na level 25.

Průměrný hráč dokáže odsolovat L1 a L2.

Na L3 stačí 2 – 3 hráči.

Nejtěžší z L4 je Snorlax, je dobré na něj mít alespoň 7 lidí.

Opravdu zkušení hráči dokáží sólovat i L3 raidy. Jak na to se dozvíte v článku Level 3 Raid Bosové – L3/T3 Challenge.

L5 se věnuje samostatný článek Legendární Raidy.

Boj s Raid Bossem

Pokud je Raid Boss aktivní, tak si s ním můžete zkusit zabojovat. Pozor na L3 a L4 už je potřeba více lidí.

Jakmile vstoupíte do Gymu s Raid bossem můžete se přidat k lidem z okolí (Battle) anebo založit soukromou skupinu (Private Group).

Následující obrazovka je Raid Lobby. Dostanete se za ní až když použijete Raid Pass. Skupina se skládá celkem 180 vteřin (3 minuty). Po tuto dobu máte možnost navolit vhodné pokémony. Pozor pokud některého budete léčit či oživovat přes ikonku batohu (Items), tak hra zpřehází vybrané pokémony.

V současné době je Raid Lobby poměrně pomalé. Každá akce trvá i několik vteřin. Je dobré s tím počítat.

Napravo je pod Group Code „číslo“ skupiny v které jste. V každé může být maximálně 20 lidí. Jakmile je tento limit překročen, tak hráč je přidělen do další skupiny.

Po skončení odpočtu začne boj. Ten probíhá jako každý jiný, jen je protivník o něco silnější a má o dost víc HP. Pozor při boji na běžné bugy. Niantic je zatím neopravil, takže je lepší například pokémona obětovat než měnit.

Po porážce bose se rozpočítají zásluhy a obdržíte odměnu v podobě speciálních předmětů, revive a XP.

Dále získáte určitý počet Premier Ball, které použijete na chytání běžné varianty pokémona, který gym bránil. Množství Premium ball přitom záleží na tom kdo ovládá gym* a kolik jste dali damage.

* Ve hře je momentálně bug, který nezapočítává bonus za Gym Control

Chytání pokémona z bosse je stejné jako u jiných pokémonů. Můžete použít berry. Jediný rozdíl je, že můžete použít pouze Premium Ball. Ty mají o stejnou úspěšnost než klasické červené Poké Bally.

Boss odpovídá level 20 pokémona a má IV minimálně 10/10/10.

POZOR! Na chycení pokémona máte přesně 15 minut, od začátku odpočtu v Raid lobby. Pokud vám během chytání anebo boje spadne aplikace a mezitím ostatní úspěšně dokončí raid, tak stačí kliknout na Gym (Battle) a dostanete se do fáze chytání, ovšem pouze do výše zmíněných 15 minut.

Speciální předměty

Golden Razz Berry – tato berry výrazně zvyšuje šanci na chycení pokémona. Hladovým pokémonům v gymu také zvyšuje motivaci na maximum.

Rare Candy – můžete jej použít nalibovolného pokémona a rare candy se změní na candy daného pokémona. V podstatě je to univerzální candy.

Technical Machine (TM) – Existují dva druhy, jeden mění rychlý (fast) útok pokémona a druhý ten co se nabíjí (charged). Útok je změněn náhodně na takový, který pokémon může mít. Nemůže se takto naučit starý (legacy). Například Dragonite se už nemůže naučit Dragon Breath.

Množství odměn v Raidu

Kolik toho dostanete v Raidu záleží na počtu získaných Premier Ball. Čím více jich máte, tím více věcí získáte. Zvláště u L5 raidů se vyplatí držet Gym. Bonus v Gym control posune vaši odměnu o 1 stack (balíček odměn).

// jak se vypočítávají odměny se dozvíte z připravovaného článku

Další informace

  • Pokud neporazíte Raid Bosse, tak to můžete zkusit znovu (nestojí to další Raid Pass). Je však nutné znovu poskládat skupinu.
  • Bonusové míčky za damage se počítají z aktuální útočné šestice. Pokud je poraženo všech 6 pokémonů a přidáte se znovu přes re-join raid, tak se damage počítá od 0.

Jak přeskočit úvodní animaci

Přeskočením úvodní animace, kde raid boss zakřičí lze získat až 3 vteřiny času navíc. Většinu tento trik využívají zkušení hráči, kteří se sólo snaží pokořit každého T3 bosse.

Takže jak na to:

  • Vytvořte si svou bojovou skupinu se 6 pokémonů a pojmenujte jí tak aby byla hned vedle doporučených pokémonů (recommended).
  • Vytvořte si další bojovou skupinu, kde není žádný pokémon.
  • Při odpočtu zvolte skupinu bez pokémonů.
  • Jakmile doběhne odpočet, tak vás hra vyhodí raidu do lobby s chybou, že si musíte zvolit nějaké pokémony.
  • Rychle překlikněte na skupinu s 6 pokémony a dejte rejoin.
  • Hra vás rovnou pošle do boje. Na velmi rychlých telefonech se takto teoreticky dají získat až 3 vteřiny.

