Nekompatibilní zařízení

Hlavní stránka Fóra Pokémon GO Otázky a odpovědi ke hře Nekompatibilní zařízení

  • Toto téma obsahuje celkem 17 odpovědí. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel a poslední změna proběhla před 6 roky a 5 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #2405
      sevanan
      Host

      Tak už to přišlo, nevím proč a jsem zmatenej a taky trochu nasr***j…

      Hraju od 15.7.2016, jsem lvl 31, ještě ráno jsem dobyl a obsadil gym, protočil pár stopů, chytil pár pokemonů, ale cca v 11.00 mi skocila pri spoustení hláška o nekompatibilním zařízení, OS nebo softwaru.

      Vyskytlo se vám něco podobného? Mám telefon Xiaomi Redmi 3S PRO 3GB/32GB koupený právě loni v létě, Android 6.0.1, bez ROOTU (zkotrolováno přes app na kontrolu softwaru), a až do dneška to byl na hraní PoGo perfektní stroj.

      Je možné se někde odvolat?, odkaz na obrazovce pod hláškou Learn more nefunguje…:(

      Novej telefon rozhodně kupovat nehodlám, takže pokud je to definitivní můžu se s hraním rozloučit…

    • #2409
      Martin
      Host

      Mam uplne stejny problem, jediny rozdil je v tom, ze mam Xiaomi Mi4..

      Zda se, ze se MiUi dostal na blacklist nianticu.. smula 🙁

    • #2412
      Deny1234
      Host

      Jj,měl jsem to taky , stačilo odinstalovat IV GO , vymazat paměť restartovat a už to jede.😉

    • #2430
      RajauCz
      Host

      Je to tím že máš Xiaomi

      • #2443
        sevanan
        Host

        to je teda pěkně debilní důvod, na čem tedy hrají v asii?, kde je to mnohem rozšířenější značka…
        to by taky příště mohl niantic zablokovat třeba Sony nebo Samsung ne?

    • #2441
      arc0811
      Host

      mám stejný telefon, pomohl restart

    • #2455
      Hlast
      Host

      Xiaomi za to nemůže já hrám na MI3 a mladej na Redmi 3S a bez problémů

    • #2499
      Pepazdepa
      Host

      Mam taky Xiaomi Redmi 3S, ta hláška o nekompaktibilnosti mi taky skočila, párkrát jsem hru zkusil pustit, když jsem vymazal paměť a za půl hodiny mi hra bez přeinstalování zase šla.

    • #2503
      Čumajdan
      Host

      Dneska mi vyskočilo varování, že používám soft třetích stran a když nepřestanu, tak mi dají ban. Ať s tím dou do háje. Nedokážou se zbavit fake GPS a budou lidi buzerovat za výpočet IV.

      • #2504
        Čumajdan
        Host

        Hm, tak sem smazal IVFly a paměť aplikace a stejně tu hlášku na mě pořád píše. Tak nevím co mám dělat.

    • #2523
      Fij0n
      Host

      Mám Xiaomi note 4 a zatím vše ok

    • #2534
      drago
      Správce

      Pokémon GO využívá Google SafetyNet. Bohužel poslední aktualizace u některých mobilů způsobila, že jí neprojdou.

      Zkus se kouknout po aktualizaci OS. Většině lidí s tímto problémem to u Xiaomi pomohlo.

    • #2898
      Jauly
      Host

      Ahoj. Potřeboval bych poradit. Koupil jsem si nový mobil a hra pokémon go mě brala normal dat, ale asi po dvou měsících mě hra začala brát, třeba i za hodinu 20 Mb. Zkoušel jsem už mapy offline vymazat a znovu nainstalovat, pak jsem nainstaloval znovu pokémon go a zase nic a jiné aplikace jsem puštěné během hry neměl. Když jsem se díval na pokémon go, tak ta aplikace mě brala nejvíce dat ze všech. Nevíte co s tím? Děkuji za odpovědi.

    • #2411
      sevanan
      Host

      To bude možná poslední možnost dát do továrního nastavení …. mazání dat nepomohlo, aktualizace jsem dělal naposledy včera večer a stejně tak nepomohlo ani znovu nainstalovat appku…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 vláken odpovědí
  • Fórum ‚Otázky a odpovědi ke hře‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.
Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook