Hodnocení Safari Zone Praha 2017

Sesbíral jsem některá vaše hodnocení z víkendové akce Safari Zone Praha 2017. Pokud máte nějaké pěkné fotky anebo screenshoty o které se chcete podělit tak posílejte na safari2017@pokestop.cz

Hodnocení účastníků

TNT

U registrace nikdo nechtěl jakýkoliv ID, jen ukázat QR kod z emailu, což je v rozporu s předchozím tvrzením kontroly ID všech. No budiž to mě nebolelo :-).

Šajný kapr chycen 10:05, a druhého po pár hodinách. Stál sem večer u stojanu s nabíjením a jeden otec od rodiny se svým klukům chlubil, že právě chytil zlatýho kapra 100% IV a tomu sakra říkám štěstí dne. Taky mě potěšilo získat 400 kendy kaprů za event. Jsem rád, že ten šajny byl vzácnější na eventu a nebyl jimi event dlážděn na každém kroku.

Pikaču jsem nevyhledával, šajnyho už mám. A taky prioritou bylo chytat to ostatní klokany, miltanku. Překvapilo mě, že jsem na začátku eventu potkal miltank na každém rohu, později mě to děsilo, protože na to jak je ultra-vzácná a hned taková devalvace hodnot. 🙂

Bally a berry jsem měl nasyslené do safari na maximum batohu co to šlo, týden jsem spíš víc točil pokestopy než chytal. Tohle se vyplatilo, protože do 4h odpoledne stačilo točit pokestopy na pohodu (udržovat menší tempo úbytku ballů) a chytat cokoliv co jsem chtěl a nemusel jsem se omezovat. Ale po 4h jsem pak pocítil jak pokestopy eventu jsou na houby (rozmístění a počet, problémy s odbíháním GPS uvnitř budovy), dalo to mnohem větší úsilí z nich dostal potřebné bally, dávání poušnů bylo zlo, k ničemu.

Některé lidi tohle údajně štvalo a pro bally a berry si jelo do centra Prahy kvůli rychlosti plnění batohů. Jedna řada pokestopů šla brát jen ze střechy z parkoviště, nešlo na ně dosáhnout ze vnitřku. Raid na psa cca v 16h byl zajímavý, dav lidí odešel z centra a pak se zase vrátil.

Safari hodnotím kladně, kdykoliv se znovu zúčastním.

Gerrard

Event byl zvládnutý perfektně. Po mě tedy u vstupu chtěli občanku, ale stejně neměli šanci prodejům zabránit.

Nicméně support, místa na odpočinek a hlavně příjem LTE a GPS byl téměř bezchybný. Hrál jsem na tabletu a GPS až na drobná odběhnutí byla přesná, LTE nevypadlo ani jednou a errorů jsem viděl také minimum (zamrzel pouze jeden po chycení shiny kapra – po restartu apky shiny nebyl ani v journalu, natož chycený, holt smůla), pokéstopy jsem vytočil všechny bez problému a na střechu sem nemusel ani jednou.

S tím možná souvisel počet ballů, na začátku 120 obyč, 110 great a 120 ultra, na konci 40 obyč, 32 great a 125 ultra – dostal sem jich hodně za 35 level. Byl jsem na místě od 9:10 do 17:15.

Co se povedlo:
1) doplnění pokédexu o chybějící kusy: Blissey, Ampharos, Feraligatr
2) chycení shiny pikatchu a kapra (oba IV 65+)
3) 80k expů a 62k stardustu
4) písmenka S,A,F,I
5) bezchybné zvládnutí akce organizátorem
6) Raid Lugie?!? na něm jsem sice nebyl ale překvapil 🙂

Co se nepovedlo:
1) písmenka Z,N (původně měl být pro registrované název SAFARI ZONE – což asi někde v průběhu zrušili a já tu zprávu nějak minul)
2) klasická česká povaha. český event, registrace v češtině a stejně na místě obrovské množství Němců a Poláků. Holt Češi si místo budíku na registraci raději později zanadávali na malé??? množství lístků a nebo je cizincům rovnou prodali za €

Gripen

Za mě perfektní akce, pochytáno vše co bylo potřeba. 2x shiny kapr a 1x shiny Pikachu. Množství Chansey, Larev, Miltanků atd…moc se to mi i kolegům líbilo.

U registrace jsme byli kolem 9.45, fronta max 3 min. Komunikace v češtině, vedle v AJ. Případné dotazy k registracím zákaznických karet, hře atd ve vedlejším stanu. Opět v ČJ, vedle u druhé dvojice v AJ. Takže i pro lidi mluvící cizinsky bez problémů.