Závěr

Raid Bossové jsou prozatím novinka, takže postupně článek aktualizuji 🙂

 

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
218 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Bruno
Bruno
26.06.2017 23:56

Soupeři dělejte něco, dnes jste mi vydělali jen 19 penízků. Doufám, že se od zítřka polepšíte.

Petr
Petr
27.06.2017 12:29
Reply to  Bruno

jo, tady bych chtěl všechny upozornit, ze ja osobne nebudu sundávat kohokoliv, kdo bude za cheaterama. Takze když uvidíte gym, kde mate cheatera, ani si tam nikoho nedavejte.. leda by vas vykopnul někdo jinej – a timto chci apelovat i na nemodry – nechavejte cheatery v gymech, at mají ty svoje pokese bloknuty a nic z toho nemaji..

samotář
samotář
27.06.2017 14:05
Reply to  Petr

Hezký nápad, ale nebude fungovat, každý je znát nemůže a každý se chováme jinak. Oni žijí v paralelním světě a nás ostatní vlastně ani nepotřebují – na dálku do gymů nalezou a stejně tak se druhým účtem kvůli inkasu i vystrčí. Co je však jistě žere je to, když se jim v jednom dni pokešů vrátí moc a přinesou jen padesátku celkem. 🙂

petr
petr
29.06.2017 08:13
Reply to  samotář

no, me uplne nedoslo to s tim druhym uctem 🙁 nejsem tak zbehlej ve fixlovani.. tim to pada a bude lepsi je kopat, aby jim dosel domu a nedal vůbec nic.. 🙂

samotář
samotář
29.06.2017 15:16
Reply to  petr

Je to prosté. Odhlásí se ze hry a přihlásí se jako někdo jiný, z jiného týmu. A účtů může mít… Nevadilo by mi to u těch, kteří to hrají v terénu a tím pádem si svůj čas mezi účty dělí, ale oni to většinou i hrají na dálku a čas tak naopak získávají – jsou to pak ještě pořád hráči? (To je jako poslat Marušku na jahody a pak se jimi doma chlubit.) Teď se jim to už tolik nevyplácí (nevím, zda jde z domu bojovat s bossy) a naříkají. 🙂

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 23:52

Jdu v 22:30 ven vykydlit najezdnika a vidim aktivni raid ! Niantic zrejme odstranil casove omezeni … To je krok pozitivnim smerem …

Gripen
Gripen
26.06.2017 22:36

S těma Pokecoinama to stále dost lidí nechápe. Takže: 1) Můžete denně dostat jen max. 50 Coinů. 2) Za každých10 minut v gymu dostanete 1 Coin. Takže pokud pokemon vydrží v gymu třeba 1,5 hodin, obdržíte 9 Coinů.¨ 3) Pro obdržení max. denní částky 50 Coinů tedy stačí aby jste měli jednoho pokemona v gymu 500 minut, tedy cca 8,5 hodiny (nebo dva, každého 250 minut)……atd. 4) A je jedno zda Váš pokemon byl v gymu týden, nebo se Vám vrátili během dne třeba tři. Prostě dostanete jen max. 50 Coinů denně. 5) Pokud tedy dostanete zpět nějakého hrdinu, co… Číst vice »

Zveba
Zveba
26.06.2017 22:44
Reply to  Gripen

1xdenně dojít ke gymu a ten druhým učtem sundat pak 10 minut počkat a zas ho tam dát……..zbytečné krmit

Zveba
Zveba
26.06.2017 23:09
Reply to  Gripen

Má někdo zkušenosti jak se dostat do skupiny a nebo jak ji založit před utokem na bosse?????
co přesně odkliknout poté co použiju raid pass a vidím zobrazené další hráče ????????

Mr.Jelito
Mr.Jelito
26.06.2017 21:59

Tak to se máte, že si užíváte raidy. Nevím, jestli to už jsem jen já, ale raidy mi nejdou. Přihlašuju se pokemon trainer club (PTC) a když použiju raid pas, tak mi to najede do raidu, vyberu si pokeše na boj, počkám, až to odpočítá, objeví se boss, objeví se GO a jak zmizí, tak se mi objeví krásnej eror a jsem zpátky při nakliknutí do gymu. Takže super. Takhle už 3 dny za sebou. Očekávám, že se to spraví až s aktualizací. Nevím jak Vám, ale mě se ty boje v gymu cukaj jako prase. HP pokemonů skáče sem… Číst vice »

Zveba
Zveba
26.06.2017 22:37
Reply to  Mr.Jelito

Funkce Raid Boss je fajn,ale s 50 coiny za den a 20 stardust za malinu to je směšné už proto že je potřeba 1xdenně dojít ke gymu a ten druhým učtem sundat pak 10 minut počkat a zas je tam dát.
Pokud by se coiny připisovali automaticky každý den třeba o pulnoci tak by mělo smysl je i krmit.
100 coinu a 5000 stardustu bylo rozhodně lepší……….?

