Skryté perly první generace

V tomto článku chci zkusit napovědět hráčům nejen na nižším levelu, na co se při Kanto eventu zaměřit. Díky za inspiraci Mysakusakovi.

Určitě chytejte Magikarpy. Hodí se nejen na progres k dosažení Mewa, především je ale Gyarados druhý nejlepší vodní counter. Navíc se může naučit dark útoky Bite/Crunch.

Abra je všude. Využijte double candy a chytejte ji. Bude se vám hodit na solo raid Machampa. Alakazam má velmi vysoký atack.

Rhyhorn je skvělý proto, že stačí pouze 50 jeho candy a máte poradního zemního Rhydona s CP přes 3 tisíce a s vysokým atackem.

Execcute. Jeho evoluce je Exeggutor a je to nejlepší travní útočník.

Samozřejmě se zaměřte na vše, co je vám blízké. Osobně velmi rád chytám Bulbu i když z jeho evoluce není až tak skvělý útočník. No a?

Nic z výše jmenovaného nechytejte na ananas. Ten si schovávejte na dvě perly první generace.

Tím prvním je Machop. Jeho evoluce Machamp je prostě skvělá. Counter všech normal pokemonů a nejlepší zabiják Tyranitara. Pokud budete mít 7 Machampů lehce přes 30 lvl a budete mít podobně postiženého kamaráda, dáte v příhodném počasí Tyrana ve dvou. Kromě toho, že si užijete parádní boj až do konce, získáte dalšího skvělého útočníka. V budoucnu Machampa použijete na Regirock a Registeel. O raidech na Laprase a Snorlaxe nemluvě.

Nejdůležitější je ale Geodude. Jeho evoluce Golem, je univerzál nad univerzály. Většina legendárek dostávala nejvíce na zadek právě od něj. A tam, kde není superefektivní (Latias), si pomůže počasím. Move set Rock Trowh/Stone Edge je v partly cloudy ničivý.

Oba dva posledně zmínění pokemoni vám při správném počtu (6) a na správném lvl (min 30) otevřou dveře k velkému damage v raidech a tím pádem i větším odměnám.

Důležitá poznámka na závěr. Buďte při chytání trpěliví. Je lepší sbírat candy a čekat, až potkáte nějakého mona na lvl 30 a výš. Není to nic nereálného. Ušetříte spoustu dustu. A také není třeba čekat jen na 100% pokemona. Ten se 70% a atackem na 14 či 15 udělá v raidech téměř stejnou práci.

mmme730

Vaše články o čemkoliv ze světa pokémonů a hraní Pokémon GO můžete zasílat na clanky@pokestop.cz.

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
28 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Kadimirek
Kadimirek
24.04.2018 19:24

Sakra, lidi. Asi jsem natvrdlý, ale jak víte lvl loveného pokémona, když nepoužíváte ty nepovolené apky? Jestli je 76% nebo 94%, zda má 10-10-10 či 12-15-14,…. atd.

Hayato
Hayato
01.05.2018 15:43
Reply to  Kadimirek

No Jen Tak ne vsechny appky jsou nepovolene…. Nepovolene jsou ty co se prihlasuji do system ty co ti ze screenu nebo rucniho zadani status vypoctou IV jsou nepostizitelne… Jim vadi kdyz si hrajou s kodem hry … A frajeri co si dokazou vycist informace na netu nebo ze zdrojoveho kodu hry to umi odvodit z CP power Up status a Apraisu

Praštěný Hajzlík
Praštěný Hajzlík
15.04.2018 21:14

Fajn článek akorát mi tady chybí důležitá věc a to další vývoje ve 4 generaci, právě teď byla ideální možnost nasetrit na další evoluce

Majna21
Majna21
14.04.2018 20:36

Tak delas peknou cypovinu, protoze v soucasnem systemu battlu se nedokaze projevit rozdil mezi pokesem 96 iv a 100….
Dokonce rozdil mezi pokesem iv 0 a 100 je nejakych 10%

Mysakusak
Mysakusak
14.04.2018 22:35
Reply to  Majna21

Presne tak. Diky zaokrouhlovani (takzvana floor funkce) dava treba pokemoni na 40 urovni s utokem 4 -15 uplne stejny damage. Staci si dat do googlo breakpoint + pokemon go a vyleze kalkulator na gamepress. Skuste treba simulaci Execcute/Kyogre . Vysledne tabulky budou pro ty co hazeji do kose pokemony s utokem 14 dost depresivni. Proste 100% IV je spise „sbirkove zarazeni“ nez aby to skutecne a kriticky souviselo s pouzitm v boji.

Akeno
Akeno
15.04.2018 07:36
Reply to  Mysakusak

Já osobně si nechávám několik exemplářů od každého druhu pokémona, i od těch dnes nepoužitelných jako Shuckle, Dugtrio, Arbok, atd. protože jeden nikdy neví jakou změnu Niantic udělá a kdy se i z nepoužitelného pokémona může stát neocenitelný spojenec.Třeba jsem uvažoval že vyhodím alespoň jednu ze dvou Haryiam s ocelovými útoky, teď jsem rád že jsem to neudělal, protože dávají Granbullovi v raidu parádně na prdel.
Vyhazovat pokémony jen proto že nemají dnes žádné využití mi přijde dost nerozumné a hloupé.

longermocny
longermocny
14.04.2018 10:36

Článek super jen bych doplnil zapomenutou eevee která se už tak málo objevuje. Nahromadit nějaké candy na ní se vždy hodí :).

