Nové gymy

Nové gymy byly spuštěny 22.06.2017 zhruba v 22:00.

Gymy (česky stadióny) jsou místa, kde mohou poměřit síly hráči mezi sebou. Do každého gymu se vejde maximálně 6 pokémonů. Všichni obránci musí být ze stejného týmu.

Pokémoni v Gymu

Pokémona můžete do gymu přiřadit:

  • Pokud jste si vybrali tým (na to potřebujete minimálně level 5)
  • Pokud je v gymu místo. Maximální množství pokémonů v gymu je omezeno na 6.
  • Pokud je gym stejné barvy jako váš tým, popřípadě je šedivý.
  • Pokud stejný pokémon v gymu ještě není.
  • Pokud má pokémon na maximum HP (životy).
  • Pokud jiný hráč právě gym nedobyl a hra čeká na to až přidá. Doba je zhruba 10 minut (v současné době obsahuje hra chybu, kdy i po přidání se musí čekat, lze jí však obejít když všichni hráči přidají pokémona naráz).

Pokémoni jsou v gymu řazení podle toho, jak je hráči postupně přidávali. Nejdříve je ten prvně přidaný, ten také čelí jako první útoku.

Motivace

Pokémon v Gymu má určitou motivaci, ta je znázorněna srdcem. Motivace u pokémona postupně klesá. S ní i CP, které odráží hodnoty útoku, obrany a výdrže (HP). Klesání motivace se zastaví na určité hodnotě.

Pokud je pokémon v boji poražen, tak motivaci ztratí jednorázově. Vychází to zhruba 1/3 z celkového množství. Tedy pokémona s plnou motivací je nutné porazit celkem 3x. V případě, že motivace klesne na 0, tak se pokémon vrátí k trenérovi.

Naopak pokémon motivaci získá, když mu dáte berry. Všechny berry až na goldern rozz berry přidávají stejné množství motivace. Goldern Razz Berry obnoví všechnu.

Berry můžete dát libovolnému pokémonovi. Jako odměnu získáte +20 Stardust a +20  zkušeností.

Pokécoin z gymu

Pokud pokémon dokázal uhlídat Pokémon gym alespoň 1 hodinu, tak se vrátí s určitým obnosem PokéCoin.

Počet získaných pokécoin je 1 za každých 10 minut, kdy Pokémon brání gym. Maximálně lze získat 50 pokécoin za den dohromady od všech pokémonů, co se daný den vrátí. Tedy stačí aby váš pokémon vydržel v gymu 500 minut, což je 8 hodin a 20 minut.

Gym Badge

Gym Badge získáte za protočení disku nad gymem. Dostanete se tam kliknutím na ikonku v pravém dolním rohu, anebo kliknutím na strop gymu ve výpisu bránících pokémonů.

Gym badge má celkem 4 úrovně. Základní, bronzovou, stříbrnou a zlatou. Úroveň je reprezentována barvou lemování badge.

Čím vyšší úroveň daného gym badge máte, tím více věcí za protočení disku nad gymem získáte (jsou zobrazeny žlutým podbarvením). 1 věc získáte navíc pokud je gym v držení vašeho týmů (je podbarvena modře).

Na zvýšení úrovně badge potřebujete určitý počet BP (badge point). BP vidíte znázorněné čárkou pod obrázkem badge. Čím vyšší úroveň gym badge tím také získáte za protočení disku více zkušeností.

Úroveň gym badge Potřebných BP BP celkem Bonusový věcí *XP za protočení
žádná 0 0 +0 25/31
bronzová 500 500 +1 50/63
stříbrná 3500 4000 +2 75/94
zlatá 26000 30000 +3 100/125

* Pokud gym drží váš tým, tak získáte o 25% více zkušeností

BP získáváte následujícími akcemi

Akce BP
Protočení disku 5
Vložení pokémona do Gymu 100
Nakrmení pokémona 10
Poražení protivníkova pokémona CP obránce/100
Bránění gymu* 1/minuta
Poražení Raid Bosse 1000

* BP získáte až když se pokémon vrátí domů.