Ano, některé pokestopy mimo dosah, ale kdo se připravil, tak toho tolik ani nepotřeboval protáčet. Příště jedu zas 🙂
Jen jsme byli pro některé skalní návštěvníky Shoppingcenter trochu exoti, kteří se chovají jak děcka…. 🙂

Mysakusak

Navstevnici shopingcentra nas komentovali trochu nevrazive (obcas dost sprosta slova a posilani do Bohnic).
Ja byl na Vodafonu a vypadky signalu tam byly – ale tak 80% casu se dalo chytat. Lokalni WiFi (inteligentne udelali oddelnou sit pro PoGo hrace s heslem = velmi dobry napad) bezela jeste o neco hure nez mobilni signal, ale to se dalo cekat.

Poznatky:

1) PoGo plus nepouzitelne – vetsina pokesu z normalniho ballu utekla. Uspesnot chyceni pod 20%. A taky kdo by chytal larvitara bez ananasu :-).

2) Nedostatek pokeballu – vystrilel jsme vse ze zasob a nestacil doplnovat.

3) Totalni degradace hodnot vzacnejsich pokemonu.

4) Potvrdil jsme si ze slusne IV se da ziskat jen z vajec, chytani je jen na dust a candy. Vsichni vzacnejsi pokemoni ze safari sli do gulase – uz jsem davno mnel lepsi z vajicek a rajdu.

Jinak spokojenost – hlavne s candy na rozsireni stada tyranitaru pro low na MewTwo a solo Alakazana + 2 shiny kaprici (opravdu nebyli davacka).

Akorat ten shiny pikatchak zadny :-(. A to jsem se sakra snazil … No aspon mam jeste nejaky smysl zivota :-).

MiraRou

Dnes jsem ještě dochodil 2km vejce ze Safari a vyskočil shiny pichu 🙂 . Náplast na smutek, že se nepovedlo chytit shiny pikachu 🙁 , jen jednoho shiny kapra. Jednoho jsem měl už z water festival eventu

Leira18

My taktéž hodnotíme akci velice kladně 🙂 s GPS ani internetovým připojením nebyl problém, appka sice párkrát zamrzla, ale to se mi stává i za běžného provozu 🙂

Bylo super vidět, kolik nadšenců hru hraje a super, že jsme se s některými tam potkali a mohli pokecat o hře.. 😀

Dost jsme se bavili nad komentáři „obyčejných“ lidí 😀 někdo radši štrikuje, někdo hraje PokeGo..prostě Češi no, co bychom chtěli 😀
Shiny kapr se konečně zadařil, shiny Pichu z vejce taky..jen ten Pikachu stále nic 😀 z cca 100 chycených Pikachů tam nepadl ani jeden 🙁

Souhlasím se vším co tady zaznělo v komentářích přede mnou. Akce teda TOP! Snad někdy bude zase něco podobného! 🙂

 

Fotky z akce

edensites

Neco malo ze Safari, koukam ze bez automatickeho ostreni se neda stihnout zaostrit na vsechny lidi co se hybou damm 😀

Screenshoty

Drticool

Tak jsem si tu Prahu trochu spočítal a tady jsou výsledky: cca 80 000 XP

Pokémon Počet cca Candy
Unown 11 60
Chansey 8 40
Miltank 11 55
Kangaskhan 5 24
Machop 45 230
Pikachu 35 150
Magicarp 55 260
Larvitar 15 100
Mareep 16 100
Porygon 8 50
Skarmory 3 10
Snubbull 10 45

Pak ještě:

  • 3x Charizard
  • 1x Venusaur
  • 1x Ivysaur
  • 2x Chameleon
  • 1x Wartortle
  • 2x Bayleff
  • 1xQuilava

Ještě hodně Bulbasaurů, Charmanderů, Squirtlů, Chikorit, Cyndaquilů a Totodilů, které se mi už fakt počítat nechce, ale u některých je to kolem 10ks a u některých až 25 ks.

Start byl celkem dobrý, jen jsem vylezl z haly nádraží a už jsem chytil shiny Pikachu i když radost byla trochu zkažena snad nejhorším možným IV. Kdybych tušil, že to bude jediný shiny, kterého chytnu no nevím co bych dělal.

Nakonec nejlepším úlovkem byl Charizard CP 2063 a IV 98. Byl jsem zklamán z chybějících písmenek Z a N a tudíž i chybějící stříbrné medaile za Unowny.

