Nové gymy

Nové gymy byly spuštěny 22.06.2017 zhruba v 22:00.

Gymy (česky stadióny) jsou místa, kde mohou poměřit síly hráči mezi sebou. Do každého gymu se vejde maximálně 6 pokémonů. Všichni obránci musí být ze stejného týmu.

Pokémoni v Gymu

Pokémona můžete do gymu přiřadit:

  • Pokud jste si vybrali tým (na to potřebujete minimálně level 5)
  • Pokud je v gymu místo. Maximální množství pokémonů v gymu je omezeno na 6.
  • Pokud je gym stejné barvy jako váš tým, popřípadě je šedivý.
  • Pokud stejný pokémon v gymu ještě není.
  • Pokud má pokémon na maximum HP (životy).
  • Pokud jiný hráč právě gym nedobyl a hra čeká na to až přidá. Doba je zhruba 10 minut (v současné době obsahuje hra chybu, kdy i po přidání se musí čekat, lze jí však obejít když všichni hráči přidají pokémona naráz).

Pokémoni jsou v gymu řazení podle toho, jak je hráči postupně přidávali. Nejdříve je ten prvně přidaný, ten také čelí jako první útoku.

Motivace

Pokémon v Gymu má určitou motivaci, ta je znázorněna srdcem. Motivace u pokémona postupně klesá. S ní i CP, které odráží hodnoty útoku, obrany a výdrže (HP). Klesání motivace se zastaví na určité hodnotě.

Pokud je pokémon v boji poražen, tak motivaci ztratí jednorázově. Vychází to zhruba 1/3 z celkového množství. Tedy pokémona s plnou motivací je nutné porazit celkem 3x. V případě, že motivace klesne na 0, tak se pokémon vrátí k trenérovi.

Naopak pokémon motivaci získá, když mu dáte berry. Všechny berry až na goldern rozz berry přidávají stejné množství motivace. Goldern Razz Berry obnoví všechnu.

Berry můžete dát libovolnému pokémonovi. Jako odměnu získáte +20 Stardust a +20  zkušeností.

Pokécoin z gymu

Pokud pokémon dokázal uhlídat Pokémon gym alespoň 1 hodinu, tak se vrátí s určitým obnosem PokéCoin.

Počet získaných pokécoin je 1 za každých 10 minut, kdy Pokémon brání gym. Maximálně lze získat 50 pokécoin za den dohromady od všech pokémonů, co se daný den vrátí. Tedy stačí aby váš pokémon vydržel v gymu 500 minut, což je 8 hodin a 20 minut.

Gym Badge

Gym Badge získáte za protočení disku nad gymem. Dostanete se tam kliknutím na ikonku v pravém dolním rohu, anebo kliknutím na strop gymu ve výpisu bránících pokémonů.

Gym badge má celkem 4 úrovně. Základní, bronzovou, stříbrnou a zlatou. Úroveň je reprezentována barvou lemování badge.

Čím vyšší úroveň daného gym badge máte, tím více věcí za protočení disku nad gymem získáte (jsou zobrazeny žlutým podbarvením). 1 věc získáte navíc pokud je gym v držení vašeho týmů (je podbarvena modře).

Na zvýšení úrovně badge potřebujete určitý počet BP (badge point). BP vidíte znázorněné čárkou pod obrázkem badge. Čím vyšší úroveň gym badge tím také získáte za protočení disku více zkušeností.

Úroveň gym badge Potřebných BP BP celkem Bonusový věcí *XP za protočení
žádná 0 0 +0 25/31
bronzová 500 500 +1 50/63
stříbrná 3500 4000 +2 75/94
zlatá 26000 30000 +3 100/125

* Pokud gym drží váš tým, tak získáte o 25% více zkušeností

BP získáváte následujícími akcemi

Akce BP
Protočení disku 5
Vložení pokémona do Gymu 100
Nakrmení pokémona 10
Poražení protivníkova pokémona CP obránce/100
Bránění gymu* 1/minuta
Poražení Raid Bosse 1000

* BP získáte až když se pokémon vrátí domů.

Jeden z nejefektivnějších způsobů jak získat zlatý gym badge je nonstop Gym bránit. V následující tabulce víte jak dlouho musí celkem gym bránít pokémon pro jednotlivé badge.

Badge Doba
Bronzový 8 hodin 20 minut
Stříbrný 2 dny 18 hodin 20 minut
Zlatý 20 dní 20 hodin

Seznam gym badge a jejich stavu najdete ve svém profilu po kliknutí na obrázek vašeho avatara. Najdete tam i celosvětovou mapku, kde jste vlastně badge získali.

