mmme730 radí jak hledat nové potenciální Pokéstopy pro Wayfarer

Neuvěřitelné se stalo skutkem. Peklo roztálo. Jágr přestal hrát hokej. Dosajte si dle své libosti, co je pro vás nemožné, ale je to tak: Niantic celosvětově uvolnil možnost zadávání nových pokéstopů pro hráče na levelu 40.

A já se teď pokusím shrnout pár bodů, kterých by se měl každý správný trenér držet.

Nadšení je první emoce spjatá s touhle novinkou. Ale není ta nejlepší. Běžet rychle ven a zadat sousedovic trpaslíka na zahradě jako nový návrh pokéstopu je plýtvání času všech, kteří se podílejí na schvalování. A tedy i vašeho času. Protože přes stránky wayfarer.nianticlabs.com můžete hodnotit nové návrhy i vy. A přece nechcete koukat na nesmyslné návrhy dalších hráčů, nebo ano?

Naprosto chápu, že by jste chtěli mít doma pokéstop. Jenže ne každý má to štěstí, že má na dohled u domu či bytu kamenný kříž z minulého století. Nezapomeňte na to, co vás na hře dost možná nejvíce baví. Jít ven, projít se, potkat se s podobně postiženými trenéry a užít si hru.

Nezadávejte návrhy typu hezká kachlička na domě, malovaná popelnice či zmíněné krasavce s vousem a červenou čepicí. S velkou pravděpodobností váš návrh neprojde. A kdyby náhodou ano, brzy se najde někdo, kdo váš nový pokéstop nahlásí jako nesmysl a Niantic vám jej zruší.

Udělejte si raději čas na pořádnou procházku. Tentokrát tolik nekoukejte do mobilu, ale po okolí. Třeba objevíte zajímavost, kterou jste až doposud míjeli, přitom by z ní mohl být nový pokéstop. Tak hurá na to!

V parcích zkoušejte informační cedule. Jsou na nich zajímavé informace a děti je rády čtou. A co je víc, než mít syna zaujatého hrou, který do sebe nevědomky vstřebává nové moudrosti?

Vesničtí hráči jsou nyní králové. Vždyť v každé sebemenší obci je kostel nebo kaple, smírčí, kamenné a další kříže, úřad, hřbitov či nějaké malé muzeum. Už nikdy nechci slyšet nářky typu: No jo, vám se to ve městě hraje, ale u nás je jen jeden stop 😉

Na co nezapomínejte, jsou dětská hřiště. Je jich dost, ať už bydlíte kdekoli.

Poslední odstavec je prosba. Zadávejte nové pokéstopy, ale také je kontrolujte a případně schvaluje. Budou li ok. Pokud můžete zadat každých čtrnáct dnů sedm nových návrhů, minimálně jednou tolik jich za tu dobu zkontrolujte. Jen tak v naší hře budou vznikat nové zajímavé gymy a pokéstopy.

Díky.

mmme730

Vaše články o čemkoliv ze světa pokémonů a hraní Pokémon GO můžete zasílat na clanky@pokestop.cz.

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
90 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Delly
Delly
23.06.2020 09:36

Rád bych dodal, že na té vesnici, hráč s 1 pokéstopem nebo nula nevydrží kvůli nudy do 40 lvl. Jen dárkovat ho přestane bavit.

Pali
Pali
25.03.2020 02:34

Češi jsou mstiví. Když jim zamítnete pouliční lampu kterou nazvou lampa lásky, nebo květináč s kytkou v jejich obýváku, ze vzteku zamítnou jakoukoli nominaci.

Eldoran
Eldoran
09.03.2020 10:08

Navrhovani novych mist do hry mne bavi asi nejvic. Delam to uz 9 mesicu a za tu dobu mi bylo schvaleno 111 kousku (tzn. prumer 12 mesicne). Obcas se venuju i schvalovani – mam za sebou posouzeni 4000 navrhu ostatnich hracu. A delam to opravdu poctive – odhaleno a zablokovano nespocet podvodnejch umisteni. Takovejch, kdy si typek navrhne neco, a soupne si to desitky metru jinam tak, aby na to dosahl pekne z baracku. A snazej se to vselijak zamaskovat aby se na to neprislo. Ta detektivni prace a overovani kolem toho je fajn .) Ale neustale ve wayfareru narazim… Číst vice »

gRoWCze
gRoWCze
12.11.2020 21:24
Reply to  Eldoran

Jak dlouho většinou trvá než to schválí? Pod týden? Křížek třeba…

Pali
Pali
22.01.2020 16:12

Prosím vás ako navrhnem nový pokestop??? Tu je iba link kde ho hodnotím stojím už pól hodinu pri kostole a neviem ako na to 💁🏽‍♀️🙁🙁🙁 ďakujem