Překvapilo mě, že všude po Praze se dalo v podstatě chytit to samé co mohli chytit lidi se vstupenkou v obchoďáku. Cestou z hlavního nádraží na stanici metra na náměstí republiky (nechtělo se mi přestupovat a navíc bylo všude spousta nahozených lurek, a gym bage a nové pokestopy respektive 250 xp se hodí, tak jsem se prošel) jsem chytil v podstatě všechny písmenka, všechny druhy pokemonů přítomné v obchoďáku i toho jediného shiny a to za 1,5 hodiny než jsem po různých odbočkách a oklikách či zastávkách došel na stanici metra.

sprinter441994

Já jsem neměl registraci a tak co jsem chytl na místě „nejlepšího“ byla Eevee. Pak jsem se přesunul do centra a bylo to tam záživnější.

 

Sdílej kamarádůmShare on Facebook
Facebook
Přihlásit k odběru emailem
Upozornit na
guest
43 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
xsahrus
xsahrus
20.10.2017 11:20

Tak to jsem zřejmě pěkný smolař. Nachytal jsem na eventu 1000+ pokémonů a nemám stále jedinného shiny.

Jinak doklady po mě chtěli.

Byl jsem se zeptat u vývojářů odpoledne kde jsou písmenka Z a O a bylo mi odpovězeno že už jsou“vychytány“. Takže jich byl zřejmě omezený počet.

waltari17
waltari17
13.10.2017 13:07

No jde jen o prachy .. niantic zřejmě udělá všechno, aby natáhnul nový hráče, jenže touhle stupiditou bude hra hratelná jen o eventech .. hráč začne, během dne udělá 20 levelů, event skončí a bude koukat jako puk až v okolí místo blisey budou akorát rattaty a další level bude dělat už 2 týdny. Takže jak rychle ho to začne bavit, tak stejně rychle s tím sekne. Protože řekněme si to na rovinu, momentálně ve hře neni nic zajímavýho – většina to hraje ze setrvačnosti, protože pořád doufá, že se autoři umoudří a místo bejkáren stylu upravených gymů, který jsou… Číst vice »

Akeno
Akeno
13.10.2017 13:32
Reply to  waltari17

Říkám to furt a říkat to budu dál. Měli by udělat možnost odsólování legendárek. Ať už s pozvolným ukrajováním životů nebo s prodlouženou časomírou. To by byla ta pravá výzva.

Akeno
Akeno
13.10.2017 13:37
Reply to  Akeno

Niantic je sám proti sobě, když ti nechává takto jak to je. Týmoví hráči mají legendárek stovky a sólisti ani jednu. Passy se neprodávají protože týmové to už nebaví a sólisti nemají šanci.
Kdyby ovšem bylo možná sundat legendu sólo, tak by se passy prodávaly jak na běžícím pásu, protože by to chtěl zkusit určitě každý.

Cracken365
Cracken365
13.10.2017 20:10
Reply to  Akeno

Uplne souhlasim

Gerrard
Gerrard
12.10.2017 22:16

„Buddy, byla a je nabídka k získávání candy“ tímpádem degradace pokémonů protože už ho nemusíš hledat po mapách ale stačí ti jen chodit. „Starý systém eventy měl, ale byly plošné, tedy pro každého, i pro malé“ Tak to jsi asi začal hrát později než já protože první event byl pokud pamatuju Halloween a do té doby žádný event nebyl nebo si aspoň na žádný nevzpomínám. „Regionální event, tady už je výhoda pro určité hráče, safari zóna, tak to je pro 3000 vyvolených.“ Vzhledem k tomu že Praha se od CCM lišila pouze 2 shiny pokémonama tak asi Event pro 3000… Číst vice »

Gerrard
Gerrard
12.10.2017 22:17
Reply to  Gerrard

sry, to má být reakce na xammmx

xammmx
xammmx
13.10.2017 11:32
Reply to  Gerrard

Nabízím, jsem pod nickem na seznamu.

Petr
Petr
13.10.2017 12:53
Reply to  Gerrard

Nikdo po tobe nechce aby sis stezoval. Mas na to proste jinej názor. Podle me to byl even pro par vyvolenych – mas omezenej počet mist, kterej byl hodne rychle pryc – nemusíš s tim souhlasit, ale proste to je fakt – pokud tam nemůžou všichni, znamena to, ze je to omezene a tudis jen pro par vyvolenych. když mas něco, co ma po x mesicich jen rekneme 10% všech hracu, tak se to da povazovat za pomerne vzacne – když to stejne dokaze nejeden z vyvolenych chytit 6x za pul dne, tak uz se to nemůže povazovat za pomerne… Číst vice »