Jeden z nejefektivnějších způsobů jak získat zlatý gym badge je nonstop Gym bránit. V následující tabulce víte jak dlouho musí celkem gym bránít pokémon pro jednotlivé badge.

Badge Doba
Bronzový 8 hodin 20 minut
Stříbrný 2 dny 18 hodin 20 minut
Zlatý 20 dní 20 hodin

Seznam gym badge a jejich stavu najdete ve svém profilu po kliknutí na obrázek vašeho avatara. Najdete tam i celosvětovou mapku, kde jste vlastně badge získali.

Boje o gymy

Pokud drží gym hráči z jiného týmu, tak na něj můžete zaútočit. Pokaždé když vyhrajete tak motivace obránců klesne a s ní i CP. Pokles je zhruba o 1/3 z celkového CP. Takže každý další útok je o dost snažší. K útoku můžete použít až 6 libovolných pokémonů, které máte. Podmínka je, že musí mít alespoň 1 HP.

Taktika 2/9

Za normálních okolností musí být pokémon poražen 3x než vypadne z gymu. Mezitím je možné jej však přikrmit berry a tak Gym bránit. Existuje však taktika synchronizovaného útoku, který využívá herní mechaniku 2/9.

Když se hráč zapojí do útoku na stejného pokémona tak se přidá k boji v případě, že bránící pokémon má více HP (životů) než 2/9 (dvě devítiny, cca 23%). Pokud má však pokémon pod 2/9 HP tak se vytvoří samostatný souboj (nová instance).

Taktika 2/9 je postavena na tom, že pojedou samostatné 3 instance souboje a bránícího pokémona porazí ve všech 3 naráz. Tím mu ubude všechna motivace (1/3 * 3).

Příklad:

  • Hráč 1,2,3 zaútočí na pokémona. Uberou mu životy tak, aby mu zbývalo pod 2/9 (pod 23%). Hráč 1 v boji zůstává a čeká. Hráč 2 a 3 opustí souboj.
  • Hráč 2 a 3 zaútočí na pokémona. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou instanci souboje tak začínají znovu. Uberou mu životy tak aby měl pod 2/9. Hráč 2 zůstává a čeká, hráč 3 opouští souboj.
  • Hráč 3 zaútočí na pokémona. Dostane jej pod 2/9 (pod 23%).
  • V tento okamžik všichni hráči dorazí svého pokémona v jeden okamžik. Ten ztratí kompletně celou motivaci.

Proti této taktice neexistuje v současné době obrana. Pomocí 5ti Machampů jde takto porazit i namaxovaná Blissey.

V následujícím videu je ukázka takového souboje z pohledu 3tího hráče.

Další doporučené čtení

  • Gym Raid – Co jsou Raid Bossové a jak fungují Raidy.

 

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
316 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel
Pavel
05.11.2023 12:27

To je kravina, že když je v gymu pokemon, tak ho může hráč krmit a je neporazitelnej. Jak to mám jako vybojovat, když tady typek bydlí a hned jak zaútočím, tak začne krmit a já bojuju furt se stejně silným pokemonem. Tohle není fér

Tada
Tada
24.09.2023 13:56

Cs

Jakub
Jakub
14.02.2021 10:34

Zdravím… nevíte někdo, jak vůbec vzniká gym? Chtěl bych z jedné stopky udělat gym, kdyby to bylo možné, ale nemůžu se nikde dočíst, jak na to… Dočtu se maximálně tak, jak vytvořit stopku, ale gym vůbec… ale i ten přeci někdo musí nějak vytvořit, ten nevznikne jen tak sám od sebe…

MPosp69
MPosp69
14.09.2020 09:42

Zdravím a mám dotaz : To, co se zde píše, stále platí, nebo došlo mezitím k nějakým úpravám?
Jedná se mi o délku setrvání v gymu, našel jsem na odlehlejším místě neobsazený a už 3 dny je tam můj pokémon bez motivace. Vrátí se sám, nebo ho někdo (třeba za měsíc) musí vyhodit?
A s tím souvisí i odměna v pokécoinech – fakt jí dostanu v den, kdy se mi vrátí, pouze v max. výši toho dne? (50ks) Tohle běžně sbírám ve městě, kde se obsazení několikrát denně mění, pak ale nemá smysl držet gym déle …