Curry
Curry
16.12.2019 12:52

Mám dotaz – jak se díváte na nominace kde je např. nějaká tabule pro lepení plakátů? Nevím jestli to schvaluje kritéria pro pokéstop a občas se mi to v návrzích zobrazuje a zároveň vím o těchto místech v okolí a chci vědět jestli má cenu to zkoušet nominovat.

Russulagrisea
Russulagrisea
09.12.2019 10:09

To je ale podivné. Naprosto tutový návrh (socha v parku) mi byl zamítnutný pro duplicitu. Jediné vysvětlení je, že to někdo navrhl přede mnou. Ale pokéstop se stále neobjevuje?? Přitom když mi to bylo pro duplicitu zamítnuto, už přece musel existovat přijatý návrh někoho jiného. Jak dlouhá je cca prodleva mezi schválením a „zhmotněním“ pokéstopu? Anebo někomu při schvalování vadilo, že v okruhu 50m od této sochy jsou již 2 existující (ale podstatou zcela jiné) pokéstopy? Ono je pro to nějaké vzdálenostní pravidlo ??? Vždyť kolikrát už jsem viděl schválenou kapli a vedle ní o 10 m vedle křížek a… Číst vice »

mmme730
mmme730
09.12.2019 11:00
Reply to  Russulagrisea

V každé buňce S17 může být jen jeden stop/gym. Tuto problematiku lze nastudovat na netu. Existuje slušná mapa pro toto. pogomap.info

Plínka
Plínka
09.12.2019 12:36
Reply to  Russulagrisea

Napíšu to jednoduše kde je problém #niantictodojebal ne nadarmo se tenhle hastag používá docela hodně. Jde o to, že jsou propojený tři hry, takže to co navrhneš v pokemonech se ukáže v těch dvou druhých.. což je wizard unite a ingress… takže pokud ti došla duplicita je to tím, že to je navrhnutý v ingress ale v pokemonech se to neukázalo a ani neukáže, protože jestli jsi někdy slyšel/a o buňkách, tak do jedný buňky člověk může navrhnout několik portálů ale v jedný buňce se ukáže jen jeden pokestop/gym…. takže v tvým případě už je buňka zaplněná ale v ingress… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
09.12.2019 22:18
Reply to  Plínka

Proc by mnel mit zvlastni mapy ? Vzdyt jde jenom o rozdilna pravidla pouziti bodu …

Russulagrisea
Russulagrisea
09.12.2019 15:18
Reply to  Russulagrisea

Ještě mě napadlo, že ten objekt je možná Ingress portál, ale není to pokéstop. Čili já, jako hráč PoGo, ho nevidím. Je to možné ?

Mysakusak
Mysakusak
09.12.2019 22:21
Reply to  Russulagrisea

Je to mozne, ale to se stava jen v tezce prehustenych oblastech, kam uz davat dalsi pokestopy je bud ptakovina, nebo neci lennost dojit 50 m (vstat z gauce). Na venkove to bud uznaji univerzalne, nebo zamitnou pro vsechny hry.

Gattes86
Gattes86
09.12.2019 15:51
Reply to  Russulagrisea

Mě první týden bylo schvaleno 7ze7 a tento týden bylo zamítnuto 7ze7 (Sochy,hriste, posta jako samostana budova dle pravidel dobry spot) charakterově stejných wayspotu narazil jsem na topic Ingres(dmt) o zamítaní wayspotu jen aby nas odradily od nominaci bohužel nemohu to vlákno najít…

Mysakusak
Mysakusak
09.12.2019 22:23
Reply to  Russulagrisea

Mne zamitly 3 body pro duplicitu, protoze je 4 tydny prede mnou navrhl nekdo jiny ….

