Invaze Team GO Rocket

Tento článek se zabývá bojem s Rakeťáckými Grunty, kteří hlídají pokéstopy. Další návod:

Do Pokémon GO dorazili legendární Rakeťáci 23. července 2019. Začali postupně obsazovat Pokéstopy a „bránili“ hráčům získat vybírat věci, dokud s nimi nesvedou bitvu.

Jak to funguje

Všichni hráči úrovně 8+ mohou na mapě vidět napadený Pokéstop. Ten je barevně odlišený. Krychle ve vrchní části má tmavou barvu a je nakřivo.

U pokéstopu je Rakeťák. Ten se zde zdrží 30 minut, pak se Pokéstop změní na běžný.

Pokud k Pokéstopu přijdete tak máte možnost Rakeťáka vyzvat k boji. V původním konceptu vám bránil ve vybrání věcí z Pokéstopu, ale to je buď chybou anebo schválně vypnuto.

Boj s Rakeťákem

Jedná se o klasický PvP souboj, kde můžete použít libovolné 3 pokémony.

U pokéstopu můžete narazit jen na základního Grunta – holku anebo kluka. Toho není většinou náročné porazit. Navíc zapomíná dávat štíty. Za každého poraženého získáte kus Mysterious device, který vás dovede k elitnímu Rakeťkovi.

Pokud se vám to podaří nad Gruntem vyhrát, tak získáte 500 Stardust, Premier Bally, Mysterous device a máte možnost chytnout Shadow Pokémona. Na 85 % je to první v řadě a na 15 % ten druhý.

Nebojte pokud se vám to nepodaří můžete to zkusit znovu.

Po úspěšném boji se Pokéstop pro vás vyčistí. Ostatní hráči však mohou pokračovat v boji.

Shadow pokémoni

Shadow pokémoni, které získáte jsou úrovně 1 – 5 (6 – 10 pokud je vhodné počasí). Tito pokémoni jsou silně oslabeni a mají útok Frustration, který je vesměs k ničemu.

Každý Shadow pokémon má tlačítko Purify (očistit), kterým z něj můžete udělat normálního pokémona. Toto stojí 1000 Stardust a 1 Candy.

Pokud to uděláte tak se stanou následující věci:

  • Úroveň pokémona se automaticky zvedne na 25. Je jedno jakou měl předtím, prostě se stanou 25.
  • Jeho IV se zvedne o +2/+2/+2
  • Útok Frustration se změní na Return.
  • Pokémon je vám velice vděčný a jeho Power UP je o 10 % levnější na Stardust.

Jaké pokémony Rakeťáci používají a jak je porazit

Boj s Rakeťáky není až tak snadný. Je třeba použít ty správné pokémony, kteří budou countrovat ty jejich. Pozor to co funguje v raidech anebo gymech nemusí zas tak dobře platit na Rakeťáky.

Ideálně je používat pokémony s dvojitým rezistem. Naopak nemá cenu zkusit je přetlačit v DPS, jejich pokémoni jsou vždy silnější než ti vaši.

Rakeťáci vám před bojem prozradí jakou skupinu pokémonů budou používat.

Zjistíte to podle toho jestli je obránce kluk anebo holka a co vám při výzvě řekne. Každý Rakeťák se specializuje na jiný druh pokémonů.

Pozor! Řady mohou mít různě namíchané.

Rakeťačka

This buff physique isn’t just for show!
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

Battle against my Flying-type Pokémon!
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

​d

Coiled and ready to strike!
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

Do you know how hot Pokémon fire breath can get?
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

These waters are treacherous!
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

Get ready to be shocked!
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

ROAR! … How’d that sound?
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

d

  • Don’t bother – I’ve already won.
  • Get ready to be defeated!
  • Winning is fow winners
1. pokémon 2. pokémon 3. pokémon

Jedná se speciální kombinaci, kde můžete získat vzácného pokémona.

Rakeťák

Makám na tom 🙂

 

Nové medajle

Do hry byly v souvislosti s invazí Rakeťáků přidány dvě medal.