Mildavil19
Mildavil19
13.04.2018 21:13

Tak dnes jsme u nás v parku chytli 100% machopa , takže se moje komando machampu rozroste na 8 kusů , jsem asi opravdu klikař protože to je třetí ke 2 kusům z vajec , u golemů to mám stejně

samotm
samotm
13.04.2018 15:39

Já bych nesouhlasil s tím CP pokemona. CP chyceného pokémona mě vůbec nezajímá! Když chytnu Machopa s CP 1000, ale IV 50 a Machopa s CP 100, ale s IV 96 a attack 15, tak budu evolvovat jen toho s vysokým IV. Nemá cenu evolvovat nějakého chcípáka s malým IV. Osobně sbírám jen útočníky s attackem 15 a IV přes 90. Když chytnu IV 98, ale attack 14, tak posílám bez milosti do salámu. Tahle hra je běh na dlouhou trať, takže si nechávám jen nejlepší útočníky.

mmme730
mmme730
13.04.2018 16:17
Reply to  samotm

Ta idea je takováto: Hře v tuto chvíli dominují raidy. Jasně, kdo nechce, nemusí na ně chodit. Ale připravuje se o spoustu vynikajících pokemonů. A než kupříkladu hráč na 25 lvl najde a vytuní nějakého 100% mona, docela to trvá a stojí to hodne dustu. Pokud ale uloví mona na 35 lvl, IV 70%, atak 14 nebo 15, použije POUZE candy a má parádního countera do raidů. Může s ním bojovat hned. Nic mnou napsané nebrání v souběžném tuňení 100% monů, které je ale mnohem náročnější na vše. Čas a dust hlavně.

Mysakusak
Mysakusak
13.04.2018 17:06
Reply to  mmme730

Tak tak. Vytunit komando 6ti zabijaku na max je takova makacka, ze ani levl 40+ hraci to vetsinou nemaji. Osobne tunim na 40levl tak jeden kus pro radost a zbytek komanda mam na 30/35 levlu … Dat dohromady komando 4-rech Rexiku na Alakazana mi trvalo pul roku … Jeden larvitar ma nachozeno asi 700 km :-).

mmme730
mmme730
13.04.2018 16:20
Reply to  samotm

Btw neni nic horšího, kdyz se u gymu sejdou hráči lvl 35, kteri se chlubí vymaxovanými jedinci, ale pak nejsou schopni dat bosse, protože nemají do bitvy nic dalšího použitelného.

Mysakusak
Mysakusak
13.04.2018 16:57
Reply to  mmme730

Je jeste jedna horsi vec … Kdyz na raidu htaci nechaji vyber utocniku na automatice … Tech Lugii, Snorlaxu a Blizen co jsem videl jak se tam placaji zcela zbytecne a v podstate nedelaji zadny damage …

Liftak
Liftak
14.04.2018 17:36
Reply to  Mysakusak

Automatika je nejlepsi vybere vhodny country presne proti utokum jaky ten ktery boss bude mit… Nikdy se mi nestalo ze by automatika vybrala pokemony s not very eff proto to nikdy nemenim a mam jeden z nejlepsich dmg ve svym meste. Vse jen proto ze tam necpu svoje oblibence a nebo ty ktery muzou dostavat z jednoho z tri chargek co ma boss naprdel 🙂 IZI

Mysakusak
Mysakusak
14.04.2018 18:53
Reply to  Liftak

Liftak: Naprosto nemas pravdu. Automatika preferuje pokemony, kteri vydrzi dlouho v boji. Nikoliv pokemony, kteri jsou nejlepsi do utoku. Spolehat na automatiku je totalni klucikovska chyba. Srovnej si co ti automatika vybere s optimalnimi utocniky podle pokebattleru a uvidis ten rozdil. Automatika te klidne posle na tyranitara s Bliznou nebo Ludgii, misto toho aby ti vybrala Machampy. Pokud chces solo sundavat R3 nebo delat na vyssich raidech vice damage a mit vetsi odmeny, na automatiku zapomen … Musis mi sam perfektne nastudovane, kteri pokemoni jsou za danneho pocasi proti dannemu utocnikovy nejlepsi. Jedine v cem ma automatika navrch je to,… Číst vice »

Akeno
Akeno
15.04.2018 07:16
Reply to  Liftak

Mě tam automatika v jednom kuse neuctále cpe Steelixe, Agrona nebo Cloystera kteří tam jen dlouho straší a soupeří zas moc neublíží. V gymu se to ještě dá nějak vydržet ale v raidu je měním protože by to na 100% nedali na čas. Dál mi tam furt cpe Gengara s focus blast, který sice dobře zraňuje ale skoro nic nevydrží.
Takže já na automatiku moc nespoléhám.