LukyLibo
LukyLibo
26.06.2017 23:07
Reply to  Zveba

Pokud by se hlasovalo, tak jsem rozhodně pro starý model Gymů. Dřívější limit 100 coins a 5000 stardust / den je nyní utopie. Krok zpět. Mimo mísu. Z tohoto důvodu nemá smysl vůbec o novém sytému boje diskutovat.
Výsledek je na dvě věci:
a) znechutit hru hráčům vyšších levelů
b) podporovat sponzory hry
Pay to Win. Chceš hrát = zaplať, jinak máš jen demo.
Škoda. Tohle se jim tedy nepovedlo.

kub
kub
27.06.2017 12:32
Reply to  LukyLibo

Jsem level 38 a znechucení necítím.
Reálné peníze nedávám, na to jsem příliš stár, a hraju si zadarmo. Tak nevím, no…

Pavel
Pavel
27.06.2017 10:50
Reply to  Zveba

Hra je zničená.Nemám důvod někam chodit.

Mr. Colombo
Mr. Colombo
27.06.2017 06:35
Reply to  Mr.Jelito

Mam to stejne. Nejsi v tom sam. O raidech si jen ctu, protoze na boj se mi to moc seka a haze errory.

Gombisscz
Gombisscz
27.06.2017 08:16
Reply to  Mr.Jelito

Přihlašuju se taky přes trainer club (level32) a mám ten samý problém. Ještě jsem si GYM RAID nevyzkoušel. 😡

Mr.jelito
Mr.jelito
27.06.2017 08:47
Reply to  Mr.Jelito

Tak Niantic o našem problému ví a řeší ho. Mají to i na stránkách Supportu:
support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/115009368507

Jirka Stolín
Jirka Stolín
27.06.2017 12:00
Reply to  Mr.Jelito

zapni si automaticky čas a časové pásmo měl jsem stejnej problém..

Agent12
Agent12
28.06.2017 22:32
Reply to  Mr.Jelito

To sami, kdyz jedu na hotspotu.

Markweyn
Markweyn
26.06.2017 21:32

Ahoj chci se zeptat od jakého levlu můžu na Raid Boss ??? Mám levl 17 a nemůžu a ve hře nikde nepíšou od jakého levlu můžu na Bosse :/ a ještě se chci zeptat kde získám coiny za GYMY ???

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:52
Reply to  Markweyn

Tohle info najdeš na na začatku tohoto članku a v članku nove gymy doporučuju přečist cele

Zveba
Zveba
26.06.2017 22:11
Reply to  Markweyn

stačí mít pokémona v gymu 8hod a 20minut a pak ho vykopnout a dostaneš 50 coinu což je maximum za den a to každý den opakovat. na raid bosse byl potřeba level 25 a více ,ale to před chvílí změmili kámoš má level 23 a když vytočil stopu v gymu padl mu raid pass a šel na bosse.

Welby
Welby
26.06.2017 22:15
Reply to  Markweyn

Momentálně je potřeba aspoň level 20,
ale celkem rychle to Niantic snižuje, tak se brzo dočkáš.

Gonzáles
Gonzáles
26.06.2017 20:25

Nevím co tu všichni brečíte o coinech. Mě se ten novej systém celkem líbí. Jako novej, slabší hráč z Prahy, mám konečně možnost si taky něco nahrát. Všude to tu bylo plný vaporeonů, gyaradosů, snorlaxů a podobně a prostě jsem neměl moc šancí. Teď přidali větší důraz na super effective útoky, v obraně gymu může bejt od každýho druhu vždy jen jeden kousek a když je nikdo nekrmí, tak i těm silnejm padá motivace a tím pádem i CP. Tak můžu konečně taky něco sundat. Mince pak dostanete 1 coin za každou hodinu, kterou byl pokémon v gymu. Když ho… Číst vice »

samotář
samotář
27.06.2017 00:31
Reply to  Gonzáles

Ne, najdou se i starší. Se ženou máme dohromady 105 a ona je z nás dvou ta mladší 🙂

Soninka
Soninka
30.06.2017 18:36
Reply to  samotář

Normálne ste ma zverejnením Vášho veku potešili. Už sa necítim trápne, že ma táto hra dostala. Pravidelnou dennou chôdzou pracujem na svojej kondícii od 18.2.2017, kedy mi Pokemon-Go nainštalovala moja 27-ročná dcéra. A ešte 2 čísla: som v 32. leveli a mám 56 :o)

samotář
samotář
03.07.2017 11:45
Reply to  Soninka

🙂 my trajdáme už téměř rok a tak jsme o fous (lvl36) dál. Procházky (2600km) nás baví a současně je to i trénink na letní turistickou dovolenou. Fyzička se v horách vždycky hodí…

kub
kub
27.06.2017 12:29
Reply to  Gonzáles

Co bys na tom byl špatně? Mně je pětapade, no a co 😀

Alcieu
Alcieu
27.06.2017 14:20
Reply to  Gonzáles

no, na vesnici na mě všichni koukají stylem „taková stará a chytá pokemony“ a to je mi 30, ale když to člověka baví, tak to může mít na háku…
horší, že moje psychické zdraví zpochybňuje i manžel. no, inu..

kub
kub
27.06.2017 17:09
Reply to  Alcieu

Stylem „takovej starej a chytá pokémony“ se na mne koukají mé děti – kluk 30 a holka 11, které to už dávno přestalo bavit. Asi proto, že jsem lepčejší, chachá…

Drticool
Drticool
27.06.2017 21:38
Reply to  kub

Mě 32 a na ty co se pošklebujou se*u z vysoka.