Hero – poraz 10/100/1000 Rakeťáků
Purifier – očisti 5/50/500 Shadow pokémonů

 

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
87 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Mysakusak
Mysakusak
12.08.2019 19:11

Sejmul jste nekdo ty 3 Snorlaxe ? Ja na ne naivne nabeh s Machampama a dostal sodu …. Konecne vyzva :-).

Mysakusak
Mysakusak
13.08.2019 10:08
Reply to  Mysakusak

Tak jsem zbabele konzultoval problem se simulatorem. Odpoved je jasna – rock-rock Tyranitar da Snorlaxovi nejvic. Nejde o DPS ale o celkove zraneni za dobu setvani pokemona v boji. Takze Matchampove jsou nepouzitlelni. Dalsi bezne pouzitelny pokemon je maxla Ludgia psychic/air. Dnes jsem na snorklaxe par rexiku poslal a shadow snorlax je ve sbirce ….

petr
petr
13.08.2019 13:24
Reply to  Mysakusak

nekde nekdo myslim psal o snorlaxovi, ze draco meteor funguje paradne – ja zatim potkaval snorlaxe jen jako posledniho pokese a pokazdy lehnul na tyrana (SD)

Mysakusak
Mysakusak
13.08.2019 14:05
Reply to  petr

Ja na poprve schytal snorlaxe 3. Z matchampu byla tlacenka a ja nevdel co s tim …
Dnes jsem schytal Snorlax, Polywrath,Snorlax a sparoval to s Tyran , Electravire, Tyran a vyslo to. Neni to kazdopadne uplne trivilani …

Rubi
Rubi
09.08.2019 10:00

Ja tedy nevim,ale proc mam cistit ratatu nebo bulbu a placat na ne dust?Po ocisteni maji stejne spatne IV tak k cemu to je?

Mysakusak
Mysakusak
09.08.2019 11:17
Reply to  Rubi

Duvody: – IV se jim zvedne o 2 body, takze treba z 13:13:13 dostanes 100% 15:15:15 – jsou za to body do medaile, dostanes vic micu na chytani dalsich shadow pokemonu – maji levnejsi boostovani Pokud ovsem mas od danneho typu dostatecny pocet high IV pokemonu na vysoke urovni, tak je motivace minimalni(jen ta medaile). Ja si delam sbirku shadow pokemonu a necistim je … Chytil jsem 14:14:15 shadow Dratiny a prestoze nemam 100% dragonita tak ho asi necham jak je – vypada lepe nez normlani Dratiny a Dragonit je stejne pri hrani k nicemu … Az budou ve hre… Číst vice »

Lolkar55
Lolkar55
03.08.2019 20:39

Moc mi nedochází, jak mám porazit třetího Gayradose co má 8600CP, když nejlepší counter mám 2328CP Roserade, což je zároveň můj nejsilnější pokemon. Je to hrozně těžké.

Mysakusak
Mysakusak
06.08.2019 11:54
Reply to  Lolkar55

Existuje 7 pokemonu, ktery ho sundaji bez ztraty na zivotech. Od nejucinnejsiho: Raikou, Zapdos, Electrivire, Giratina Melemtal, Togekis,Rayquaza.
Detialy (jake musi mit movsety) na pokebatter ….

Mysakusak
Mysakusak
06.08.2019 11:58
Reply to  Lolkar55

Ja jsem prehledl ze mas nejslinejsiho countera z CP 2328. No tak to to proste nedas – musis si sehnat na boj neco lepsiho. Mne take trvalo asi pul roku, nez jsem zacel davat solo vsechny L3 raidy (s vyjimkou shuckle, ale to je jina historie). ….

Fcmarket
Fcmarket
02.08.2019 22:58

Já dnes potkala Snorlax, Poliwhirl, Gyarados.

lelenka
lelenka
02.08.2019 16:52

dnes jsem potkala v sestavě Rakeťáků jako posledního Cubona, byl super, škoda,že si nemůžu vybrat,kterého ze tří poražených chci chytat :).