arley venini
arley venini
12.01.2020 20:48
Reply to  Russulagrisea

nám taky přišlo, že je schválen námi navržený pokestop, ale v mapách se neobjevil. Zato v ingresu a wizardu ano. Co je nám po nich

Miss
Miss
19.02.2020 17:03
Reply to  Russulagrisea

Bohužel přidávání pokéstopů je pouze zástěrka pro rozšíření her Ingress a Harry Potter. Máme podobnou zkušenost. Podali jsme 5 nominací na nové pokéstopy, všechny nám byly přijaty. Do hodiny od přijetí se objevili ve hře Ingress, druhý den v Potterovi, ale v pokemonech se neobjevil ani jeden z nich. Duplicitně se Vám objeví i návrh, který již je zanesený ve hře Ingress, což bohužel dopředu nezjistíte, pokud ji nehrajete 🙁 A jen pro upřesnění jedná se o zajímavá místa na okraji města, kde jsou na rozloze 5 km čtverečných 4 gymy a 5 pokestopů, takže o hustotě pokestopů a gymů… Číst vice »

Eldoran
Eldoran
09.03.2020 11:33
Reply to  Russulagrisea

Soubezne se schvalenim se wayspot zaroven objevi i v Ingressu. Do PoGO se nasledne promitne zpravidla nasledujici den po schvaleni v priblizne 19:50 hodin naseho casu – avsak muze to byt vyjmecne i jinak. To ze byl tvuj navrh zamitnut jako duplikat, znamena ze to misto ve hre jiz je. Ze ho nevidis, neznamena ze tam neni – je v Ingressu a zjevne nesplnuje nejakou podminku proc v PoGO byt nemuze. Nejcastejsi pricinou je, ze to misto je umisteno v bunce, ve ktere je uz nejaky jiny pokestop ci gym. Drive mohli byt wayspoty “namatlany” temer na sebe, ale pote… Číst vice »

gRoWCze
gRoWCze
12.11.2020 21:25
Reply to  Russulagrisea

Jak dlouho většinou trvá než to schválí? Pod týden? Křížek třeba…

Chronik
Chronik
08.12.2019 00:21

Tak k dnešnímu dni mám 4 přijaté nominace a 16 zamítnutí. Nízká kvalita fotky/ z auta… Co to přesně znamená? Mám foťák 48 MPix a fotím to normálně. To mají všichni za úkol zamítat? Když schvalují jen křížky mám hodnocení nejlepší. Když schvalují hřiště a sochy už jsem v červeném? Asi začnu projíždět města a budu navrhovat zrušení stávajích portálů,co jsou zamítány mě.

mmme730
mmme730
08.12.2019 16:36
Reply to  Chronik

Chce to trpělivost a zamítnutý stop opakovaně zadávat až do schválení. Hodně moc dělá kvalita fotky. A vůbec nejde o počet pixelů. Fotit za dne, nejlépe při modré obloze. Objekt dát do středu fotky. Nefotit ani z blízka ani z dálky. Prostě musí jít vidět na první dobrou o co jde. Dát si bacha na různé překrytí dráty, stromy atd. Nebo splívání se špatným pozadím. Stejně důležité je vyfocení okoli z jiného úhlu. Objekt by měl být ale na druhé fotce k nalezení. Aby bylo jasno, že to není žádný poděl.

Pali
Pali
25.03.2020 02:27
Reply to  Chronik

Mám stejný problém. Nominace jako sochu a podobně mi zamítají např. z těchto důvodů : Zdá se, že místo nominace v reálném světě představuje obecný obchod nebo restauraci. Nominace nesplňuje kritéria pro přijetí, Nominace se jeví jako přirozený prvek (vodopád, hora, jezero atd.), které není spojeno s umělým objektem.

Akeno
Akeno
29.11.2019 07:19

Taky jsem poslal pár návrhů. Dva mi prošly, na další tři ještě čekám. Co mi zamítli byla pumpička u cyklostesky, sloužící cyklistům k doplnění vzduchu. Ovšem zamítly to s tím že se jedná o obchod, restauraci nebo sezoní záležitost, což je blbost protože to není ani jedno z toho.Tak nevím, jestli to mám za nějakou dobu zkusit navrhnout znova a nebo se na to vykašlat?

petr
petr
29.11.2019 08:30
Reply to  Akeno

sezona – v zime se jezdi na lyzich..
asi bych to zkusil za nejaky cas znova…

Akeno
Akeno
29.11.2019 08:39
Reply to  petr

No právě že ta pumpička tam je celý rok. Na zimu jí nikam neschovávají.