Ficatko1
Ficatko1
14.09.2020 11:35
Reply to  MPosp69

Musí ho někdo vykopnout. A opravdu jen 50 za den.
Když tam bude trčet dýl než asi 14 dní, jediný benefit je zlatý odznak za ten gym…

WWM
WWM
14.09.2020 11:40
Reply to  MPosp69

Ano je to tak, jak pise Ficatko. Ja jednou zustala v gymu rok a dva mesice. Ve Stichovicich na navsi.

MPosp69
MPosp69
14.09.2020 12:08
Reply to  MPosp69

Děkuji za odpovědi!
Pak tedy nechápu, jak je možné, že jsou k nalezení neobsazené gymy. Nebyl první, co jsem potkal. Právě z toho jsem usoudil, že je možná v provozu nějaká mechanika automatického vykopnutí.
Leda že by je někdo vyprázdnil a svého pokémona si tam záměrně nenasadil … ale smysl takového postupu je mi utajený. 🙂

Last edited 3 let před by MPosp69
Akeno
Akeno
14.09.2020 14:36
Reply to  MPosp69

Buď ho někdo skutečně vykopl a svého tam nedal (taky nechápu smysl tohoto počínání). Nebo to byl nově vzniklý gym, do kterého ještě nikdo nic nedal.

WWM
WWM
14.09.2020 20:20
Reply to  Akeno

To je u nas na vsi casto. Vetsinou lidi z autobusu. Nez lidi na zastavce vystoupi, tak staci dobyt gym, ale autobus uz jede dal a oni jsou pak mimo dosah a nemuzou uz gym obsadit. A kdyz to udelaji rano, tak je gym i cely den prazdny, protoze jsou vsichni ve skole nebo v praci a obsadi ho az odpoledne.

Ficatko1
Ficatko1
14.09.2020 17:18
Reply to  MPosp69

U nás na vesnici se stal z nedostupného pokestopu nedostupný gym (v zahradě). Dlouho byl prázdný, až se změnil dosah ke gymům a stopům, začali jsme ho obsazovat. Tak třeba nějak tak… 😉

Mysakusak
Mysakusak
15.09.2020 15:32
Reply to  Ficatko1

Existuje (v Ingress a mozna i v PoGo) takzvana tajna Seda sekta. Formalne clenove nekam patri, ve skutecnosti zastavaji nazor, ze pokemoni by mneli byt volni a ne v gymech slouzit lidem (energie v Ingress by mela volne plynout). Po nich zustavaji zbourane Ingreees farmy a prazdne PoGo gymi … Mozna je to jen legenda, mozna existuji …

Patrik
Patrik
08.09.2020 17:11

Chci kurz

Zdeněk Krejčiřík
Zdeněk Krejčiřík
19.11.2019 08:12

Prosím vysvětlí mi někdo proč může dávat návrhy na týmy a pokestopy jen hráč ingressu? A pokud ho budu hrát a dám návrh tak je možný že to nikdo nepotvrdí? Mohla by to potvrdit třeba manželka kdyby hrála taky Ingress? Páč u nás není fakt nic jen jeden pokestop žádný gym.

petr
petr
19.11.2019 10:52

protoze to takhle uz neni – zaspals..
drive to tak bylo proto, ze mapa ingerssu a pogo se prekryva a ingress byl driv, takze tu moznost meli jen ingressaci..
jako novinku muze navrhovat i hrac pogo – doporucuju prostudovat aspon tenhle web – posledni clanky a diskuzi pod nima.. jeden clovek jako schvalovatel fakt stacit nebude..

Zdeněk Krejčiřík
Zdeněk Krejčiřík
19.11.2019 18:01
Reply to  petr

Veškeré diskuse tady bývají rok až dva staré tak mám staré informace ale pokud jsem to pochopil tak hráč pogo může navrhovat až od 40 levelu?

Emeldir
Emeldir
19.11.2019 18:29

Presne tak a schvaluji to nahodne vybrani hraci v okruhu cca 500 km.