Gonzáles
Gonzáles
28.06.2017 10:10
Reply to  Gonzáles

Ok, ok.
Jsem se jen chtěl zeptat jestli jsem samotnej geront, kdo to hraje, nebo je nás víc 😉

Mysakusak
Mysakusak
28.06.2017 21:19
Reply to  Gonzáles

Nejsi :-). Az bude nejhur, priznam vek ja :-).

Beky
Beky
29.06.2017 06:24
Reply to  Gonzáles

Mojí mamince je 68 a taky hraje 😀 A mě je přes 40 😀 Pohoda…

petr
petr
29.06.2017 08:15
Reply to  Beky

udelali jste mi radost 😀 jsem mladicek! a je fakt, ze na gymech poslední dobou potkavam +- stejnou vekovou skupinu (30-40) namisto mládeže 🙂

Rayes
Rayes
26.06.2017 19:07

Uvital bych clanek co jde solo a co ne. Dneska jsem ztroskotal na machampovi. Dal sem ho sam tak na 3/4 a dosel cas. Jsem level 35. Jiank exxegutor muk weezing na pohodu solo. Ve dvou jsme dali vapika a joltika jak nic. Chtel sem zkusit venusaura ale solo jsem si netrouf. Dlouho jsem setril dust a ted budu posilovat jen attackery ktery jsem driv neresil. Skoda dustu do snorlaxu a vsech obranaru. Ted zcela k nicemu. Konecne mi padl Fast tm. Pouziju na 100% espeona. Dostane confusion. Vubec nevim na co pouzit rare candy. Zatim pohoda jen 15 ale… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 20:32
Reply to  drago

Jeste jsem dohledal ze jde solo i gengar. Ale chce to stado 2800+ tyranitaru s vhodnymi movsety.

Rayes
Rayes
26.06.2017 21:17
Reply to  Mysakusak

Mozna ho zkusim. Umbreon asi ne ma nizkej utok ale gyarados bite + crunch by daval taky. Ale gengar me moc nelaka mam jich dost z haloweenu

vojta
vojta
26.06.2017 21:27
Reply to  Rayes

gengara jsem zkoušel, měl 19k CP a dal jsem ho na 3/4 měl jsem na něj 3 gyaradose + dalši 3 pekeše 2700 cp a nedal jsem ho 🙂 lvl mám 30 a pokemony naplno 😉

Rayes
Rayes
26.06.2017 21:19
Reply to  drago

Jeste kdyby mel nekdo spocitany odmeny hlavne tm change. Ja dnes dostal jeden z raidu 2. Solo muk. Muj 7. Raid a prvni odmena. Vetsi sance bude asi ze 4 ale tech moc neni

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 20:27
Reply to  Rayes

Solo jdou vsechny level 1,2. Existuji lide co sejmuly sami alkazana a machampa. Podle simulaci by mnel jit solo vaporeon – ja to nedal na cas, ne na utocnou silu. Opravdu nevim jak zmenit strategii aby ten vapik solo sel …

Rayes
Rayes
26.06.2017 21:14
Reply to  Mysakusak

Treba casem bude tech raid bossu vic. Dneska jsem dal jen tak z legrace magikarpa jinak vsechny ty pokese uz mam tak me to ani nelaka. Jen ten machamp a na toho zatim nestacim. Fairy, flying, psychic jsou super efektivni. Ale s cim do nej jit aby daval dost damage

Drata
Drata
29.06.2017 00:35
Reply to  Rayes

Psichic asi alakazam možná xatu nebo slowbro/slowking
Fairy netuším, mozna clefable nebo mime
Flying není moc co

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 16:38

Neví někdo co znamená Time defended oproti Time defending – jer to v gym badgi – time defending je celková doba, po kterou je na tom gymu pokemon, ale time defended? Mám Pokemona 1d7:40 na gymu a time defended má jenom 8m0s…Jinej má zase 9h6m…

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 16:49
Reply to  Chirurg

Takže jsem trochu surfoval po různých diskusních serverech a podle mě je to tak: Time defending je doba aktuálně sedícího pokemona na gymu a time defended je celková doba, po kterou ten který hráč ten gym bránil. Není započtená doba aktuálně na gymu sedícího pokemona, ta se započte, až bude z gymu vyhozen. Zkuste to někdo zkontrolovat, když vám vypadne pokemon z gymu.

Jirka
Jirka
26.06.2017 20:01
Reply to  Chirurg

Ano + všiml jsem si, že Time defended se navýší o aktuální Pokémonův čas už i ve chvíli, kdy navštívím gym.