Ficatko1
Ficatko1
27.11.2019 13:18

Zadala jsem v naší vesnici malé o 8 pokestopech a 5 věžích postupně 6 návrhů. 4 už mi byly zamítnuty, a to jsem nominovala dle pravidel.
🙁 🙁

1Thor2402
1Thor2402
26.11.2019 11:02

Přátelé z pěti mi schválili čtyři a z toho mi dokonce dali rovnou jednu věż 100 metrů od vlastí chaty, takže slavim !!!! (•‿•).

Blabol
Blabol
25.11.2019 21:58

Taky jsem asi tři dny hodnotil, občas nějaký polský či německý nesmysl přeskočil nebo od něj odešel a dnes jsem byl zchlazen…:
„Zchlazení bylo aktivováno.
Ve vašich kontrolách jsme zjistili jisté anomálie. Dokončete kontrolu každé nominace, která vám byla přidělena. Budete mít možnost pokračovat v kontrolách nominací přibližně po 24 hodinách“
Tak jsem zvědav, co zitra…:O

1Thor2402
1Thor2402
20.11.2019 20:13

Taky jsem včera a dneska hodnotil. Dvě třetiny celkem ok. Chápu oblasti kde nic zajímavého nemají, ale ti Poláci jsou jasní ! Taky jsem 3 poslal a čekám ????

Russulagrisea
Russulagrisea
20.11.2019 16:08

Dnes jsem zase asi hodinu prohlížel a hodnotil návrhy a je to čím dál horší. Na 1 kvalitní návrh 3 nesmysly. Že to těm lidem není trapné navrhovat věci, které jsou v přímém rozporu nebo na hraně pravidel nominace. Člověk by to pochopil v místech bez jediného stopu, tam se k tomu dá občas i přihlédnout. Ale v hustě zastopovaných oblastech přidávat kraviny, to je hanba. Doufám, že do hry zapracují nějakou STOPku. Třeba když někdo podá 5 nesmyslů v přímém rozporu s pravidly, zmizí mu možnost přidávat návrhy.

Mysakusak
Mysakusak
20.11.2019 16:28
Reply to  Russulagrisea

Tak presne tohohle jsem se bal ze k tomu dojde, az zpristupni navrhy pro hrace PoGo … Ve vysledku dojde k zahlceni a „znechuceni“ hodnotitelu a k zamrznuti celeho procesu …
Obvam se za hraci jsou limitovnai jen poctem navrhu …
Nevim jak v PoGo ale v Ingress dostavaji stopku jen honotitele – pokud se statiticky vyznamne neshodnou v hodnoceni s ostatnimi hodnotitely.

Russulagrisea
Russulagrisea
20.11.2019 18:28
Reply to  Mysakusak

To zatím vypadá, že platí stejně.

Masare Tom
Masare Tom
21.11.2019 16:25
Reply to  Russulagrisea

He he… já navrhoval 8x muzeum a neschválily mi ho ani jednou… takže i když to je jasně v pravidlech, podle toho co píšeš bych pak nemohl navrhovat vůbec…. Snad už rozumíš co jsem tím myslel…

1Thor2402
1Thor2402
26.11.2019 11:04
Reply to  Masare Tom

V Austrálii mají pokéstopy i drny trávy.

Russulagrisea
Russulagrisea
20.11.2019 00:44

Zdravím Mildu do Vlastce. Právě jsem měl ke schválení kříž 😉

PetrX81
PetrX81
19.11.2019 21:42

Bohužel mi aplikace při nominování téměř vždy spadla. Vetsinou se to stane hned po vyfocení místa. Pro mě téměř nemožné něco nominovat. Asi to chce lepší telefon…

1Thor2402
1Thor2402
21.11.2019 07:58
Reply to  PetrX81

Taky mi to dělá u telefonu Xiaomi. Musel jsem dát simku do jiného telefonu a ok.