Zdeněk Krejčiřík
Zdeněk Krejčiřík
19.11.2019 19:01
Reply to  Emeldir

Tak díky moc. 🙂

petr
petr
20.11.2019 07:06

nove diskuze jsou pokazde pod novym clankem – kazde rano sem mrknu, nez se uvari kafe, abych tusil, co se v pogo deje..

Nika
Nika
15.07.2019 22:45

Je nějaká možnost, jak přemístit gym? Jeden vznikl poblíž našeho domu a do rána do večera tam vysedávají skupiny teenagerů. Je super, že se můžou nějak zabavit, ale já už jsem zralá na blázinec. Dík

Mysakusak
Mysakusak
16.07.2019 07:07
Reply to  Nika

Zrusit Ingres portal, od ktereho je gym odvozeny. Muze to udelat jakykoliv Ingress hrac. Jde o podani navrhu na zruseni, o kterem se pak hlasuje.
Nebo napsat Nianticu primo.
Vetsina stopu/portalu zanika spise se zanikem objektu, na ktery jsou vazany.
Mne se treba zruseni stopu/portalu v nepristupne budove prosadti nepovedlo.

Zebricka19
Zebricka19
04.01.2019 21:21

Pls jak a kde zažádat o přidání gymu a pokestopy. Jsem už zoufalá. Díky Katka

Emeldir
Emeldir
05.01.2019 13:14
Reply to  Zebricka19

Zacnes hrat ingress, dotahnes to na lvl 10 a das navrh na portal. Pokud budes mit stesti tak ti ho schvali a objevi se i v pogo

Russulagrisea
Russulagrisea
02.01.2019 14:53

Musím se „pochlubit“ … jednou z věcí, kterou jsem si stanovil jako můj udržovací faktor ve hře, je postupné rozšiřování sbírky zlatých gymů. Dne jsem se dostal na počet 90. To není v tomto směru nijak závratné číslo, ale na druhou stranu je z nich víc jak 80 takových, kde je to těžce vydřené opakovaným dobýváním, krmením co to jde a cíleným raidováním na těchto gymech. Každý sběrač gymů volí jinou strategii. Někdo to kosí náhodně kde ho napadne, někdo postupně rozšiřuje své území okolo bydliště, jiný to zlatí v místech, kde se nejčastěji pohybuje. Já, jakožto Pražák hodně cestující… Číst vice »

Emeldir
Emeldir
02.01.2019 19:03
Reply to  Russulagrisea

Ja jsem lina dojit i na krizovatku asi 50 metru od manzelovy prace, protoze bych tam pri dobyvani stala jak trubka a nechala se ocumovat 😀 Takze z 6 gymu na malomeste mame zlate 3 (u baraku, u manzelovy prace a na zamku, kde obcas dame jidlo v zamecke restauraci). Prvni zlaty byl u manzelovy prace, protoze to vyplynulo z prakticky kazdodenni pritomnosti. Jinak to uplne ignorujeme, kdyz nekde jsme na vylete tak nepotrebujeme novy gymovy zapis, dobijime kdyz uz se fakt nudime nebo potrebujeme souboj na research. Me spis ten seznam straslive irituje a chtela bych moznost ty gymy… Číst vice »

plusle
plusle
07.09.2018 12:56

preco sa mi nevratil plusle z gymu? ja som ho dobila, bol tam cca 6 hodin aj posledna som tam ostala a hrac dobil gym a mne sa plusle nevratil…

Cuilehayes
Cuilehayes
07.09.2018 09:35

Niantic teda vratil defender bonus na puvodni? Tzn, ze pokemon, ktery je v odlehlem gymu vydelava prakticky bez prace? Akorat stejne zadny pokecoiny nemam, protoze se pokemon musi vratit, aby coiny prinesl. Coz se mi nikdy nevrati, protoze je na tak debilnim miste, kam nikdo nechodi.
Je to tak? Vydelava teda ten pokemon, kterej je v gymz nejdyl, ale musi se vratit, aby prinesl coiny, nebo je to jeste jinak?