Boje o gymy

Pokud drží gym hráči z jiného týmu, tak na něj můžete zaútočit. Pokaždé když vyhrajete tak motivace obránců klesne a s ní i CP. Pokles je zhruba o 1/3 z celkového CP. Takže každý další útok je o dost snažší. K útoku můžete použít až 6 libovolných pokémonů, které máte. Podmínka je, že musí mít alespoň 1 HP.

Taktika 2/9

Za normálních okolností musí být pokémon poražen 3x než vypadne z gymu. Mezitím je možné jej však přikrmit berry a tak Gym bránit. Existuje však taktika synchronizovaného útoku, který využívá herní mechaniku 2/9.

Když se hráč zapojí do útoku na stejného pokémona tak se přidá k boji v případě, že bránící pokémon má více HP (životů) než 2/9 (dvě devítiny, cca 23%). Pokud má však pokémon pod 2/9 HP tak se vytvoří samostatný souboj (nová instance).

Taktika 2/9 je postavena na tom, že pojedou samostatné 3 instance souboje a bránícího pokémona porazí ve všech 3 naráz. Tím mu ubude všechna motivace (1/3 * 3).

Příklad:

  • Hráč 1,2,3 zaútočí na pokémona. Uberou mu životy tak, aby mu zbývalo pod 2/9 (pod 23%). Hráč 1 v boji zůstává a čeká. Hráč 2 a 3 opustí souboj.
  • Hráč 2 a 3 zaútočí na pokémona. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou instanci souboje tak začínají znovu. Uberou mu životy tak aby měl pod 2/9. Hráč 2 zůstává a čeká, hráč 3 opouští souboj.
  • Hráč 3 zaútočí na pokémona. Dostane jej pod 2/9 (pod 23%).
  • V tento okamžik všichni hráči dorazí svého pokémona v jeden okamžik. Ten ztratí kompletně celou motivaci.

Proti této taktice neexistuje v současné době obrana. Pomocí 5ti Machampů jde takto porazit i namaxovaná Blissey.

V následujícím videu je ukázka takového souboje z pohledu 3tího hráče.

Další doporučené čtení

  • Gym Raid – Co jsou Raid Bossové a jak fungují Raidy.

 

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
316 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Mrak
Mrak
23.06.2017 21:17

Nejde mi obsadit víc než 20 gym 😞

sadecky peter
sadecky peter
23.06.2017 21:08

z mojej strany velke prekvapenie v tom ako komunita danej farby potctivo krmi czdzich pokomonoch na frekventovanych miestach, to je od nich fakt pekne, na druhje strane keby som bol vcera vedel ze max zarobok moze byt 100 coinov denne nebehal
by som ako blazon celu noc a neobsadzoval 20 gymov lebo to vlastne nema vyznam
a zavadziaˇ
tak teraz zbytocne ostatnym hracom 🙁

mildavil19
mildavil19
23.06.2017 20:25

Nevím jak kdo , ale já jsem si dnes ráno prošel město a s kamarády (2) obsadil všech 15 gymů , k tomu se přihodilo pár kolemjdoucích školáků a je vymalováno , odpoledne jsem vyrazil se svými syny , oba L31 at si nějaký vezmou , abych měl nějaké coiny , vzhledem k tomu že byli pokeši řádně dokrmovány kolemjdoucími tak získali 2 gymy za hodinu a půl a přišli o polovinu svých zásob revive a potion , jelikož nemají batoh na max a neměli tolik místa , jsou to přece děti a nemají kde na to brát , navíc… Číst vice »

Pavel
Pavel
23.06.2017 21:00
Reply to  mildavil19

Já jsem jen zatím zkoušel jen test ale vidím to podobně v gymu 5 obránců na půlce motivace v rozmezí 1000 – 1500 které jsem prošel na útočníka a půl když jsem to opakoval po 4 a oni pořád žili tak jsem to nechal a šel domů 😀

Alznap
Alznap
23.06.2017 19:47

po aktualizaci vylezli uplně všichni zkusit nový system boje, tak by mě zajimalo kde berete info kolik cp pokemon ztratil čistě za čas a kolik mu sebral boj s protivniky? U pokemonu jsou dva časy jak dlouho je v gymu a jak dlouho branil, coiny budou určite za čas kdy branil, tak že ten co je tam posledni se asi dostane nařadu meně často a miň vydělá.

waltari17
waltari17
23.06.2017 19:52
Reply to  Alznap

Tak třeba arcanine cca 2400 má po 90 minutách v gymu necelých 2000 …

mmme730
mmme730
23.06.2017 19:38

Začínám mít pocit, že je stále důležité CP pokemona. Přece pro samotném boji se hůře sundává ten z vyšším CP než nižším. A co se týče ubývající motivace: I pokemoni těsně pod 3 tisíce vydrží 10 hodin (když je někdo nesejme) a dají 10 coins. Před tím jsem musel čekat hodin 21.