Martin
Martin
21.11.2019 08:04
Reply to  PetrX81

Ano chce to lepší telefon. U staršího telefonu mi to dělalo taky. Po vyfocení místa mi spadla apka.

Plínka
Plínka
21.11.2019 16:26
Reply to  PetrX81

Nainstaluj si jinou aplikaci na focení.

Morfyk01
Morfyk01
19.11.2019 14:41

Ahoj, pokud hodnotíte opravdu koukejte, kde je pokéstop umístěný, dnes mně byl zamítnut, že je umístěn na soukromém pozemku zahrada nebo farma (základní kámen obce porostlý momentálně břečťanem, přitom na doplňující fotografii je vidět že je uprostřed obce a je tam vidět i zřetelná silnice a parčík okolo, ale i tak je bezpečně od ní, tudíž neporušuje pravidla. Prostě Všechny prosím koukejte na doplňující fotografie a pak také na google mapy, jestli je vhodně umístěn marker, tam kde opravdu pokéstop má být. Několik jsem jich dnes schváloval a fotky super – kříže u kostelů a podobně, ale místo označené, aby… Číst vice »

fus
fus
18.11.2019 00:44

Tak vyrostl nový pokestop na hřišti, na které bych měl dosáhnout i z obýváku. Naneštěstí se na mapě nachází o ulici vedle, než je ve skutečnosti. Asi na něj chtěl dosáhnout z domu jeho navrhovatel, tak jej o 100 metrů “přestěhoval“.

Mysakusak
Mysakusak
19.11.2019 20:17
Reply to  fus

At ho nejaky Ingressak nabonzuje za spatne umisteni. Jestlinto jde i z PoGo netusim ….

Koffing
Koffing
17.11.2019 13:24

Jeste kdyz jsme u tech pokestopu. Je nejaka moznost editace ci smazani existujicich? Uvedu priklad. U nas je gym uprostred fotbaloveho hriste kam neni bezne pristup. Byval to raj pro spoofery. Neda se na nej dosahnout z zadneho pristupneho mista a je nemyslitelny prelezat plot a mlatit gym uprostred hriste. Stacil by presun gymu k hlavnimu vchodu at tam muze kdokoliv kdykoliv. Kolikrat jsem tam videl raid ktery bych si dal ale bohuzel… nevim co hraji mistni za ligu ale vstup jen pres hlavni branu, a jeste tam jsou cedule vstup na travnik zakazan

Mysakusak
Mysakusak
17.11.2019 20:02
Reply to  Koffing

V Ingress lze posilat navrhy na zruseni i upravu portalu. Kdyz jsi u portalu, je to jedna z moznych voleb (vcetne odeslani lepsi fotky). V PoGo netusim …

Moro
Moro
18.11.2019 17:07
Reply to  Koffing
Plínka
Plínka
18.11.2019 20:42
Reply to  Koffing

Musíš mít lvl ingress 12.. předtím stačilo lvl 10… nejlepší by bylo nahlásit to více účty ať se to smaže a vytvořit to znovu, protože teď se návrhy mnohem líp schvalují.

Koffing
Koffing
16.11.2019 20:09

Tak uz mam 6 nominaci jeden uz je schvaleny zelene ale v realu jeste neni. Dalsi se hlasuji a nebo jsou ve fronte. Asi se budou nekdy pridavat hromadne ne nez aby se pridavali jednotlive

PogoIngresák
PogoIngresák
17.11.2019 08:14
Reply to  Koffing

V podstatě v ingressu se portál objeví ihned a do poga se přenese v současné době tak do 2 dní max.

Mysakusak
Mysakusak
17.11.2019 09:01
Reply to  Koffing

Napred se pridaji jako Ingress portaly a pak mozna i jako pokestopy.

Russulagrisea
Russulagrisea
17.11.2019 09:44
Reply to  Koffing

A to vidíš kde ten průběh schvalování? Já včera přidal dva tutové návrhy na zkoušku v Jílovém u Prahy. Tak jsem zvědavej, jak dlouho to bude trvat…

Koffing
Koffing
17.11.2019 11:21
Reply to  Russulagrisea

Na strance niantiku jak se schvaluje je zalozka moje nominace

Russulagrisea
Russulagrisea
17.11.2019 13:46
Reply to  Russulagrisea

Už jsem to zjistil.