JarekOfDark
JarekOfDark
01.08.2019 10:28

Tak jsem včera potkal raketu.. (zubat, krobat,Dragonit. ) Tvl.. Vykotlil mi polovinu monuuu, ještě tet je hejluju… Mám jen jednu otazku….
můžu se taky připojit k temné straně síly?
😈 (jsem lone wolf od roku `17, a na grupac raidy sejrim,nemám rad ty chytracky keci namotanejch lidi par-dón, TRENEERŮ.. A.tak by se přestupem k raketaam vše vyřešilo. Občas premejslim že už se na to…. a začnu killit zombone (our world) ,nebo se naučím čarovat s Henry Potěrem.. 😀

Mysakusak
Mysakusak
01.08.2019 19:49
Reply to  JarekOfDark

Pokud ti TR vykydlil polovinu pokemonu, tak pochybuji ze by o tebe stali. Nauc se vzajemne ucinnosti a skoro nic ti neudelaji ….

petr
petr
02.08.2019 08:11
Reply to  JarekOfDark

podle toho co/jak pises, chapu, ze s tebou zadnej „chytrak“ nechce hrat 😀
pridat se k NPC fakt nemuzes.
Jestli chces vetsi uspech, zjisti si jak proti sobe fungujou pokesi – kdyz vyberes spravny pokese, das to na 1..
jo a jeste jedna rada o kterou nestojis – kdyz chces delat machra a tvrdit jak jsou vsichni kolem tebe blbi, tak se nejdriv nauc psat – a ted nemluvim o radobycool slovech, ale o normalni gramatice.. jinak to nebude mit ten spravnej efekt..

slimmik1
slimmik1
28.07.2019 17:08

Tak invaze proběhla, sundány všechny dostupné pokéstopy u nás – 11 kousků, všechny vyčištěny, ovšem nic mimořádného, jen nachytaní shadow pokéši. 🙂

Ami
Ami
28.07.2019 16:55

Na ty trávosaury je výbornej Ho-OH

Mysakusak
Mysakusak
27.07.2019 18:07

Ve hre jsou i vsechny evoluce shadow pokemonu. Shadow pokemona lze normalne evolvnout a ziskat treba shadow Crobata. A po evoluci zustava shadow …. Takze 15 kusu …
Kombinaci je vic nez v clanku.
Treba Rattta, Ratticate, Ratticate

Mate nekdo statistiku kolik Raketaku musite potkst na jednoho Snorlaxe ? Ja je nahanim jak to jde a nic ….

DougyGiro91
DougyGiro91
27.07.2019 19:03
Reply to  Mysakusak

Mě choděj samý rattaty a jeden zubat, jako druhej mi přišel Ivysaur, tak jsem si říkal že to půjde, tak jsem nechal dceru vyházet míčky a byl pryč .Od tý doby sbírám rattaty 😀 Takže čekám na ten poslední purify úkol. Jinak to hrotit nebudu, nějaký shadow verze mě netankujou.

samotář
samotář
29.07.2019 08:24
Reply to  Mysakusak

Na statistiku je asi brzy (zboulováno 50+), potkal jsem jej dvakrát, v sestavě byl vždy třetí, k odchytu nebyl ani jednou.

Curry
Curry
30.07.2019 09:01
Reply to  Mysakusak

Já potkal asi hned druhý den co to bylo ženskou, co měla 3x Snorlaxe v sestavě – bohužel toho posledního má sestava už nedala v momentě, kdy jsem to chtěl zkusit podruhé už zmizla – od té doby jsem ho viděl asi ještě jednou v sestavě, ale nechytal jsem ho….

Kahan
Kahan
27.07.2019 17:20

Já už fakt asi končím . Zase podpora toho uboheho boje a sdružování se s cizími lidmi kvůli tomu. Pro sólisty nedělají nic. Púvodni idea sbírání pokemonů a naplňování pokedexu je pryč. Sinnoh stone padacjednou za 2 měsíce maximalne . Koho tohle baví? Děti ? Ty mají desítky jiných bojových her. Proč tím infikují PoGo?