Mysakusak
Mysakusak
23.06.2017 20:26
Reply to  mmme730

Hure se sundava ten s vyssim HP a klidne muze mit I nizke CP. Obrana schopnost = utok*vydrz. Pro vypocet CP se ale pouziva SQRT(vydrz), takze je vydrz podhodnocena. Navic to vypada se ten s nizsim CP pomaleji straci motivaci …

waltari17
waltari17
23.06.2017 19:34

Má to pěkných pár masařek : 1. rychlost, animace všechno zdržují, na data to bude náročnější – 4G, S6, zas tak pomalej telefon nemám … 2. dobývání gymu : boj s 1 potvorou na 5 kol – ať jsem měl slabší nebo silnější, pokud bude plně obsazeno, je to klidně na 30 bojů – vzhledem k animacím, to bude na dlouho – co dřív bylo na 5 minut bude na 15 3. samotný boj – předtím mi to hodilo nabíjecí jakmile projel bar po podržení prstu, teď to někdy nehodí, takže se o speciál pokouším na víc pokusů 4. ztrácí… Číst vice »

Holyster
Holyster
23.06.2017 19:08

No asi takhke… Stardust uz vlastne neni ani potreba. Chytis pokemona na 30 lvl a evolvnes ho. IV resit nemusis, protoze ho stejne neni potreba tunit na max. Navic takovych pokemonu mam stovky co ted muzu dat di gymu, ale nepotrebuji je, protoze v mem okoli nejsou zadne gymy me barvy a tu masu modrych nema cenu sam ani zkouset, ale to nevadi, protoze stejne nepotrebuju coiny. Ty jsem potreboval proto abych kupoval inkubatory a mel co nejvic 10 km vajec, abych mohl tunit super pokemony do vezi. A takove pokemon ted nepotrebuji. Jedine na co potrebuji coiny je pass… Číst vice »

Mr.Jelito
Mr.Jelito
23.06.2017 19:08

To mě hrozně baví, jak tu všichni brečí. Hlavně ty s vysokejma levelama, kterýsi hrabali coiny a stardust. Tohle bylo to nejlepší co mohl Niantic udělat. Ve starým systému dominovalo pár namíklých jedinců a nebo skupiny hráčů. Nový systém rozhodí coiny mezi více hráčů a ty co ovládaj gymy už nebudou o tolik silnější než hráči, který gymy neovládají, když stardust je za krmení. Škoda, že tohle nebylo od začátku. Takhle už mají některý hráči nahrabáno až hrůza 😀 PS: Je naprosto jasný, proč to Niantic udělal. Aby si hráči koupili coiny a ne že má někdo luxusní přísun z… Číst vice »

Holyster
Holyster
23.06.2017 19:35
Reply to  Mr.Jelito

Mas sice pravdu v tom ze si zahraji i slabsi hraci nebi ti ci zacali pozdeji, tajy jsem to psal. To byla nejvetsi chyba predchozi verze. Patrim k tem co meli stabilni rentu stardusty a coinu a tim oadem sem tho vytunil dost. A je oravda ze uz mne to moc nebavilo. Ale jak sem psal, a to je problem. Ze neni o co hrat. Taky mne vadi. Ale ne moc, ze vlastne pohorsily dobre pokemony. Ti se totiz dali porazit i tak a to celkem bez problemu vhodnym vyberem protuvnika, a taky mohl byt mnohem slabsi. Ted podle mne… Číst vice »

Mr.Jelito
Mr.Jelito
23.06.2017 19:46
Reply to  Holyster

Máš pravdu v tom, že pro určitý hráče se už těžko hledá motivace, ale ono taky záleží co od toho hráči čekají, proč to hrají? Bohužel starý systém hráčům uškodil v tom, že ti co byli hodně aktivní a měli stálý přísun stardustu a coinu, tak měli všeho až moc: – Nemuseli kupovat coiny (nevýhoda pro Niantic) – Měli velký přísun stardustu, který jim umožnil vytunit spoustu pokešů na max (ostní hráči jim nemohou konkurovat) Já jsem level 33, Gymy jsem nikdy moc neměl, takže coiny jsem kupoval. Stardust mám více méně jen za pochytané pokemony. Mám pár silných pokemonů,… Číst vice »

Mr. Colombo
Mr. Colombo
23.06.2017 20:35
Reply to  Mr.Jelito

ja jsem byl prece taky na nizsim levelu a musel jsem se hodne snazit abych se na ten vyssi level dostal. o tom to prece je ne? chytit vsechny a byt nejlepsi trener. prirovnam to k fotbalu… je to jako by vykopli pulku Realu Madrid a rekli, ze by meli dostat sanci i hraci z juniorky.