Pazdy
Pazdy
17.11.2019 14:49
Reply to  Russulagrisea

A jak prosím?

Curry
Curry
21.11.2019 09:38
Reply to  Pazdy

Přihlaš se přes Niantic Wayfarer – můžeš tam sledovat ty svoje návrhy a i je editovat – nevím jak dlouho ta editace jde, ale já když jsem navrhl pokéstop, tak druhý den jsem u něj ještě mohl upravit popisek.

Russulagrisea
Russulagrisea
16.11.2019 19:26

Když to tak čtu…chudák Němčour když má třeba schválit něco s kompletně českým popisem i názvem. Tak já nevím. Dává smysl český název a v angličtině pak ty doplňující informace?

PogoIngresák
PogoIngresák
17.11.2019 08:16
Reply to  Russulagrisea

Jak říkáš. Je lepší doplňující informace kromě českého popisku doplnit i anglickým aspoň krátkým zdůvodněním 🙂

Moro
Moro
19.11.2019 07:10
Reply to  Russulagrisea

Bydlím na jihu Moravy – schvaluji portály z Maďarska – to je papačka to číst 😀

PogoIngresák
PogoIngresák
19.11.2019 11:31
Reply to  Moro

jj to je brutal ta maďarština 😀

Jjj
Jjj
16.11.2019 02:25

Pruser je v tom ze my co hrajem pogo potrebujem co nejvic stopu ale ingress tam kolikrat taktizujou a zamitaj i navrhy co jsou v poradku

petr
petr
19.11.2019 07:25
Reply to  Jjj

v ingressu taky chces vic stopu, to co pises muze platit o jednom miste z tisice. takze to neni, jakoze „pruser“, ale spis „muze se stat“..
vic bych veril tomu, ze to zamitaji proto, ze to v poradku neni..

Jjj
Jjj
24.11.2019 23:06
Reply to  petr

Bohuzel v parte mame hrace ingres 10+ a kolikrat byla zamitnuta vec na uplnej nesmysl napr pamatna deska o brane z 12 stoleti byla zamitnuta z duvodu ze to je sezoni dekorace a bohuzel jich bylo i vic

petr
petr
26.11.2019 07:07
Reply to  Jjj

no vyznelo to tak, ze ingressaci nechteji nove stopy – coz neni pravda – je to proste (stejne jako vsechno) o lidech – ja mam naprosto opacne zkusenosti – nez to dali do pogo, tak u nas vznikalo furt neco – od ingressaku – bohuzel z drivejska je docela dost spatnejch stopu, kam se nemuzes dostat a podobne. Tak jsem jen chtel rict, ze to rozhodne neni standard a tedy ani zadnej pruser. Jako jo, taky kvuli taktizovani 2 v mem okoli zrusili, ale to uz je dyl a myslim, ze uz ty lidi nehrajou – oni totiz zmenili klienta… Číst vice »

1Thor2402
1Thor2402
26.11.2019 12:12
Reply to  petr

Chodí mi dárky z celého světa a kolikrát žasnu co všachno může být pokestop. Např. Lidi před obchodem, drn trávy, odraz blesku ve skle a je to v pohodě. Tak že, kdo ví ?

Koffing
Koffing
15.11.2019 19:11

Dobry tip hned jsem mozna provedl 20 kontrol. Lidi to berou poctive jen jsem zamitl vzrostly strom kdesi u nekoho na zahrade. Jen mi tam obcas skacou nemecky navrhy a ty jsem preskocil.

Plínka
Plínka
18.11.2019 20:48
Reply to  Koffing

Věř mi, že když to schvalovali jen ingresáci, tak spousty takových návrhů jako muzea, kulturní domy, stadiony atd neschvalovali… Jsem rád, že jejich éra skončila.

petr
petr
19.11.2019 07:28
Reply to  Plínka

jeste si uvedom, ze „jejich era“ ti dala ty stopy a gymy, co mas ted..
jsem moc rad, ze nam kluci a holky ingressacky pomahali…

Plínka
Plínka
21.11.2019 16:31
Reply to  petr

Tak by to niantic udělal jako u ingress, navrhli by si to sami hráči v pokeších… jednoduchý 🙂

petr
petr
26.11.2019 07:08
Reply to  Plínka

a do ted bys delal co? tocil si kazetu na tuzce?