DougyGiro91
DougyGiro91
27.07.2019 17:46
Reply to  Kahan

A kolik těch kamenů potřebuješ? Já už je delší dobu mažu a nechávám si jen 10 na někdy příště. Pokud bojuješ jednou denně jen s trenérem tak je to jasný. Nemusíš se chtít s nikým vídat, stačí přidat lidi a vyzvat je na dálku na souboj. A nebo si udělej druhej účet a bojuj sám se sebou, pak ty kameny budeš mazat jako já. A to jsem taky převážně sólista. Nemusím se s nikým vídat, mám jen jednoho kamaráda se kterým občas něco dáme. Jinak si vystačím s trojkovými raidy.

Mysakusak
Mysakusak
27.07.2019 18:00
Reply to  Kahan

Podpora sdruzovani = vytvareni komunity zavislaku navzajem prohlubujici svoji zavislost. Jedna ze zakladnich strategie tvurcu her zalozenych na mikroplatbach … Jak maji jinak drzet lidi u hrani a vydelavat ?

Akeno
Akeno
27.07.2019 20:20
Reply to  Kahan

Kahan: Souhlasím s tím co píšeš, taky mě to nucené sdružování se.. štve. Ale třeba tyhle souboje s Rakeťáky jsou dělané právě pro sólisty.

petr
petr
29.07.2019 08:22
Reply to  Kahan

o cem mluvis? raketaci jsou solo zalezitost. Stony dostanes i od „mentoru“, takze taky solo zalezitost.. „puvodni idea“ plneni pokedexu je pryc? co je teda nova idea? (mmch niantic to nedela, aby ses zabavil, delaji to pro penize)

Akeno
Akeno
29.07.2019 08:44
Reply to  petr

petr: Jen tak když už jsme u těch peněz, tak proč do shopu už dávno nedali raid pass u umožňující sólovat libovolný raid. Třeba za 250 zlatek?

Mysakusak
Mysakusak
29.07.2019 22:07
Reply to  Akeno

Protoze v parte „kamosu“ das za odpoledne 10 raidu a propalis 900 zlatek. A bude vas aspon 5-6. Maji spocitane co se vyplati ….

petr
petr
30.07.2019 13:38
Reply to  Akeno

jak pise Mysak – protoze by prodelali – 250 bys dal 1x (nebo vicekrat, dokud bys nemel ten 1ks, co chces na zapis) a k tomu jen cena revivu a healu pro 1 osobu – bez teto moznosti se musi sejit vic lidi – i kdyz by mel kazdej pas zdarma, tak na revivech a healech utrateji x krat vic – a navic pujdou na dalsi raidy (kdyz uz se to seslo) – tam uz museji pouzit placene pasy.. Niantic to nedela, abys mel zabavu – opravdu je to kvuli zisku – proto jsou shiny v raidu, proto jsou ukoly… Číst vice »

lelenka
lelenka
30.07.2019 09:24
Reply to  Kahan

Taky nechápu o jakém sdružování mluvíš. Na rakeťáky jdeš sám. A tím že dali legendárky 7 den, taky podpořili sólisty.

Catcher
Catcher
26.07.2019 19:00

Zkoušel jsem ze zvědavosti nasadit do souboje Ditto, ale nezobrazí se. Je to bug, či úmysl?

Catcher
Catcher
26.07.2019 18:57

Zkoušel jsem ze zvědavosti do soubojů nasadit Ditto, ale nezobrazí se. Je to bug, či úmysl?

Mysakusak
Mysakusak
26.07.2019 22:18
Reply to  Catcher

Bug. Ditto by se mnelo transformovat do formy utocnika.