Pete
Pete
23.06.2017 21:25
Reply to  Mr.Jelito

Mr. Jelito je divné, že jsi lvl 33 a nikdy jsi neměl moc gymů. Dostat se na level 33, to je přece strašně dlouhá doba. Už někdy kolem levelu 25 mi došlo, že je třeba vybudovat rentu minimálně z 5 gymů denně. V mém městě mi držel stabilně jen jeden gym a tak jsem vyrážel do okolí a hledal zapadlé gymy a zkoušel a zkoušel a zkoušel, kde to vydrží, až jsem měl vytipované místa, kde mi pokeši drželi několik týdnů a já tak bral denně 100 coinů a 5000 stardust. Ale zadarmo to fakt nebylo..

Mr.jelito
Mr.jelito
23.06.2017 21:34
Reply to  Pete

To proc jsem nemel nikdy moc gymu ma vic duvodu.
– malo casu to obihat, jsem otec od rodiny a radsi jsem s rodinou.
– hraju za zluty, tam kdy bydlim je nadvlada modrych. Shazoval jsem 10 gymy, ale pak uz jsem na to dlabal, protoze to trvalo dlouho a bylo to nuda.
– diky eventu s double exp a vejcema jsem vyskocil rychle nahoru.

samotář
samotář
25.06.2017 15:29
Reply to  Pete

Je to těžké, ne však nemožné – hraji na jeden účet i mobil se ženou (štafetový kolík :), občas však i společně). Ona loví a nosí, já k tomu navíc i bojuji (to nás nudí, ale hra to vyžaduje). Máme lvl35, odchozeno 2600km, zachyceno 15300 pokešů, vyhráno 5000 nepřátelských (jsme těžce menšinoví) soubojů a 700 samosoubojů. Naše motivace – pokeši (už 230), všechny medaile zlaté (za samosouboje už zlatá nebude, ale ty mne stejně nebavily a vlastně ani neměly logiku). Nově též zisk co nejvíce turistických štítků. Mou drobnou motivací jsou i ti smradi, kteří hrají na dálku (situace včera… Číst vice »

Alcieu
Alcieu
28.06.2017 08:38
Reply to  Mr.Jelito

no já nevim. označila bych se za slabého začínajícího hráče, hraju od dubna, lvl 28 a k tomu z vesnice, ale i tak nemohu říct, že bych si ani neškrtla. u nás byly desítkové gymy stejné barvy, ale na okolních malých vsích se to celkem dalo, stabilně jsem se přetahovala o gymy se 3 červenýma, co byli o hodně vejš, a měls dobrý pocit, když sis obsadil a ráno zinkasoval penízky a jim to vyfouk. a motivovalo tě to zlepšovat se, honit si pokeše, abys položil i desítkový gym a tu zatracenou blissey a taky jsi chtěl mít zatracenou supersilnou… Číst vice »

BSonja
BSonja
23.06.2017 18:52

Co to je za „zlepšení“? Bydlím na vesnici, a nejbližší gymy jsou 5 km daleko. A rozhodně nemám čas tam chodit 4× za den. To to rovnou můžu zabalit 🙁

Sky
Sky
23.06.2017 18:52

Já doufám že zlaťáčky bude Niantic vyplácet každých 21(24) hodin :/
Tři stadiony mám už 20 a půl hodinky tak sem zvědavý …

Bruno
Bruno
23.06.2017 17:22

Za jak dlouho vypadne nekrmený pokémon z Gymu?

Když vypadne pokémon z Gymu za 24 hodin, dostanu 24 coins, i když má 0 motivaci?

Ty 3000 pokémony pěkně zařízli, až hrůza, když si člověk uvědomí kolik s některými nachodil km, aby je vytáhl na maximum. V obraně rychle ztrácí motivaci a v útoku jim to trvá déle než slabším pokémonům, jestli nezměnili strategii. Teď mají cenu jednoho bonbónku.