WallZmar
WallZmar
26.06.2017 16:02

Raidy jsou kam se podívám. Podle mě se jedná o zoufalou snahu Nianticu něco trhnout na premium RAID passech, jenže… Nikde nikdo nehraje… Nakonec kdo by riskoval to, že si koupí premium pass, vloží ho a nikdo se nepřidá? Kolikrát to může udělat, jednou, dvakrát? Měli by konečně pochopit, že nejlepší způsob jak si udržet hráčskou základnu je reklama. Ať jsou klidně na mapách označeny vývařovny McDonalds a ať vám k velkému menu dají promo kód za který vám vypadne inkubátor, ale tohle…

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:41
Reply to  WallZmar

Spiše by ti bossove mněli jit sundat v jednom i kdyby až na levlu 40 s x pokešema na levlu 40.5 tak v jednom protože je to tak jak řikaš ty a nutit lidi do nějaky spoluprace a domluvy když ta app nema chat nebo něco na ten zpusob aby se diky tomu lidi sešli do je uplně xxx

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:49
Reply to  WallZmar

Navič jen jeden free pass na den vzhledem k tomu že vetšina hraču za hru neutraci je prostě malo a opravdu diky tomu neni šance aby se tak někdo sešel taky si sam radši sundam ex. než abych nachodil x desitek km po městě v naději že najdu aspon jednoho hrače co ješte pass nevyplitval a pak dalšich x hodin čekat na nejakeho dobreho bosse

Swellow
26.06.2017 14:26

A chci se zeptat to třeba Raid Boss nemůže být Sandslash, Misdreavus, Tangela a další…???
Nebo jsou Raid Bossové jenom tito, které jsou na tomto webu??

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:42
Reply to  Swellow

Ne tito jsou určeni

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 14:13

Pry jde sundat v jednom Raid 3 Machamp. 3x Alkazan a 3x Espeon nebo tak neco. Podarilo se to nekomu ?

Rayes
Rayes
26.06.2017 19:09
Reply to  Mysakusak

Dneska sem ho daval sam 3x slowbro psychi a alakazam. Ten nema cenu hned chcipne ma malo hp. Druhy pokus s rhydony a zabili ho na 3/4 a dosel cas. Vzdal jsem to. Mozna ohnivy nebo travni by se sundavali zvlast.

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 12:51

Uz mne prestava bavit chodit na mista Raidu level 3 a 4. Ani v huste osidlene oblasti s lidma (Dejvice, okoli VS) clovek proste nevi zda se nekdo prida = zda nevyhodi pas. Niantic musi pridat nejaky system predbezneho prihlasovnai do riadu + detekce treneru v okoli, jinak se raidy omezi na predem zorganizovane akce treneru. A ani to moc predem organizovat nejde – kdys se nevi jaky raid , kdy a kde bude (treba o 100 m dal nez saha mapa). Dokud to nezmeni povazuji ucast na raidech 3,4 za stratu casu …

MaStr807
MaStr807
26.06.2017 12:16

myslite ze z L3 se v jednom neda dat arcanin nebo flareon s 6×2.8K vapikama s hydro pumpou ? v casovem limitu samozrejme ??? nechce se mi to zkouset abych nevyplitval zbytecne raidpass

Kejmlp
Kejmlp
26.06.2017 18:24
Reply to  MaStr807

Zkoušel jsem sundat arcanina jak vapikama 2,7-2,9 tak Gyaradosema 2,8-3,0 a vždycky jsem dostal na prd..bohužel když jsem sám nedaří se….

Mysakusak
Mysakusak
28.06.2017 21:23
Reply to  MaStr807

Arcanin se da ale ne vapikama. Chce to golemy a ryhorny. Flareona zatim nikdo nedal … Potvory musi byt na levl 30 nebo lepsi …

RasputinS11
RasputinS11
26.06.2017 11:50

drago,
jak se tady řadí příspěvky, myslel jsem, že ty nejnovější jsou dole, ale koukám, že jsou nahoře:) tak jak to je. díky za info

sevanan
sevanan
26.06.2017 12:05
Reply to  RasputinS11

takhle je to každopádně lepší, nemusím listovat 😉

Martin
Martin
26.06.2017 09:41

Zdravím. Jsou tu nějací hráči z Kladna a blízkého okolí?? 🙂 Máme skupinu cca 5 až 6 lidí na sundávání bosse. Pokud má někdo zájem, ať se klidně ozve. Můžeme si dávat info kde co je a výpomoc při boji. Zdraví Martin

Pavel
Pavel
26.06.2017 16:36
Reply to  Martin

Zdravím jsem na kladne u přítelkyně nikoho tam neznám ale na raidy bych chodil

Martin
Martin
26.06.2017 22:23
Reply to  Pavel

Tak skvělé. Naše parta je teda z Unhoště jestli znáš(6km od Kladna). Pokud máš auto, můžeš na silný raidy jezdit za nama a naopak na silný vzdy přijedem.

Pavel
Pavel
26.06.2017 22:44
Reply to  Martin

Martine rad bych chodil s vama mas fb nebo číslo ?

Martin
Martin
27.06.2017 06:49
Reply to  Pavel

775357835. Napiš fcb a hned te hodim do naší skupiny 🙂

Jist
Jist
26.06.2017 08:37

Ahoj, baví mě se lišit.. 🙂 VČERA JSEM SÁM V POSLEDNÍ VTEŘINĚ PŘEMOHL ALAKAZAMA !!!, ALE TAKY JSEM JEDEN Z MÁLA, KTERÝ HO PAK (ANI NA JEDENÁCTÝ POKUS) NEULOVIL.