LEIR
LEIR
26.07.2019 17:53

Padá také shadow mudkip

Mysakusak
Mysakusak
26.07.2019 10:14

Shadow pokemony je mozne davat do Gymu !
Gym s shadow plamenem vypada dost dobre.
Uz se tesim az si udelam stado Shadow Snorlaxu a obsadim s nimi mesto.
Osobne v nastalem boji fandim tezce Raketakum:
– jejich idealy jsou v podstate nadherne, sjednotit narody, vecny mir
– kdo videl Anime tak vi, ze kdyz slo do tuheheo (zachrana lidstva a podobne blbosti), tak se i Raketaci priklonily na spravnou stranu a spolupracovlai
– priznejme si akce Ashe jsou ve srovnani se sofistikovanymi plany Raketaku vetsinou trosku slaboduche

NicolasFlamel
NicolasFlamel
26.07.2019 09:13

Nevíte někdo proč proti Rakeťákům můžu použít jen pokémony do CP 1500 a silnější mi to nedovolí vybrat? S nimi to fakt nedávám :-/

petr
petr
26.07.2019 09:19
Reply to  NicolasFlamel

neni to tim, ze na zacatku ti ukaze malou ligu? zkus se podivat, co ti to pise u toho tveho seznamu – pokud tam nemas „master“, tak nejdriv prejed na master a tam zkus menit..

NicolasFlamel
NicolasFlamel
26.07.2019 11:54
Reply to  petr

Díky, ale nevím, jak to myslíš… u souboji s trenérem nebo s hráčem si vybíráš ligu (obtížnost), ale u souboji s Rakeťákem na stopu žádný takový výběr nebyl 😕

samotář
samotář
26.07.2019 10:27
Reply to  NicolasFlamel

Od prvního souboje používám mistrovské sestavy a jen když je odlistuji, jsou tam i ty nižší. Třeba je to tím, že žádnou takovou partu pro souboj s trenéry sestavenou nemáš.

samotář
samotář
26.07.2019 10:30
Reply to  samotář

Kolega, než překročil LVL 30 (?), tak ten je tuším nemohl vytvořit.

Anaj49
Anaj49
26.07.2019 12:34
Reply to  NicolasFlamel

Udelej si partu,tam te to pusti na pokemony s jakymkoliv CP.Mela jsem stejny problem,jinak jsem mohla vybrat jen to co je pod 1500CP

Dave
Dave
28.07.2019 10:13
Reply to  NicolasFlamel

Stačí smazat skupiny. Měl jsem stejný problém a po odmazání je to ok.

NicolasFlamel
NicolasFlamel
01.08.2019 17:44
Reply to  NicolasFlamel

Díky všem za rady, opravdu je to navolenými skupinami pro trénování. Buď nesmíte mít navolené žádné nebo naopak pro všechny ligy tréninků alespoň jednu. Možná je to chyba ve hře, nevím proč by to mělo takto být provázané pro souboje s Rakeťáky… Pokud máte nastavenou jen jednu partu pro ligu do max CP 1500 a žádné jiné, tak při souboji s Rakeťáky budete moci vybírat jen z pokémonů do 1500 a s těmi to fakt nedáte 🙂 NF

petr
petr
02.08.2019 08:18
Reply to  NicolasFlamel

presne to jsem myslel hned na zacatku – jestli mas sestavu na velkou ligu – provazane to je, protoze je to jakoby „pvp“ – stejne jako mas battle party provazane na gym i na raid..

samotář
samotář
26.07.2019 08:35

Konečně změna! Souboje s trenéry byly nudně stejné a PvP většina přátel po několika porážkách vzdala (a medaile stagnují).
Vadí mi však dvě záludnosti:
– stroj bez výstrahy nasazuje do soubojů i těžce oslabené kusy, což boje protahuje
– výměny mi rozbíjejí osvědčené mistrovské sestavy pro PvP (a pak je musím obnovovat)
Jinak palec nahoru. Po včerejšku mám 13 soubojů / 12 vítězství / 11 odchytů a 3 očištěné plevy (kvůli úkolu, jinak bych je zahodil).

petr
petr
26.07.2019 08:12

vcera jsem chytnul – charmandera – byl nadhernej!
purifikoval jsem, pak evolvnul – stale je ocistenej a stale ma stejnej charge atk – coz me trochu zlobi – mit charge atk 40 mi prijde divny 😀
a shadow mi prijde krasnejsi nez ocistenej..