Asi to vypadá, že pro sólo hráče hra v Gymech končí, pokud nevytvoří tým s někým z jiné barvy, když po té týmové hře Niantic tolik touží.

samotm
samotm
23.06.2017 17:20

Tak jo kluci z Nianticu, nechcete přepnout páčku a vrátit starý gymy? Tohle je děs! Absolutně bez logiky! Ráno jsem byl první na gymu, můj Tyranitar byl pěkně na vrcholu z dálky vidět. Když jsem se odpoledne vrátil, gym byl plnej, ale můj Tyranitar nebyl z dálky vidět. Protože nad gymem je zobrazenej poslední přidanej pokemon. Proč proboha? Co to má za logiku. Buď by tam měl být teda ten první v gymu nebo nejlépe pokemon s nejvyšším CP (ale původním CP, ne podle motivace). Tyranitar měl malou motivaci, tak jsem si řekl, že ho z gymu vyšoupnu a zkouknu… Číst vice »

chienblanc
chienblanc
23.06.2017 23:02
Reply to  samotm

1) Zapomen na „puvodni CP“. V gymu existuje jenom CP podle motivace. A nad gymmem se zobrazuje ten s nejvetsim CP, jako vzdycky 🙂
2)Tyranitar sel do boje prvni, protoze byl prvni nasazenej. Takhle to ted funguje a par lidi si tohle dokonce pochvalovalo 🙂
3)A uz jsi asi uhad, proc byl potom jako posledni 🙂
4)Hezky se tu priznavas ke hrani ze dvou uctu a podrezavani. Dost lidi to mimochodem povazuje za hnusny podvadeni 😉

Jinak s tebou vicemene souhlasim – soucasnej system je v necem dost nesmyslnej.

Bruno
Bruno
24.06.2017 19:48
Reply to  samotm

Aby všichni viděli kdo hraje ze dvou účtů.

Mr. Colombo
Mr. Colombo
23.06.2017 16:25

Čaute,
chtěl bych se zeptat na jeden problém. Mám dost velký problém se sekáním a pomalým chodem hry. Na dobývání vůbec nemůžu myslet. Od té doby co je nová grafika, tak to trvá strašně dlouho navíc se to seká a háže errory. Máte taky takový problém, nebo je to jen pomalým a zastaralým mobilem (Huawei P7)

Dík za odpověd

Honzule89
Honzule89
23.06.2017 17:49
Reply to  Mr. Colombo

Já tento problém mám už co tuto hru hraji …. Ale po posledni aktualizaci to mám jak píšeš ty …. Hra se seká jako prase … Dlouho louduje a nesudtále padá … Vypadá to bohužel tak že po tom co jsem došel na lvl 35 skončím …. Ale možna i koupím nový telefon … Tenhle už mám skoro 2 roky ( Cooplad Porto E560)

Mr. Colombo
Mr. Colombo
23.06.2017 18:25
Reply to  Honzule89

cau, ja jsem skoro level 38. koncit se mi nechce, ale takhle je to v podstate nehratelne. takze zbyva jen investice do noveho telefonu. Jinak u nas ve meste se ode dneska v podstate prestalo bojovat o gymy. tymy si drzi a leci pokemony v tech ktere si zabraly rano. stenjne nema moc vyznam drzet jich moc. tak jak je nastaveny system ted to stejne neni efektivni co se tyce casu. teda pokud nemas PG jako druhou praci.

Mr. Colombo
Mr. Colombo
23.06.2017 18:31
Reply to  Honzule89

Nejvic nelogicke me prijde hlavne ze ti prijdou coiny az po vyrazeni pokemona. Jaka je tedy motivace ho tam drzet dyl nez treba den. na co jej tam drzet a krmit treba tyden, kdyz z toho stejne nic nemas.

Honzule89
Honzule89
23.06.2017 18:46
Reply to  Mr. Colombo

Já hned včera večer zabral gym a Charizard se vratil po 15 hodinách tedy 15 coinu …. Kdybych vybiral rano jak jsem vybíral ráno jak jsem vybíral furt měl bych jen 10 coinu (v tomle je to lepší) …. Předtím jsem měl 5 gymu a sundal dva nestabilní v centru a měl jsem 7 a vybral 70 coinu … Teď obsadíš ráno 7 gymu a čekaš kolik vyděláš (v tomhle je to horší) … A o tom že nedostaneš 500 dustu za gym ani nemluvím (v tomhle vidím fatální selhaní když je to jedinej pořádnej přísun dustu … teda byl)