Cuilehayes
Cuilehayes
07.09.2018 21:21
Reply to  drago

Už pár dní se mi vrací pokémoni bez coinu, píše to „daily limit reached“, ale nic se nepřipíše. Psala sem tohle na help desk a bylo mi odpovězeno: „Trainers no longer earn the Defender Bonus for each Pokémon they have on a Gym each day. Instead, Pokémon earn PokéCoins for their Trainer by remaining in the Gym for as long as they can. The longer the Pokémon remains on the Gym, the more PokéCoins you’ll earn. When your Pokémon return from the Gym, they will automatically bring back PokéCoins with them. Please note that there is a maximum bonus limit… Číst vice »

Cuilehayes
Cuilehayes
25.07.2018 19:53

Mám pokémona v gymu přes 60 dní. Zastavil se na 253 CP. Fakt neexistuje možnost, jak ho dostat zpět, než čekat třeba rok, než to tam někdo vybije?

Brigimike
Brigimike
26.06.2018 11:34

No, tak už je to rok od aktualizace, a Niantic s tím očividně nic dělat nechce. Už mám skoro měsíc pokémona v Gymu, a nic z toho. Já nevim, člověk si nemůže koupit inkubátory, takže ani vychodit vajíčka nejde, nejsou Lurky, Lucky Egg… To chtěli tímto lidi donutit, aby si kupovali Coiny za reálný peníze?

Kotasanek lev29, červení
Kotasanek lev29, červení
01.11.2017 10:33

Ahoj, už mám pokeše v gymu na moravě 12 dní. Nekrmím a on se nevrací. Fakt není žádná možnost jak ho bez boje jiným týmem dostat zpět ??? Díky za odpověď.

mmme730
mmme730
21.11.2017 13:56

Co bys chtěl. Holt Morava..

Mates
18.02.2018 20:32

Holt musíš počkat až chcípne hlady 😀

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 22:00

Nojo, jako zviřátko je to hezký, ale co s ním,….budeš si ho vyvíjet, vypipláš si z něj krásnýho silnýho draka,…? pro boj s těma polochcíplejma je trochu zbytečný a pro hlídání gymu na 8,3h příliš silný, mohl by ti tam zkejsnout dva dny,… u nás na dědině klidně tejden….

Leckov1
Leckov1
08.09.2017 08:25

Poslední dny se mi stává, že porazím dva pokémony a pak mě to z gymu vyhazuje hned po objevení se nápisu go.

Honza
Honza
12.07.2017 08:34

Ahoj, měl jsem v týmu pokémona 2 dny a nedostal jsem žádné coiny, to samé se mi stává i u gymů, kde mi Pokémoni vydrží 10 hodin a stejně nic nedostanu… Popřípadě děkuji za radu

Veru
Veru
22.07.2017 21:37
Reply to  Honza

Já po pěti dnech taky nedostala ani korunu.. Tam, kde mi vyhodí pokemona do 24 hodin, vždy dostanu nějaký obnos.

Dk
Dk
01.08.2017 10:15
Reply to  Honza

Denně dostáváš maximálně 50 coinů. Víc ne.

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 14:01
Reply to  Honza

Ježíšmarjá,……V tom článku nad touhle debatou se to píše,… je jen třeba si to přečíst:
Počet získaných pokécoin je 1 za každých 10 minut, kdy Pokémon brání gym. Maximálně lze získat 50 pokécoin za den dohromady od všech pokémonů, co se daný den vrátí. Tedy stačí aby váš pokémon vydržel v gymu 500 minut, což je 8 hodin a 20 minut.

Arbesarbes
Arbesarbes
09.07.2017 11:51

Přestává mě to bavit. Měl jsem 11 pokémonů v gymech asi 2 dny a dostal jsem za ně jenom pár coinů. Tak, jak je to s těma coinama?

Petr
Petr
08.07.2017 11:13

Pokemon se mi vrátil z gymu po 12ti dnech ale žádný bp jsem nezískal.