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 12:39
Reply to  Jist

Alkazan by nemnel jit sundat v jednom cloveku – takze hluboka ucta 🙂 . Muzes se podelit o infomace jak jsi to udelal ? Stado Umbreonu a Tyranitaru, nebo I cerni pejskove ? Sance udelat raid 3 sam je vyzva a zatim se mi to nepovedlo ….

xsahrus
xsahrus
01.07.2017 10:22
Reply to  Jist

Tak to jseš docela borec. Dali jsme ho ve třech v poslední vteřině. 3* lvl 34.

Bruno
Bruno
26.06.2017 08:28

Nejsou někde jasně napsaná pravidla? To je jenom pokus omyl a podélení se v diskuzi.

Čte někdo i zahraniční stránky, jak se dívají na poslední změny tam?

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 10:09
Reply to  Bruno

Jasne psana pravidla jsou kdyz si v Po Go zmacknes v Settings -> Help Center. Je to jediny oficialni dokument co je k dispozici (napoji te to na Helpdesk Ninaticu kde jsou i screenshoty tlacitek co mas mackat).

sevanan
sevanan
26.06.2017 08:14

o víkendu jsem porazil sám pomocí dvou Dragonitů L2 Exeggutora s CP12k a ještě mi zbyli 4 pokeši v záloze a dost času … možná by se nechal sám udolat i Arcanine s CP16k nebo ten Vapík ale pak už je asi spíš problém čas 🙁 jinak obecně mi přijde, že je teď sice zdlouhavější, ale lehčí zbourat gym, při použití správného typu pokemona to jde jako po másle.

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:28
Reply to  sevanan

Vapika už někdo sundal netušim jak ten ex. neni problem dat i pro slabšiho hrače ale po něm už to prostě jde jen těžko kuli časovemu limitu vzhledem k tomu že pokemonu mužeš použit vicemeně neomezenej počet

Silamor
Silamor
26.06.2017 08:07

S tim časovím omezením nevím jak je to žhaví. Včera se mi pustili dva raidy v okolí pár minu před 22 hodinou.

Riiiederner
Riiiederner
26.06.2017 21:45
Reply to  Silamor

Ja bych se vsadil že myslel časove omezeni za kterou musiš sundat bosse alespoň mně to děla vetši problem než že je nemužu sundat po 22 hodině

Moro
26.06.2017 07:42

Tak tedy: raidy – zatím 4 (3xL1 + 1xL3) – bosse jsem bil je buď sám nebo s jedním hráčem enemy týmu. L1 je nuda, v L3 jsme ve dvou zmákli Flareona. O víkendu raidy zaplavily město – pokud budou tak časté, tak (aby nebylo třeba kupovat pas), pak bude lepší si vybírat ty silné. Jako problém vidím, že pokud trefím silného bosse mimo centrum dění (příklad – městský park o sobotě v poledne), pak jej sám nesundám. nové gymy – na pytel. Výplata mincí je neprůhledná a je jasné, že cílem hry je často obměňovat týmy na gymech. Už… Číst vice »

paric23
paric23
26.06.2017 12:12
Reply to  Moro

nepropade.. muzes mit jen jeden free u sebe a ziskas jen jeden jedno uza 24h takze muzes mit jedenze vcera a dneska ho pouzijes a hned si vytocis dalsi.. takze muzes zabit 2 bosse v jeden den freee… ty za 100coinu muzes mit kolik chces za den

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 12:15
Reply to  Moro

Mám stejnou zkušenost s coins – nevím, co kdo přinesl, jen sluduju, jestli mi přibylo, hláška tam je hned po zapnutí hry a na chvilku, nevím, jak dlouho tam pokemon byl. Navíc o víkendu mi opakovaně nepřinesli žádné coiny, i když jsem měl pokemona na gymu i déle než 1 den… Pass by měl platit i další den, ale když ho máš, nepadne ti další. Takže nejlépe utratit každý den jeden + vytočit další. Víc jen nákupem…

Marty
Marty
26.06.2017 03:11

Zdar lidi, nevíte jestli po chycení RAID Bosse získám i candy toho daného pokémona? Například po chycení Tyranitara i třeba 5 jeho candy?

Mysakusak
Mysakusak
28.06.2017 21:26
Reply to  Marty

Ano, ziskas jeho candy jako pri normalnim chyceni. Treba croconawa jsem chytal i s ananasem = tzn asi 12 candy (evolv + ananas). Navic nahodne ziskas univerzalni (Rare) candy ..

Drticool
Drticool
26.06.2017 02:22

Jsem zklamán. Čekal jsem, že Raid Bossem bude moci být kterýkoli pokemon. Z těch vypsaných mám zájem jen o Bayleef, Larvitara, Quilava a Tyranitara (kterého stejně nezískám, protože se tu nesejdou ani 3 lidi natož 8, takže si ho budu muset vyvinout). Všechny ostatní už mám a to v celkem slušné kvalitě.