Mr. Colombo
Mr. Colombo
23.06.2017 18:54
Reply to  Honzule89

nj, ted si prestav ze ho tam mas 14 dni a dalsich 5 pokemonu taky a vrati se ti vsichni behem dne. (nekdo udela najezd) a vyberes 100 coinu, protoze to je maximum. to me prijde hrozne nespravedlive

pyroone
pyroone
23.06.2017 16:01

to je nahovno ze pod 35 to nejde som sa tesil a mozem ist akurat sa tak bodnut

Holyster
Holyster
23.06.2017 16:41
Reply to  drago

Oc chodov je sporzor (Unibail Ridamco)…
A navic omezenu raidu lvl 35 a vic je myslim jen docasne, kvuli testovani….

mildavil19
mildavil19
23.06.2017 15:24

Tak s tím levelem je to docela průser , v našem městě nikoho nad 35 level neznám

Holyster
Holyster
23.06.2017 14:47

PRVNI RAID: pred pul hodinou jsem se ucastnil 1 meho Raidu na Bosse v OC Chodov. Bylo tam ruzove vajicko, pak se objevil Electrabuzz 11331 Cp. Bojovalo 16 hracu a boj trval asi 3 vteriny. Hraci po level 35 hrat opravdu nemohli. Za odmenu jsem dostal 2 golden berry + 1 universalni candy + 5 soecialnich ballu a na drzhy hod jsem chytil electrabuzze 1200 cp. Zbyle spec bally mne nezustaly. Ouvodem byla vez modra a modry hrac dostal 8 soec ballu. Ale nevim jestli to ma souvislost. A ci distal dalsiho nevim… Grafika byla dost pomala ale neseklo se… Číst vice »

Holyster
Holyster
23.06.2017 14:51
Reply to  Holyster

Chyceny Ekectrabuzz ma iv 71-78

Holyster
Holyster
23.06.2017 14:53
Reply to  Holyster

Nejvetsi probkem asi bude aby ste se vesli do 20ti hracu. Alespon v Praze. Kdyby nebylo omezeni pro hrace min lvl 35. Tak jsem si uz nezahral a to jsem tam byl vcas jeste pred zacatkem.

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 14:24

Celkově si myslí, že pro jednotlivce je to teď dost nehratelné…

Pete
Pete
23.06.2017 14:43
Reply to  Firkrag

Ale jedno mě teší – na Hlučíně červení machrovali v Gymech s Blisseyma 3K+ a teď jim jsou na nic… 🙂

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 14:23

Pete: Aha 🙂 Myslel jsem si, že to jsi ty 🙂 Jak říkáš. Zmatek nad zmatek. Jsem celkem znechucený… Jojo za hodinu je 1 coin. Krmení je dobré na stardust. Za jedna berry dostaneš celých 20 stardustu: )))

LukyLibo
LukyLibo
23.06.2017 13:57

Nenašel jsem nikde report o zisku coins. Nedokáži provést kontrolu, jestli pokémon při návratu nějaký žold přinesl. V Journale je jen zápis, že pořebuje nutně nakrmit jinak zemře a pak cca 1-3 min poté je zápis, že se po těžkém boji vrátil zpět. Ale zmínka o coins žádná. Stav coin-konta v hlavě nedržím, takže jestli mi pár šušňů naskočí nemám šanci zjistit. Akorát vidím, že defend time se do medaile započítal… I protočení gymu vytvoří v Journale jako pokéstop včetně modrého symbolu pokéstopu. A tady se odměna zaznamená a dá se zpětně dohledat. Žijící pokémon v gymu má evidenci poražených… Číst vice »

Look
Look
23.06.2017 14:12
Reply to  LukyLibo

Když se vrátí, tak se v aplikaci o tom obejví (krátce) informace
Ta obsahuje i počet mincí

Angie89
Angie89
23.06.2017 13:47

Ahoj jak to je s gymy stejného týmu? kolem mě jsou všude plné modré gymy. Dá se z nich vyřadit nějaký hráč mého týmu, abych se za něj vyměnila? Nebo musím čekat až mu pokemon vyhladoví a zmizí nebo jako bylo u předchozích čekat až ho vybije jiný tým? Zatím jsem neměla čas vyzkoušet, takže střílím jen od boku. Díky

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 13:45

Tak za tenhle update by si zasloužil Niantic jednu velou facku. Pokeše nemá cenu powerupovat, pze jim to stejně rychle klesá. Ničení gymu trvá ještě dýl než předtím a když ho ničíte, tak kolem projde někdo a pokeše stejně vyléčí. Hrát na malém městě, kde bydlím, nemá smysl vůbec, pze jsme odtud prakticky všechny hráče kromě modrých vyhnali, takže můj pidgey s cp 10 už tam sedí asi 15hodin a bude sedět navždy. Jediná šance jak se na malých městech dostat ke coinům je založit si druhý účet a po čase tím ničit vlastní gymy. Za mě – úplná kravina.… Číst vice »