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 14:00
Reply to  Petr

Ježíšmarjá,……V tom článku nad touhle debatou se to píše,… je jen třeba si to přečíst:
Počet získaných pokécoin je 1 za každých 10 minut, kdy Pokémon brání gym. Maximálně lze získat 50 pokécoin za den dohromady od všech pokémonů, co se daný den vrátí. Tedy stačí aby váš pokémon vydržel v gymu 500 minut, což je 8 hodin a 20 minut.

Pavel
Pavel
04.07.2017 09:51

Jasně, ve městech to i v novém systému aspoň nějak žije, ale gymy zastrčené mimo města v přírodě zejí doposud prázdnotou. Mám pokémona v gymu v lese cca 15 minut od okraje města a je tam již 12 dní bez povšimnutí. Podle mě chybí jen kousek programu, aby pokémon z arény automaticky vypadl poté, co mu spadne touha na minimum a přinesl aspoň nějaké coiny. Pak bude motivace vyrazit tam znovu a opět obsadit. Teď tam nikdo nechodí a to je přece škoda. A to nemluvím o lesních gymech, ke kterým je potřeba jít více než půl hodiny.

Joxvo
Joxvo
06.07.2017 05:00
Reply to  Pavel

👍

AceMíra
AceMíra
02.07.2017 20:47

Náhodou u nás v malém městě se právě všechny barvy začali spolu bavit žádná nevraživost a hurá na 4 rejdy sejde se nás 8-15 malý dečka i dospělí a vždycky sundáme bosse a na coinech se u toho taky nějak domluvíme kdo koho kdy sundá …. Jediný koho to může teď srá…t jsou ti co farmařili měli nerozbitné desítkové gymy a když se někdo slabší zespoda nedej bože přidal hned ho druhým účtem sundali a zase sami obsadili viz. např. Praha určité čtvrtě. Jezdil jsem tam do práce a vím o čem mluvím. Takže teď mají na coiny šanci i… Číst vice »

Alcieu
Alcieu
03.07.2017 10:20
Reply to  AceMíra

když jsi soutěživý typ, tak tě spolupráce holt nebaví, no.
ne, že bych se mezi soutěživé typy považovala, ale motivace prostě klesla.

…nicméně po trucování jsem si nakonec hru zapla v neděli při běhání… a jo, pořád je člověk rád, když se mu vylíhne dratini. ještě tomu dávám šanci 🙂

Tomiho420
Tomiho420
29.06.2017 11:58

Nekdo ze Znojma na bosse nebo vybijeni gymu?

Joxvo
Joxvo
29.06.2017 06:34

Mne přijde hodně zvláštní po roce úplně změnit princip nějaké hry! Odměna za prohru??? Za držení Gymu nic? To mohli vydat novou hru pro malé děti.

Bruno
Bruno
28.06.2017 22:47

Tak nějak se s novými pravidly srovnávám, ale pořád mi nejde překousnout, že dám gól a odměnu dostane soupeř (někdy) a když dostanu gól, tak s ním i odměnu (někdy). Elektrabuzze jsem porazil Golemem a dvěma Rhydony, Exeggutora Kozlem a Umbreonem. Krmím 1700 na 2000, dnes Rapidashe, až bude prach, tak to čeká Hitmonleeho. Elita bude čekat na změnu pravidel.

samotář
samotář
29.06.2017 14:28
Reply to  Bruno

Podle předchozích pravidel posilovaly gymy porážkami. To bylo logicky naprosto neobhajitelné.

Pavel
Pavel
28.06.2017 14:33

Já tedy nevím, ale mě se ta změna gymů vůbec nelíbí. Jsem turistický typ a rád chodím do přírody. Mojí doménou a motivací tedy byly opuštěné gymy zastrčené hluboko v lesích. Člověk tam musel jít několik kilometrů a když dorazil, sejmul dva, tři pokémony, obsadil arénu a pak z toho měl několik týdnů 10 coinů. Jezdil jsem na výlety, chodil na dlouhé procházky, obsazoval gymy, vybíral plný počet coinů denně. A teď? Pokémon je v lesním gymu už pátý den, příjem z něj je nula. Chodit ho tam krmit kvůli odznáčku? K čemu. Za coiny byly aspoň inkubátory a zase… Číst vice »