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 10:11
Reply to  Drticool

Ani Rare Candy na vyvin cehokoliv te nelakaji ? Mne teda usetrily par desitek km chozeni na Ampharose …

Drticool
Drticool
26.06.2017 15:47
Reply to  Mysakusak

Těch padá málo aby to stálo za nákup vstupenky. Tu jednu denní free pochopitelně použiju na jednoho z těch vypsaných, abych získal jejich candy a hlavně pokemona s dobrým IV. No a budu doufat, že časem přidaj další Bose (mléčnej tanker by bodl toho ještě nemám). 🙂

Fij0n
Fij0n
25.06.2017 23:34

Mě spíš vadí že raidy jsou asi (není potvrzeno) ovlivněny časem. Přes den spousty a padne večer a nic. Mě jako nočnímu hráči moc nevyhovuje

Gagina91
Gagina91
26.06.2017 13:10
Reply to  drago

Coz je uplne na ****…taky jsem nocni hrac a ono to s pracovni dobou od 7-19 ani jinak nejde. Vubec si nezabatlim 😢

Susena
Susena
25.06.2017 21:56

Nevíte někdo jestli se dá bojovat proti Raidovi v různých týmech? Nebo to musí být tým stejné barvy?

samotář
samotář
26.06.2017 08:13
Reply to  Susena

Hráči ve skupině mohou být z různých týmů (osobní zkušenost).

Mikeabx
Mikeabx
25.06.2017 20:12

Nevim jestli to patří sem, ale stalo se mi 2x vybojoval jsem červený gym stim ze ho obsadime se synem. Já jsem tak dal pokiše syn ne. A dnes se nám to stalo obráceně u jiného gymu. Nevíte někdo co to je za fejkovou novinku.

Jinak chytání raid bossu je jak u koho. Já dnes Muk bez problému. Kluk skoro na 10 pokus.

Zabule
Zabule
25.06.2017 20:16
Reply to  Mikeabx

Nám se to taky stalo, obsadit mi šel až asi po 10 min po manželovi. Je to nějak chyba, myslím, že tu někdo o tom už psal.

Look
Look
25.06.2017 20:45
Reply to  Mikeabx

bohužel to ty trouby z niantiku zase podělali a je tam limit 10min i na vlastní tým, takže pokud jste dva, druhý musí 10min na přidání počkat

Tomiho420
Tomiho420
25.06.2017 21:45
Reply to  Look

Cekat se nemusi pokud bojujete a pridavate pokemony soucasne. Hrajeme takhle ve trech a nebyl problem.

Rosen
Rosen
25.06.2017 22:24
Reply to  Look

Taky se nám to stalo… pak jsme se domluvili a hodili tam pokémony zaráz, stejně tak do jednoho gymu, kde už hráč byl (tam tedy nevím, jestli se musí po každém jednotlivci čekat).

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 12:17
Reply to  Look

je to bug, není to vždycky

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 12:16
Reply to  Mikeabx

je to bug, synovi ta taky nešlo, psalo mu to hlášku, že na gymu se bojuje, asi po 5 min. ho tam dal.

xsahrus
xsahrus
01.07.2017 10:28
Reply to  Mikeabx

Musíte toho posledního pokeše porazit společně. Všichni hráči musí být načtení a bojovat. Tzn. když to někomu spadne lepší přerušit boj a začít všichni znovu. Pak se mkohou přidat všicni. Mi se pro jistotu přidávali najednou i s odpočítáváním a šlo to dobře.
Ale když někdo umře, vyskočí ze souboje, nebochytne error a ostatní gym domlátí tak ten nešťastník pak musí 10 minut čekat. prostě ho hra bere jako že jde zrovna náhodou kolem a chce Vám zabrat místo.

Zabule
Zabule
25.06.2017 19:43

Včera jsme poprvé zkusili, boss byl Machamp, nakonec jsme ho udolali. Priste ale vyberu jine pokemon pro boj, včera jsem nechala, co mi tam naskočilo. 🙂 Já ho chytla hned, ale manželovi utekl, takže ne vždycky jde chytit.

panda
panda
27.06.2017 14:27
Reply to  Zabule

Mně zdrhli dva ze čtyř, proti kterým jsem za přemožení bojovala. Tedy ne že by zdrhli, ale vyskočili i z posledního, 11. míčku.

Mysakusak
Mysakusak
25.06.2017 19:38

Mne pripada strasne nefer casovy limit. Diky tomu se nedaji v jednom uhrat zadne Raid level 3. Skousel jsem ten nejjednodusi – Vaporeona. Dostaval sileny kour solarebeamy od stada Execute puvodne trenovanych na Blissey … Stahnul jsem ho na 30% puvodniho HP a pak vyprsel cas …

Boss by mnel vyhrat tak ze zlikviduje utocniky. Ne ze zbabele zdrhne po casovem limitu …

Nejak mi zacina chybet nejaka vyzva – za odpoledne se daji v pohode vykydlit vsechny gymi v mensim meste … Mohli nechat aspon RAID Level 3 jako nejakou vyzvu pro jednotlivce ….