Pete
Pete
23.06.2017 13:57
Reply to  Firkrag

Neboj i ten Pidgey ubývá. Viděl jsem tam už CP 9.. .Teď jen aby ti jej nikdo nekrmil 🙂 🙂 Jinak pokud si chceš zahrát, zvu tě do Hlučína, tam to ovládají červení a mám tam hodně práce 🙂

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 14:02
Reply to  Pete

Ok. Asi se zastavím. Jsem z Kravař. V Opavě to drtí žlutí, tak se to tam taky moc nedá…

Moro
Moro
23.06.2017 14:52
Reply to  Firkrag

Firkrag:
V Opavě to drtí žlutí? Jednou za 2 měsíce se tam vyskytnu na víkend a povětšinou je tam modro …

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 22:40
Reply to  Moro

Momentálně jsou hodně rozjetí a modrá euforie uvadá. Umí se narozdil od nás i domluvit na společnou akci… V modrých je strašně hodně děti a ty bohužel nejsou vytrvalé. Prapor Mystic tedy drží už jen pár lidí…

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 14:03
Reply to  Pete

Jinak toho Pidgeyho samozřejmě nějaký inteligent krmí 🙂

Firkrag
Firkrag
23.06.2017 14:04
Reply to  Firkrag

Jaký máš Nick ve hře?

Pete
Pete
23.06.2017 14:12
Reply to  Firkrag

PetrPan13. Popravdě teď nevím jak to hrát. Spousta otázek: držet gym dlouho nebo pokeše nechat vypadnout každý den ať mi přinesou coiny? Jedna hodina bránění je 1 coin nebo jak? Krmit nebo nekrmit? A krmit cizí nebo ne? Co ja vím jak to oni chtěj? Zmatek v tom mám!

Look
Look
23.06.2017 14:01
Reply to  Firkrag

rozhodně teď už nemá cenu dělat power up nad 3000CP, moje zkušenost od rána, dva vapíci, jeden CP3020 a druhý 2940, ten 3020 už nemá žádnou motivaci po 6 hodinách na gymu ten druhý je na 75%, všechny pokémony co jsem dal na gymy a měli přes 3k CP jsou po max 6 hodinách bez motivace, to co bylo pod 3k CP je na 70-80%

Pete
Pete
23.06.2017 14:14
Reply to  Look

Stejná zkušenost. Pokeši nad 3K už má smysl používat jen na útok. Jako nejlépší poměr síla / výdrž motivace se mi zatímna obranu jeví Vaporeoni. Samozřejmě nesmí mit 3K CP..

Zaneta
Zaneta
23.06.2017 13:05

Zeptám se blbě, ale zeptám. Když teda budu mít pokeše v jednom gymu třeba tyden, dostanu jen 100 coins v den kdy se vrátí domů?

Look
Look
23.06.2017 13:09
Reply to  Zaneta

ano, max coins je 100 denně

Zaneta
Zaneta
23.06.2017 13:23
Reply to  Look

😭

m
m
23.06.2017 13:40
Reply to  Look

Hmmm, takže se tomu nebude říkat podsekávání, ale operativní návrat za účelem zisku.

chienblanc
chienblanc
23.06.2017 22:11
Reply to  m

m: Presne! Tohle me stve nejvic. Ted se mi vyplati, aby mi obranci vypadavali postupne a rovnomerne a to se neda poctive zaridit. Navic to jde uplne proti smyslu boje o gymy – prece by melo byt cilem dobyt a drzet gymy co nejdyl a ne z nich po nekolika desitkach hodin cilene vypadavat!

PecousBici
PecousBici
23.06.2017 14:04
Reply to  Look

Urcite? To by nedavalo smysl, pokud budes mit gym a na nem pokese kteryho bude neustale nekdo krmit treba tyden az se vrati domu, dostanes jenom 100 coinu? Moc se mi nehce verit…..