Gerrard
Gerrard
16.10.2017 09:44
Reply to  Petr

opět – pár vyvolených znamenalo každý kdo do Prahy chce dojet, protože vyjma shiny bylo vše po celé Praze – tzn ne 3000 ale víc jak milion. Navíc jsme češi, takže místo abychom se snažili do Prahy jet, tak buď své lístky prodáme nebo se na rezervaci vykašleme a pak brečíme…. Neznám nikoho kdo by měl od shiny pokémonů po 6ks, nejvíc 3 a pikatchu většina lidí max 1 (většina). A opět, skokani, automaty apod těhle shiny pokémonů mají několik tisíc dokud je neseženou se 100% IV, + pár poctivých šťastných hráčů co je najdou wild. Takhle je má o… Číst vice »

TNT
TNT
12.10.2017 16:26

Je tu souboj názorů na srdcaře hardcore trenéry, kteří nastoupili do hry od samého začátku a vysoký level si poctivě odchodili bez různých urychlovačů získání výhod ve hře, a trenéry, kteří nemají problém si najít ztratky ve hraní a mít výhody hned a co nejvíc (gps spoof, nagas mapy, xp farming, eventy atd.). Začal jsem hrát v květnu, urychloval jsem xp trenéra farmařením, ale s levelem 33 jsem toho nechal a už jen chodím, je mi jedno, kdo jaký pokeše má, ať jsou shiny neshiny, discordem se spojím s lidma na rychlý raid a to rád pomůžu dát lidi do… Číst vice »

Stanlye13
Stanlye13
12.10.2017 15:06

Přesně tak!

Také se mi daleko víc líbil starý systém… Každý se snažil být co nejvýš v gymu..bylo to takové zdravé předhánění :)Člověk musel poctivě šlapat.. A hlavně se to dalo hrát samotářky..Já si jedu pořád starý styl.. Šlapu Šlapu..nevadí mi že nemám legendární pokémony..:)Snad to ještě nějak pozmění..aby ale o to asi není zájem… Potřebují motivovat nové hráče.. Který by si za starého systému neškrtli.

Petr
Petr
12.10.2017 12:48

jasne, není to zadna devalvace, chytit 6 shiny pokesu za pul dne je prece uplne normalni 😀
tohle není o zavisti, tohle je proste spatne. Na druhou stranu, dokud nebude moznost vymeny, tak nejaka rarita vůbec nic neznamena – ted uz teda vůbec nic..
najednou mi uz nevadi, ze nemam shiny pikachu – uz vim, ze není vzacnej 😀 vzacnej je jen muj shiny kapr, chycenej ve volny prirode 😛

ShinigamiCze
11.10.2017 18:09

Já sem v neděli přidal svoje zkušenosti k sobě. Uvítal bych zase další takový event, snad konečně přidají i nějaké pokémoní věci pro fanoušky. Chtěl jsem si tam i něco koupit. Ad nemožnost chytit dobrý kousek, dost pěkných úlovků sem slyšel z okolí a sám sem si odtud odvezl larvitara s IV 96 a slušnými cp 🙂
Jen škoda, že z mystic z Tábora a okolí jsme se vstupenkou byli na místě asi jen dva. Zato žlutých a červených od nás tam bylo mnohem víc.

http://shinigami-san.cz/?p=607

Bruno
Bruno
11.10.2017 09:33

Eventy jsou degradací hry a devalvací vzácných pokémonů. To si nestěžuji, jen konstatuji. Dřív měl hráč jednu Chansey a zbylých 47 bonbonků si musel hezky odšlapat a mnoho dalších na vytunění, aby se dostala v gymu co nejvýš. Dnes je při eventu hráči přehazují vidlema jako hnůj.

Mysakusak
Mysakusak
11.10.2017 20:46
Reply to  Bruno

Raidy jsou rovnez degradaci hry. Drive si hrac Muka musel vychodit, ted si ho vymeni za pas. Podle teto logiky je degradaci hry kazda zmena …

Bruno
Bruno
11.10.2017 21:19
Reply to  Mysakusak

Ano, za dvacku si lze pořídit i Tyranitara, Alakazama…..

Akeno
Akeno
13.10.2017 17:53
Reply to  Bruno

Zas tak snadné to není. Pokud hrajete sami tak si Tyranitara nemůžete koupit ani kdybyste měli milion coin.

Stanlye13
Stanlye13
12.10.2017 14:56
Reply to  Bruno

Přesně tak!