Praštěný Hajzlík
Praštěný Hajzlík
15.04.2018 21:08
Reply to  Liftak

Taky souhlasím že používání automatiky je blbost, já používám vždy svou šestici, naposledy v raidu já měl na chytání 14 míčků a vyšší odměny než kámoš stejné barvy ve stejném raidu dostal kvůli tomu že tam nechal automatiku o dva míčky na chyceni méně a menší odměny,

Becok12345
Becok12345
13.04.2018 16:32
Reply to  samotm

Plně souhlasím s výše uvedeným článkem. ALE!!! Ne všichni máme ty komanda a stavění těchto monopolních týmů ( 6 golemů, 6 Rhydonů a pod. ) je běh na velmi dlouhou trať. proto nabízím k úvaze hráčům s mnešími levly a manším počtem pokešů s vysokým CP a IV a pod. tuto variantu … Stačí si udělat dvě tabulky … v jedné je bránící pokemon … jeho slabiny podle typu … tzn. slabá obrana proti el. útokům, kamenným a pod. a druhé pole jeho základní a nabíjecí útoky a napsat typ, který je odolný popř. do dalšího políčka zase, ty, které… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
13.04.2018 16:53
Reply to  samotm

No to s tim optimalnim attackem 15 je to dost nestastna povera. K cemu je utocnik, ktery natahne backory drive, nez staci pouzit zejmena charge utok ? 14:15:15 je rozhodne lepsi nez 15:10:10. A kdo studoval jak funguje vypocet utoku, zaokrohlovani a tazkvane break-pointy vi, ze ve vetsine pripadu funguje utok 12,13,14 identicky jako 15 …. Pokud potrebuji 6 Matchampu do akce a nechci cekat rok na 100 IV tak vezmu co mam a jdu kydlit …

Majna21
Majna21
14.04.2018 19:54
Reply to  samotm

Tak delas peknou cypovinu, protoze v soucasnem systemu battlu se nedokaze projevit rozdil mezi pokesem 96 iv a 100….
Dokonce rozdil mezi pokesem iv 0 a 100 je nejakych 10%

panda
panda
13.04.2018 14:32

Jaké útoky má optimálně mít to komando golemů a machampů? Dosud jsem FM a TM nevyužívala, tak že bych je vylepšila… A jak se u pokemona pozná level?

AbebaCZ
AbebaCZ
13.04.2018 15:30
Reply to  panda

Machamp
Counter(12)/Dynamic Punch(2×90)

Golem
Rock Throw(12)/Stone Edge(100)

Level 30 a vic je podle poctu stardustu na power up tj. 5000 Star Dustu a vic,navic pri Power up klesne pridavane CP zhruba na polovinu

AbebaCZ
AbebaCZ
13.04.2018 15:34
Reply to  AbebaCZ

a jeste Exeggutor
Bulled Seed(8)/Solar Beam(180)

toho je take dobre mit v poctu 6ti kusu na vodni pokemony typu Gyarados,Vaporeon,Kyogre,Suicune

petr
petr
13.04.2018 09:35

tyjo! tak konecne něco delam spravne 😀

sevanan
sevanan
13.04.2018 07:25

Perfektní článek! souhlasím se vším. Nyní sbírám candy na 100% Golema, což bude pecka k těm dvěma dalším s ne tak vysokým CP. O Alkazamech uvažuji již delší dobu, ale Abry mám jen s nízkým CP :-(. Kapr to je jasná volba, bohužel mi stále chybí ještě přes 200 candy a chytit Ditto, abych se posunul až na konec mythical discovery. Machop taky good. Execcute a Rhyhorn už mě tolik neberou, ale proč ne. Co mě trápí je fakt že se tolik neobjevuje plevel jako předtím, takže je paradoxně těžší chytit Ditto 😀

Mysakusak
Mysakusak
13.04.2018 07:19

Jeste bych zminil, ze je treba brat v uvahu i dalsi evoluce ve 4-te generaci. Z Rhydona bude Rhyperion – specialista na elektricke pokemony srovnatelny s Groundonem (6 kusu by mnelo dat solo r3 Jolteona). A opravdu syslete co muzete – pokud chcete namaxovane komando ze 6-ti kusu stejneho typu na zvlastni ukoly, tak to chce priblizne 6×250 maxovani +6x(50+100) evoluce candy = 2400 celkem. Neni lepsi doba na to prozrat zbytecny ananas nez ted. Kdo chce myslet hodne dopredu, muze se podivat kteri pokemoni budou mit Megaevoluce( v generaci 6,7). Z prvni generace to jsou starteri + alakazan, gyardos,… Číst vice »

Petr007
Petr007
13.04.2018 14:06
Reply to  Mysakusak

ještě Charizard má megaevoluci

Mysakusak
Mysakusak
13.04.2018 17:01
Reply to  Petr007

Ano Charizad ma megaevoluci . Je to tzv. starter, ktere zminuj = evoluce od bulby +squirtle + charmeleona.

28
0
Zapojite se do diskuze.x