Radulo85
Radulo85
26.07.2019 06:55

Mozu Raketaci zobrat aj pokemona?

Romana Krameriusová
Romana Krameriusová
26.07.2019 06:28

To je vždy GREAT LEAGUE?

Mysakusak
Mysakusak
26.07.2019 10:09

Ano je.

NextDumbaoo
NextDumbaoo
25.07.2019 23:40

Měla jsem tu čest si zabojovat s Rakeťákem o „dratínku“ bohužel ani na 5 pokud se nepovedlo. Různé kombinace.

Hliník
Hliník
25.07.2019 23:21

Teď jsem narazila na holcinu a mám od ní rudookeho dratini, ani mi moc nedala zabrat 😊

Panda
Panda
25.07.2019 21:13

Snorlaxe jsem neumlatila… Ti si me dali k svačině. Bude potřeba nastudovat, co jsem dosud ignorovala.

Mysakusak
Mysakusak
26.07.2019 03:19
Reply to  Panda

Doporucuji partu silnych chlapu se 4-ma rukama (ve spodarech). :-).
Pripadne nastvane vochomurky.

PokeGejmrucek
PokeGejmrucek
26.07.2019 09:49
Reply to  Panda

Mě šel snorlax na první pokus hodně blbě ale pak jsem tam hodila Metagrosse s Meteor Mash a šlo to pěkně 😀 Kamarád třeba použil Mamoswine s Avalanche a taky to šlo dobre. 😀😀😀

Panda
Panda
03.08.2019 19:46
Reply to  Panda

Hlavní problém byl, že to bylo hned první den a nevedela jsem, že mužu použít pokemony z nejsilnější ligy. Automaticky mi to vnucovalo do 2500 a ti dostali na frak.

Mysakusak
Mysakusak
25.07.2019 19:14

Niantic vhodne uvedl Raketaky mini-questem. Hezky uvod do problematiky. Prijemne prekvapilo ze raketacke komando zbouchalo me 3 legendarky vcetne M2 – bylo nutne opravdu nastavit spravne ucinne potvory. Quest se dal cely udelat za 20 min – ja to dal cestou z prace na metro …
Ted se tesim ze prijde neco drsnejsiho nez Grunt ….

Akeno
Akeno
25.07.2019 17:45

Tak konečně jsem se taky dočkal. Rakeťácké slečně mě už asi bylo líto a tak se mi zjevila na pokéstopu co mám pod barákem. No a mám od ní pěkného rudookého Squirtla.

Ale jak tak koukám po okolí tak nikde už žádné další rakeťácké stopy nejsou.

Labilniveverka
Labilniveverka
25.07.2019 13:51

Neví se kdy to zase pustí?

nianictozasdojeba*
nianictozasdojeba*
25.07.2019 12:29

Hlavně by měl niantic vymyslet to, jak to udělá s malými městy a vesnicemi, kde není tolik pokestopů. Když to zapne někdo z velkýho města, tak bude mít obrovskou šanci hned vidět nějaký pokestop s rakeťáky. Ale když to zapne někdo na vesnici kde je hen 5 pokestopů i s cestou, jaká je pravděpodobnost, že se to tam aspoň jednou za den ukáže? Určitě by to šlo vymyslet, ale to by v nianticu jim nesmělo jít jen o zisk… třeba to teď opravili ale nevěřím tomu…

I tam to pujde
I tam to pujde
25.07.2019 23:37

Dnes po cestě autem přes vesnici (1 gym + 3 stopy) jsem zahlídnul, že jeden je divný a byl tam R, no nezadařilo se, sekl se fon, tak si říkám smolík. A ejhle na dalším se taky něco děje, tak mi přibyla zapáchající Ratata …

Lelenka
Lelenka
26.07.2019 06:50

S tím můžu jen souhlasit. Jsem na dovolené a je tu jeden pokestop a jeden gym. Od včerejška se dívám a nic. A to nemluvím o tom že většina lidí aspoň trochu pracuje. Měli by na vesnicích dát nějaké upozornění- za hodinu tu bude Rakeťák.