Morfyk01
Morfyk01
19.11.2019 14:44
Reply to  Plínka

Dotaz, jak se stavíte ke kulturním domy na vesnicích? Mohou být pokéstopem nebo ne? Není pravidlo, že je to hezký dům s novou fasádou, ale kolikrát na malých vesnicích (i ta moje) škaredý komunistický dům se špinavým zašlým brizolitem.

Mysakusak
Mysakusak
19.11.2019 20:14
Reply to  Morfyk01

Mne uznali „Komunisticke detske hriste“. Stare zrezle kostrukce aspon 30 let stare ….

Plínka
Plínka
21.11.2019 16:32
Reply to  Morfyk01

Je to úplně jedno jak to vypadá, je to kulturní dům, což je místo, kde se koncentrují lidi a takový věci chce niantic, aby se schvalovali. Ale bohužel najdou se takový co to nepochopí no :-/

Rubi
Rubi
05.12.2019 12:19
Reply to  Morfyk01

Kdyz neni siroko daleko nic ,tak to schvaluji.

Mysakusak
Mysakusak
15.11.2019 19:01

S detskymi hristi mam spatne zkusenosti. Zadaval jsem 4 ruzne . 2x neuznali vubec. 1x uznali napoprve . 1x unali az opakovany navrh.

Mysakusak
Mysakusak
15.11.2019 19:03
Reply to  Mysakusak

Kde mam ale 100% uznani jsou ruzne zapomenute krizky a kaplicky v ridce osidlenych oblastech. To mi neuznali jen 2x , protoze to same kolega navrhl tyden prede mnou ….

WallZmar
WallZmar
15.11.2019 19:42
Reply to  Mysakusak

Myšáku, jak poznáš jestli to prošlo nebo kolikrát byl návrh zamítnut? Já jsem teď úspěšně absolvoval test, pár věcí ohodnotil, ale zajímalo by mě jak ostatní hodnotili moje návrhy…

Mysakusak
Mysakusak
16.11.2019 17:22
Reply to  WallZmar

Pokud te v Ingresu zamitnou z duvodu toho, ze te nekdo predbehnul, tak ti to napisou do oduvodneni. Zpravidla pak uznaji predchozi navrh – ukol de-fakto splnen, akorat na portalu je jako autor napsany nekdo jiny. A zprava o prijeti (i o provedeni navrhu na registraci) ti chodi na tvuj gmail, kde mas registrovany googl ucet. Samozrejme pak uvidis svuj portal se svym kopiraghtem na Ingress Intel mape (celosvetova). Jak to bude fungovat v PoGo netusim ….

WallZmar
WallZmar
15.11.2019 21:08
Reply to  Mysakusak

Nevím jestli je tenhle systém hodnocení úplně vhodný pro evropu. Už několikrát mi to nabídlo abych vybral vhodný název pro nějaký německý památník… Wtf… Jak to mám proboha vědět??? A bez výběru varianty mě to nechce pustit dál 😩

PogoIngresák
PogoIngresák
16.11.2019 11:51
Reply to  WallZmar

Ano, pokud jsi hodnotitel tak v základu dostáváš k hodnocení návrhy z tvého okolí cca klidně i 500 km vzdálených míst Slovensko, Polsko, Rakousko, Maďarsko). Tak to prostě je. Je to prý z důvodu toho abys hodnotil neutrálně. Kdybys totiž hodnotil jen ty ve svém okolí tak je předpoklad že by vše prošlo i kraviny. Proto my hodnotíme vzdálenější a ty naše ti z daleka, zejména teda. Dále si můžeš nastavit lokaci bydliště, kterou již pak nelze změnit a ještě si můžeš nastavit bonusovou lokaci na světě kde chceš návrhy hodnotit, klidně třeba Brazílie 🙂 tuto lokaco lze změnit jednou… Číst vice »

Papal1
Papal1
15.11.2019 18:06

Do článku bych ještě doplnil docela důležitou věc. Před posláním nominace je dobré si zkontrolovat zda je navrhované místo na Google maps vyfocené, pokud ne, chce to přidat do map aktuální panoramatické fotku s místem. Spousta hráčů co budou schvalovat bude kontrolovat umístění a existenci právě na těchto mapách a pokud to tam nenajdou, zamítnout to

Plínka
Plínka
17.11.2019 00:23
Reply to  Papal1

To je kravina. Jsem celý žhavý pálit svoje data, abych dělal nějaký panoramatický fotky. V pravidlech není uvedeno udělejte panoramatickou mapu, jinak to neprojde návrh. Pokud se i přesto najdou takový lidé, co to neschválí, tak by si měli rovnou smazat účet a přestat hrát. Kolik míst v republice je hluchých kde není žádný signál… to tam jak udělám tu panoramatickou fotku hmm?