WallZmar
WallZmar
23.06.2017 13:03

Hlavně je třeba zjistit co všechno ovlivňuje rychlost jakou se Pokémon unudí. Zda-li jenom druh, nebo také jeho level, CP, IV, úroveň vytrenovanosti badgu…

Georgson
Georgson
23.06.2017 12:51

Jo niantik opet rejzuje penize, sice tvori hru pro vydelek ale todle se mi zda moc. V mem meste je tezka nadvlada cerveneho tymu. Moje jedima sance bylo vybehnou ven dobit gym a pak rychle druhej nez mi vemouv zpet prvni ale to jsem castokrat nestih. Dnes jsem vyskousel jeden gym a po 55 minutech mam pokese doma a bez jedineho coinu. Tudis pro me hra stratila smysl, nema smysl dobijet gym, kdyz z nej nic nedostanu. A myslim, ze nebudu jediny.

Y
Y
23.06.2017 12:43

Jak jsem psal vcera, pro lokace s totalni prevahou jednoho tymu je to jeste vetsi nuda. Pokud uz neni potreba cas/usili pro zvysovani prestige gymu, tak jsou gymy neustale plne. Holt staci dva kliky na ceste prace. Kdyz kolem gymu projde 9 z 10 hracu jen jedne barvy, tak je vysledek jasny 🙂

Driv clovek nekdy stacil gymy borit pred tim, nez dostahly maxima – ted jsou na maximum konstantne.

Powerman
Powerman
23.06.2017 12:08

Jen pro ty, kteri si nevsimli. Vlozenej pokemon do gymu ma automaticky nizsi motivaci a je treba rovnou nakrmit. Proto se nedivte ze kdyz odchazite, mate rovnou o 200 Cp min 😉

Mr.jelito
Mr.jelito
23.06.2017 11:59

A nejlepsi na tom vsem je, ze aby jsi dostal coiny, tak se ti musi pokesi vratit. Takze permanentnu gymy nemaji smysl.
Jsem zvedav jak presne to bude s coinama, jako jestli nebude nejake omezeni na maximum, jako ze s postupem casu by clovek dostaval mene a mene coinu. Ze by treba nemelo smysl nekde drzet gym treba 3 mesice v kuse.

Emeldir
Emeldir
23.06.2017 12:28
Reply to  Mr.jelito

Jo, mohlo by to eliminovat veci typu „pockam si na posledni den sezony nejakeho zamku a pak rejzuju pokestop v zahrade dalsi pulrok“ nebo „vlezu na hulvata pres plot na verejne nepristupne misto s gymem“

Emeldir
Emeldir
23.06.2017 11:15

Za me update absolutne super. Jsem primarne non fight sberatel ve veku 30+, manzel to same a v konkurenci zdejsi skolni populace prevazne z jednoho jineho tymu jsme nemeli moc sanci ziskat coins. Jezdime do prace po zacatku vyuky, takze veskere rano dobyte gymy nam vlna skolaku jdouci domu sundala a to same co jsme dobyli cestou z prace nam sundali rano. Nemluve o tom, ze skupinka si vzdycky udelala minimalne sestkovej gym a sundat to se dalo tak jednou za tyden kdyz jsme nasyslili revive a potiky (ne opravdu nemam cas po praci objizdet po meste stopy a jako… Číst vice »

Gripen
Gripen
23.06.2017 11:06

Zatím se mi zdá, že je mnohem výhodnější do věží dávat druhé evoluce nebo pokeše typu Gligar, Wobufet, Unbreon atd… prestiž (životy) jim klesají výrazně pomaleji. Jakoby ti dřívější TOP pokeši byli znevýhodněni – rychleji se unudí v gymu. Navíc když bojuji proti pokemonovi CP 2500, tak mu seberu za fight cca 20% života, a to samé (20%)seberu pokešovi CP 1200….takže je zničit trvá stejně. Navíc se mi zdá, že je výhodné bojovat s pokemony s CP stejným nebo nižším než má obránce gymu. Dá mu to víc poškození. A hrozně záleží na výběru typu pokemona (voda proti ohni, oheň… Číst vice »

Pete
Pete
23.06.2017 11:12
Reply to  Gripen

Co tak sleduju, tak se silných pokemonu klesá motivace hodně pomalu Vaporeonům. Což mě těší, protože jich mám 9 na levelu 35.5 🙂

gwahir
gwahir
23.06.2017 10:45

Inu zatím to vypadá, že dobíjení a udržování gymu bude ještě časově náročnější než dnes. Uvidíme v reálu, kolik se bude sypat coinů za bránění. A jestli nebude strop podobný max. 10*10 v původní verzi gymů.
Jedním z mála pozitiv je možnost krmit pokeše banány – dosud to byl item úplně na pikaču.

LUKKOCI
LUKKOCI
23.06.2017 10:47
Reply to  gwahir

a nebo pro Pikaču 😀

316
0
Zapojite se do diskuze.x