petr
petr
26.07.2019 07:48

Ne – To ze zijes na vesnici neni problem nianticu – vsechno ma navazany na stopy/gymy – neni duvod vymyslet neco dalsiho..
Reseni je, sehnat ingressaka a udelat si vic stopu – stezovani si tady je k nicemu.. jestli teda chces reseni – jestli si chces jen postezovat, tak sry…
Ja bych taky chtel mit ve meste ticho a misto toho mi huci 24hod denne dalnice.. taky bych chtel domaci vajicka, ale bohuzel mam ty z alberta.. Taky bych chtel zahradu, ale mam jen balkon..

nianictozasdojeba*
nianictozasdojeba*
27.07.2019 23:07
Reply to  petr

Sehnat ingress hráče cože?!!!!!!! Ti hráči ani neovládají pravidla pro vkládání portálu, jestli nedokážou schválit knihovny, muzea, která jsou jasně napsané v pravidlech, a nebo se jim nelíbí víc portálů na jednom místě a nebo fotka dětského hřiště není moc hezká (já za to můžu, že dětský hřiště bylo dělaný ještě za komunstů???) hnusnější hráče prznící hraní jsem ještě v životě nepotkal a to nemluvím o videích na youtube, jak jsem jednou viděl jak někdo schvaloval portály a že na jedný straně obrovskýho parku byla schválená mapa parku a když měl ten dotyčný schvalovat jinou mapu parku úplně daleko z… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
28.07.2019 00:06

Vetsina hracu Ingress co znam jsou slusny a to co pises nedelaji. Spise mam pocit ze par magoru kazi celkovou povest.

DougyGiro91
DougyGiro91
28.07.2019 09:45

Tak takovýhle problémy bych chtěl mít. Tam asi moc radosti z hraní nebude že.

Akeno
Akeno
28.07.2019 17:47
Reply to  DougyGiro91

Já třeba nedovedu pochopit, proč Niantic v některých zemích umožnil hráčům Pogo přidávat pokéstopy a jinde ne? Když přeci tu funkci už mají hotovou tak proč to nezapnou pro všechny, proč zas jen pro někoho?

petr
petr
29.07.2019 08:31

popisovat situaci ve meste, kde se ingresaci navzajem nesnaseji a delaji si naschvali, kdyz se bavime o vesnici s 1 stopem? jasne, mas pravdu, taky mame zaby, ktery maji svoje gauce proti pravidlum a neni boha, kterej by to odmazal, protoze jich je dost a maji i nejaky ucty ciste na „schvalovani“ – ale tady se bavime o pridani par stopu na vesnice – a to funguje. Lidi to normalne delaji.. Niatic nema zadnej problem – chce prachy a vic penez je obecne tam, kde je vic lidi – proto taky mame hypermarkety a obchodni centra ve mestech a ne… Číst vice »

Mysakusak
Mysakusak
26.07.2019 10:21

Jak pisi jiz nekde jinde:
Nahraj si Ingress
Pres in game chat pozadej okolni Ingressaky at prijedou a osadi ti vesnici portalama/stopy
Ja takhle osadil uz asi 6 lokalit kde se bud pohybuji, nebo na zadost PoGo spoluhracu …
Bohuzel nestiham vyrizovat vsechny pozdavky …
A stane se mi ze i cela prace vyjde vnivec – diky lokalnim valkam Ingresaku mi portaly (zejmena v Praze) zamitnou.
A bud rada za 5 pokestopu. Vetisna vsenic ma 0, obvykle gyma pokestop …

petr
petr
26.07.2019 14:54
Reply to  Mysakusak

Praha je v tomhle specificka – bohuzel.. (poslednich par tydnu ale vidim trochu zlepseni)
nicmene na pocet stopu si stezuji prevazne lidi z vesnic, kterych by se to tykat nemelo – naopak, kde je toho malo, tam se hodi kazdej portal.. jen to nekdo musi udelat – stezovat si je taky fajn, ale ten niantic to nedela z dobre vule – dela to pro prachy..