kub
kub
28.06.2017 22:38
Reply to  Pavel

No to je těžké, neb někdo zase může hrát jen ve městě při pracovních pochůzkách, při nákupech… aby se zabavil. A když už se dostane ven do přírody, tak vypne telifoun a jen se kochá. S dovolením jsem ten typ. A jako vždy píšu – je velice podstatné pro způsob hraní, kde jeden hraje. Je celkem možné, že se autor hry snaží ji zpřístupnit co nejvíce lidem, že? A domnívám se, že nyní si každý něco najde. Pajdal jako já, si bude sbírat odznáčky ve svém okolí, děti se konečně dostanou do gymů, turisti mohou cokoli, coinmilové něco jistě vymyslí,… Číst vice »

petr
petr
29.06.2017 08:24
Reply to  kub

autor se urcite nesnazi „zpřístupnit hru“.. autor si tou hrou vydelava peníze. Když snizi mozny prijem „zdarma“, tak ocekava, ze ten uslej prijem si lidi proste nakoupeji za peníze. ale jo, furt je to sranda – a ja nemel 20 gymu předtím, takze ja osobne ted vydělávám vic coinu – jen uz je to trochu jina hra no.. obsazuju 1-2 gymy…

Joxvo
Joxvo
29.06.2017 11:27
Reply to  petr

Podle mne nemají gymy mimo město žádný smysl, nic nepřináší, nikdo o ně nebojuje, nemá smysl je obsazovat. Je to hra už jen do města. Nevím proč se nesníží CP na 0, když se nekrmí.

zdenok
zdenok
28.06.2017 14:25

Jestli on nás ten Niantic tak nějak nechtěl všechny sbratřit. Modrý červený žlutý, všichni jsme kámoši 🙂 Dřív jsme si „šli po krku“, teď se jeden druhého nemůžeme dočkat až navštíví „náš“ gym 🙂 a otvíráme šampáňo, když se pokeš vrátí. 😉

Kolmen
Kolmen
27.06.2017 18:36

Někdo tu psal pokud je pokeš ztratí všechnu motivaci, tak že stačí k němu přijít a že jde z gymu poslat domů…no tak to nejde, jediná možnost jak ho dostat z5 je sestřelit ho jiným týmem..to abych si udělal další účet, opravdu nevim jak dostat pokemony z 12 gymu když tam i před patchem vydržely měsíc i dýl. Nejlepší na tom je, že až to jednou někdo půjde sundat, tak mi jich sundá většinu najednou a ja z toho dostanu celejch 50 coinu…tímto zabily všechny gymy co nejsou ve městech…dobra práce Nianticu 🙁

Riiiederner
Riiiederner
28.06.2017 16:30
Reply to  Kolmen

Spiše než hraču mi přijde že to přizpusobili pro hrače s druhym učtem a fake gps

Veru
Veru
22.07.2017 21:43
Reply to  Kolmen

Nene, po takové době nezbude nic, ani těch 50 coinů. Ze tří obsazených gymů po pěti dnech (byla jsem v nich sama cca 3 dny, ostatní se přidali) nedostala ani 1 coin..🙈

zdenok
zdenok
26.06.2017 12:51

Náhodou… ehm… netušíte, v jaký správný čas se „můžou“ sundavat gymy jiných týmů abych někoho nerozhněval ? Znáte to ne ? My to máme od 0 do 8, vy od 8 do 16 a další od 16 do 24 hod ? To by tak vycházelo, aby se pokemoni vraceli domu. Na co je mi gym obsazený třeba měsíc co ? Zisk 0. Jo a kolik nejvíc CP se tak může dávat ? Nepřestřelím to 10 CP pigy ? Jo a upozornění… ruku urazim tomu, kdo mi bude krmit pokemony…. To to Niantic zmrvil co ?