Mysakusak
Mysakusak
17.11.2019 08:59
Reply to  Plínka

Kravina to neni. Vsichni hodnotitele z Ingressu ti reknou, ze bez toho portal nema sanci. A pokud je ti lito 1 czk za data, tak nebudes mit portal.

Plínka
Plínka
18.11.2019 20:53
Reply to  Mysakusak

Tak takový hodnotitelé z ingress by si měli smazat účty, jak již jsem psal, protože nedodržují pravidla. Pokud si nejsou jistí nemají to hodnotit a mají to nechat na těch co ty místa znají nebo si zvládnou otevřít třeba na internetu mapy.cz 😉

petr
petr
19.11.2019 07:38
Reply to  Plínka

ne, nemeli by si smazat ucty jen proto, ze ty si myslis, ze to delaji blbe – proto je tech schvalovacich lidi vic, aby to nebylo jen na jednom cloveku – lidi tu radeji, jak si zvednout sanci, aby uznali portal (lidi aby ti uznali portalů) – ty jen placas o tom, ze ti nekdo slapnul na kuri oko a informacni hodnota je nula. jenom ted vime, ze ti ingress lezi v zaludku a ze odmitas pochopit, ze bez nich bys mel tech stopu a gymu vyrazne min – jestli vubec.. obecne plati, ze kdyz neco po nekom chces, tak… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
19.11.2019 20:12
Reply to  Plínka

Funguje to naopak. Hodnotitely, ktery schvali neoverenou ptakovinu klesne rating, a jeho hodnoceni ztrati vahu … Je lepsi to delat zodpovedne a vse overovat.

Papal1
Papal1
17.11.2019 12:58
Reply to  Plínka

Je to doporučení, stačí přidat i aktuální foto. Hodnotitele nemůžou vědět zda to tam opravdu je pokud to nemůžou nějak zkontrolovat.
Jen by mě zajímalo, jak chcete poslat návrh, když tam nemáte signál a jak by se tam hrálo?

Martin
Martin
18.11.2019 07:54
Reply to  Papal1

No je dost velký problém že google maps je hodně zastaralý co se týče map
dost věcí musím kontrolovat na mapy.cz tam mají o dost aktuálnější mapy a přesnější
dával jsem návrh na pokestop na google maps není ale na mapách je
budu muset dle tvých rad přidat fotku na google maps

Papal1
Papal1
19.11.2019 15:08
Reply to  Martin

Také záleží na pravidlech k vytváření stopek, v jedné menší buňce by měl být jen jeden stop, z těch buněk se skládá větší buňka a podle počtu stopek v ní může vzniknout gym. Přesně si nepamatuji jak se to správně nazývá a jak jsou pravidla pro vznik gymu.
V ingressu třeba na tom místě portál je, ale v PoGo se neukáže. Možná se to teď změní

Emeldir
Emeldir
15.11.2019 18:01

Co jsem koukala na podminky pro portaly v Ingressu, tak detska hriste uz nejsou relevantni. Zkouseli jsme pridat jedno u nas a neproslo…

Papal1
Papal1
15.11.2019 18:09
Reply to  Emeldir

Hřiště prochází, záleží jak je staré a jestli je na mapách. Někdy se stává, že návrh podle pravidel a měl by projít a neprojde. Třeba až na 2 nebo 3 pokus

lelenka
lelenka
15.11.2019 19:17
Reply to  Emeldir

U nás na vesnici vznikl tak během září nový pokéstop právě u dětského hřiště.:)

GiZMo
GiZMo
22.11.2019 08:19
Reply to  Emeldir

mne vcera schvalili detske ihrisko a ked hodnotim, tak ich byva celkom dost

90
0
Zapojite se do diskuze.x