Kate
Kate
26.07.2019 18:57

Bydlím na vesnici a každou chvíli máme na pokestopu raketaky

AlbertNeri
AlbertNeri
24.07.2019 15:42

Doladit by měli hlavně viditelnost toho pokéstopu. A asi by i rakeťáci měli používat štít, když to dělají i Team Leadeři. Myšlenka je to podle mě dobrá. Ale nesmí to dopadnout jako s PvP kde jsem doufal v nějakou on-line ligu na serverech na který by se člověk připojil. A nic z toho není. Niantic má vždy dramatickou předehru u novinek, ale ta praxe je potom jiná.

Zeterina
Zeterina
24.07.2019 11:41

Tak to zase vypnuli. Asi moc chyb. Jinak očištěni snorlaxe stojí 10t dustu.

Russulagrisea
Russulagrisea
24.07.2019 09:34

Včera jsem potkal 3 pokéstopy. Jen bych doplnil, že na rozdíl od PvP nebo trénovacích soubojů v tomto případě normálně vašemu pokémonovi ubývají životy a může i zemřít. Takže je třeba následně po souboji použít potiony na vyléčení, případně revive. Zatím mi není jasné, zda je rakeťáctví aktivní 24 hodin denně nebo ne a ani jaká je pravděpodobnost nalezení napadeného pokéstopu. Včera odpoledne jsem viděl během chvíle celkem 4 (3 souboje jsem absolvoval) … z toho 2 napadené pokéstopy byly dokonce asi 50 m od sebe. Ale pak večer, cestou tramvají přes půl Prahy domů, jsem pohledem kontroloval určitě stovky… Číst vice »

PokeGejmrucek
PokeGejmrucek
24.07.2019 10:23
Reply to  Russulagrisea

Tady u nás jsem včera viděla jen 3 ale nebyla jsem celou dobu ve městě takže je možné ze 1-2 ještě byli. Vybojovala jsem jen 2. A kolem 18h večer už jsem třeba nikde nic neviděla. Možná to bylo dál kam nevidím v pokemonech. Vůbec nevím, ale zajímá mě jestli to je jakoze v určitém čase nebo tak protože to tak trochu vypadá 😀😀

midloch73
midloch73
24.07.2019 10:58
Reply to  Russulagrisea

Momentálně je to vypnuté, takže na žádný nemůžeš narazit.

Lukw6
Lukw6
25.07.2019 10:59
Reply to  midloch73

Jj je

Roylaiden
Roylaiden
24.07.2019 11:34
Reply to  Russulagrisea

A v kolik hodin jsi je cca viděl? Já jsem ještě zadnej neviděl a to se koukám docela často

Mysakusak
Mysakusak
24.07.2019 12:26
Reply to  Roylaiden

V Dejicich byl jeden u kulatkau vcer av 16:30 …

Miky
Miky
24.07.2019 11:37
Reply to  Russulagrisea

Niantec to dočasně vypnul.

MartialApple
MartialApple
24.07.2019 12:37
Reply to  Russulagrisea

V nasi skupine lide poslali screen, kde niantic team rocket stahl. Takze by nemel byt k videni… asi budou jeste neco doladovat

Missgrinch
Missgrinch
25.07.2019 15:32
Reply to  Russulagrisea

Uz je to zase pustene. Pred chvili mi zdrhnul shadow zubat

Efhjutrerggffhhhfd
Efhjutrerggffhhhfd
24.07.2019 08:49

Očitení neco stoji? Stardust/candy?

Roylaiden
Roylaiden
24.07.2019 09:14

Myslím že obojí

welby
welby
24.07.2019 09:15

Ano, stojí to stardust i candy.

Svehlici
Svehlici
24.07.2019 10:52

Nevím, jak jiní pokémoni, ale mám bulbasaura, který stojí dva candy a 2000 stardust.

87
0
Zapojite se do diskuze.x