Joxvo
Joxvo
26.06.2017 23:03
Reply to  zdenok

🙂👍 přesný

Joxvo
Joxvo
27.06.2017 07:26
Reply to  zdenok

Já obsadil jako první gym na odlehlém místě Ursaringem. Zatím ho nikdo nenapadl a nikdo další se nepřidal, já ho zkusil přestat krmit. Už je tam 4 dny CP kleslo na 415 a zastavilo se, rozhodně neodchází hladový domu!! A pochybuji že ho při tomto systému hry bude chtit někdo vyrazit 🙂

Kolmen
Kolmen
27.06.2017 14:26
Reply to  Joxvo

Tak to mam uz skoro 4 dny obsazenejch 12 gymu, nikdo nekrmí, nikdo se nepřidal a nikdo je nesundal. Srdícko je prazdný a jen tam čekaj a ja z toho nic nemam. Vážně super hra 😀 Naopak ve městě kde nakej tlak hracu je, tak zase jsou gymy plne a vzdy nakrmeni pokesi, ale zase to nikdo nesundava…proc taky pri predstave ze tam budu hodinu stat nez to dobiju, to se na to muzu vykaslat a ocividne dalsi lidi to videjí stejne. Pro mě v téhle fazi bohužel konecna, raidy o toch radsi pomlcim, sehnat partu na malým meste je… Číst vice »

chienblanc
chienblanc
27.06.2017 16:52
Reply to  zdenok

zdenok: Hele, sundavej cizi gymy kdy chces a davej si tam co chces, ne? Ve starym systemu ti prece taky nevadilo, ze to nekoho rozhneva. Dlouhodobe obsazeny gym? Co treba prestiz, dobyti uzemi, zlata medaile a nebo jenom, ze je to proste „takovy pekny“ 🙂 Je to jen hra, ne? Proc se za kazdou cenu hnat jenom za ziskem? Coiny nejsou vsechno!

Btw: Mne se taky moc nelibi, ze je ten system odmen takovy podivny, ale zkousim to brat pozitivne a najit si jine motivace a mimochodem zatim inkasuju 50 denne 😉

zdenok
zdenok
28.06.2017 08:30
Reply to  chienblanc

Máš pravdu. Budu tedy od teď sbírat odznáčky… hmmmm… mno… ach jo… 😉

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 21:40
Reply to  zdenok

To jo , to zmrvil to je velmi slušně řečeno,… Jinak sestřelovat ty polomrtvoly můžeš po 8h a 20min,…. přesně v tuto dobu se stáváš z vetřelce spasitelem,…

zdenok
zdenok
26.06.2017 12:27

Není mi to jasné. Příklad: v pondělí obsadím 15 gymů. Celé pondělí klesá pokešům motivace, ale nevrací se, protože jiný tým na gymy neútočí a raid také nevrací pokeše domů. V pondělí večer kouknu na coiny a nepřibude ani jeden. V úterý se opět pokemoni nevrací, večer ani coin navíc. Ve středu se ozve jiný tým, pošle mi domů všechny pokeše a já od toho prvního vyinkasuji 50 coinů a od ostatních 0, protože bych byl nad limitem ? Takže ve čtvrtek zajdu k jedinému gymu, kam dám pokeše, který mi tam vydrží 8,3 hodiny, kdy ho jiný tým vrátí… Číst vice »

BSonja
BSonja
27.06.2017 14:41
Reply to  zdenok

Mě se taky nevrátili aspoň nejsem sama komu to tak dělá 😀

chienblanc
chienblanc
27.06.2017 16:51
Reply to  zdenok

Jo, presne tak 🙂 Musis to holt zkusit hrat i kvuli necemu jinymu, nez jsou coiny.

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 21:43
Reply to  zdenok

Yes,… chápeš to dobře,…. 🙂

stefan
stefan
26.06.2017 12:17

Za me se s toho stala zberatelska zalezitost odznacku gymu a jejich povysovani na max. Novy system by sem nehodnotil jako horsi nebo lepsi spis je to jine a urcite to budou upravovat tak uz to chodi. Dobre by bylo kdyby udelali nejake pomerovaci tabulky do hry kdo chytil nejvic pokemonu nazbiral nejvic gym odznacku atd. atd. Preci jen pomerovani pindiku maj minimalne muzi radi

Baghira Lee
Baghira Lee
24.09.2017 21:44
Reply to  stefan

Nojo, to maj rádi, na základce,…

316
0
Zapojite se do diskuze.x