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 12:20
Reply to  Mysakusak

Přesně tak, bohužel časový limit diskriminuje hráče v menších městech, jsem sám, max ve dvou se synem a včera jsme měli problém zabít ve dvou (33+29 lvl) Alakazama, ani 2x se nám to nepovedlo. Jiného jsme pak udolali v poslední sekundě. Dobíjet gymy je teď sranda i v jednom. Chce to jen čas

Bruno
Bruno
25.06.2017 19:32

Jestli se to nezměnilo, tak výběr Pokémonů je jen 2 minuty a boj je 3 minuty.

Russulagrisea
Russulagrisea
25.06.2017 19:21

Těch raidů je hrozně moc !!! Těšil jsem se dnes v Holešovicích jak s někým sejmu Alakazama a během půl hodiny po vylíhnutí nikdo nepřišel…tak jsem odešel 🙁

Mysakusak
Mysakusak
25.06.2017 19:40
Reply to  Russulagrisea

To mi povidej. V Sarce jsem mnel na radaru asi 3 raid level 3 a vim ze je sam nedam. Nikdo neprisel. Skusil sjem sam Vaporeona ale problem je cas – ne ze by to solo neslo.

CertTom
CertTom
25.06.2017 18:45

V jednom dni lze vytočit nejvýše (nebo právě) jeden Raidpass. Neznamená to ale, že lze zadarmo hrát jen jednou denně. Když si pass jednoho dne nevyčerpám, mohu ho uplatnit i druhý den. Následným vytočením denního passu získám další možnost hrát. Takto to alespoň fungovalo hned první den Raidů (vyzkoušeno). Bosse lze chytit skoro vždy. To znamená že nikoli úplně vždy. Už jsem viděl případ, kdy i po deseti ranách (na konci doplněných dokonce Golden Berry) upláchnul. A ještě postřeh k novým gymům. Pokeši se vrací zpátky vždy po vybití hráčem jiného týmu. Nejsem si jist, jestli skutečně platí, že se… Číst vice »

Kastrna
Kastrna
25.06.2017 19:01
Reply to  CertTom

Při vyzvednutí pokouše z gymu budou coiníky nebo nebudou?

Russulagrisea
Russulagrisea
25.06.2017 19:11
Reply to  CertTom

Včera mi Croconaw vyskočil ze všech ballů, co jsem dostal.

Mamonick
Mamonick
25.06.2017 23:13
Reply to  CertTom

Prosimte a jak si ho vyzvednes? Ja to byl ted zkusit, ale hodil jsem mu jeste berry takze byl plne motivovany.

Kastrna
Kastrna
26.06.2017 08:17
Reply to  CertTom

Přesně!
Teď jsem si pro něj šla, ale nešel mi vyndat…
Jak?

Mysakusak
Mysakusak
26.06.2017 10:27
Reply to  CertTom

Da se vyzvednout i motivovany pokemon, nebo jen totalne demotivovany ? mam vsechny motivovane, tak to nemuzu vyskouset …

Míra
Míra
26.06.2017 13:11
Reply to  Mysakusak

Podle mě je to vyzvednutí naprostý výmysl. Samozřejmě že to nejde. Prostě čekejte až ho někdo sejme a on se vrátí sám…

CertTom
CertTom
26.06.2017 14:28
Reply to  Míra

No – výmysl… Stalo nám (dva hráči), že demotivovaní pokeši (CP=0) vypadli z gymu, když jsme stáli vedle něj(ostatní tři hráči, co byli s námi měli pokeše aspoň trochu nakrmené). Bezprostřední vložení nebylo možné. Je samozřejmě možné, že nás v tu chvíli mohl někdo vybíjet. Nikdo ale kolem nebyl, což ale neznamená, že to mohu vyloučit. Budu zkoušet dát…

Firkrag
Firkrag
26.06.2017 20:04
Reply to  CertTom

Asi vás ničit spoofer. Já dneska taky zkoušel vyzvednout demotivovaneho pokeše a nejde to

CertTom
CertTom
27.06.2017 15:40
Reply to  CertTom

Ne. Opravdu nejde vyndat. Zkoušel jsem to znovu a nepodařilo se mi to. Když pokeš vypadl hráčům stojícím u tělocvičny, musel ho někdo jiný vybíjet. Určitý smysl by to vybírání demotivovaného pokeše dávalo. Ale takto dostanu svého bojovníka zpátky buď na základě mezitýmové dohody (budiž) nebo při porušení pravidel s dalším účtem. Má nyní nějaký smysl držet obránce (a dokrmovat) déle než 9 hodin? Nějak se mi nechce věřit, že optimalizace hry (ve smyslu maxCoin) spočívá primárně v rozdělení časů obsazení gymů. Klidně se tak na dvou gymech (případ naší vesnice) protočí za den na maximum všechny tři týmy (v… Číst vice »

Chirurg
Chirurg
26.06.2017 12:23
Reply to  CertTom

Mám demotivovaného pokemona na gymu už 3 den bez krmení a furt tam visí, zatím mi ho nikdo nevyhodil. Jak ho vyzvednu nevím. Jde ale o coiny – budou i když ho vyzvednu sám? JInak přes víkend si mi cony vůbec nepřičítaly i když pokemoni byly na gymech několik hodin i více než 1 den…

218
0
Zapojite se do diskuze.x