DougyGiro91
DougyGiro91
10.10.2017 19:51

Já chytil shiny prvního v neděli a myslím že z toho mám větší radost než vy všichni co jste se nacpali na Čerňáku 😉

Bauch
Bauch
11.10.2017 14:41
Reply to  DougyGiro91

To můžu jen potvrdit 😀

majna21
majna21
12.10.2017 17:26
Reply to  DougyGiro91

Jo káááámo myslím, že ne já chytil shiny magicarpa až jako úplně posledního magicarpa co jsem na čerňáku chytil někdy v 6 večer a to jsem tam byl od 9….. tu radost si nedokážeš ani představit 😀 😀 😀

Domspor
10.10.2017 18:51

Me vadi ze to zas byla dalsi vyhoda lidi z prahy a my z jinych mest nebo deti a mladi meli proste smulu

Gerrard
Gerrard
10.10.2017 22:47
Reply to  Domspor

Já z Prahy nejsem, dětí a mladých lidí tam byla opravdu spousta. Moc nerozumím stížnosti…..

Bauch
Bauch
11.10.2017 14:47
Reply to  Gerrard

čemu nerozumíš ? 😀 já byl v práci a do prahy to mám tak tři hodiny, tudíž kdybych hned po práci vyjel tak dojedu v sedm a to opravdu nemá smysl, můj mladší bratr by jel ale bohužel samotného ho nepustíme protože na to ještě nemá věk… kdyby to bylo u nás v Olomouci tak bude zas hromada Pražáků mít stejný názor jako my 😀 jednoduše řečeno, vše co se tam chytalo jsem si poctivě nachodil, ať už croconawa, chansey a nebo mareepa na kterém mám již asi 300km a pořád 200km chybí… souhlasím se všemi co říkají že je… Číst vice »

Gerrard
Gerrard
12.10.2017 09:15
Reply to  Bauch

kecy, kecy, kecy….věta o degradaci vzácných pokémonů mě fakt baví…pokémony sis dřív chodit nemohl, takže buddy systém je taky degradace vzácných pokémonů. Co je tedy vlastně lepší?? nahodíme starej systém bez eventů a všechny vzácný pokémony budou mít jen podvodníci?? Protože třeba dragonita sem za starýho systému neměl šanci mít, přes půl roku mi trvalo než sem dostal prvního dratini z vajíčka, divokého sem viděl jen v okolí (což znamenalo celé sídliště) a za těch pár minut mi nepomohlo ani běhání podle navigování, prostě sem ho nenašel. Zatímco lidi s off line mapama si prostě jen otevřou appku, podívají se… Číst vice »

xammmx
xammmx
12.10.2017 14:41
Reply to  Gerrard

Gerrarde, musím reagovat (subjektivně). Nevidím tu řadu ufňukaných, ale spíš tvé nepochopení komentářů. Při tom mi připadá tvá argumentace jako vytrhávání věcí z kontextu. Buddy, byla a je nabídka k získávání candy, ale musí se pro to, jak píšeš, něco udělat, rozmyslet se koho chodit a chodit (4655 km). Starý systém eventy měl, ale byly plošné, tedy pro každého, i pro malé. Na ty se každý těšil, tak jako na další generace. Regionální event, tady už je výhoda pro určité hráče, safari zóna, tak to je pro 3000 vyvolených. Malí, o kterých tu byla taky řeč, kteří hrají a nejsou… Číst vice »

Gerrard
Gerrard
12.10.2017 20:26
Reply to  Gerrard

„Buddy, byla a je nabídka k získávání candy“ tímpádem degradace pokémonů protože už ho nemusíš hledat po mapách ale stačí ti jen chodit. „Starý systém eventy měl, ale byly plošné, tedy pro každého, i pro malé“ Tak to jsi asi začal hrát později než já protože první event byl pokud pamatuju Halloween a do té doby žádný event nebyl nebo si aspoň na žádný nevzpomínám. „Regionální event, tady už je výhoda pro určité hráče, safari zóna, tak to je pro 3000 vyvolených.“ Vzhledem k tomu že Praha se od CCM lišila pouze 2 shiny pokémonama tak asi Event pro 3000… Číst vice »

Vercis
Vercis
10.10.2017 12:20

Ucast pres gps spoof. 12x chansey vsechny na ananas. 20x larvitar taktez. 2x charizard. Shiny nic ale ty sem ani nechytala stejne jako startery. Chytano pouze vyse zmineni a mareep. Evoluce starteru a par pika na medaili. Okoli ccm vsude lurka a systematicky lov. Uz se tesim na sobotu a holandsko 😉

Akeno
Akeno
10.10.2017 13:16
Reply to  Vercis

A tohle je přesně důvod proč nemám rád tyhle typy akcí. Profitují z nich jen pražáci a podvodníci. Poctiví hráči z jiných měst mají smůlu.

Mysakusak
Mysakusak
10.10.2017 15:01
Reply to  Vercis

Nekdy si predtavuji jak takovy typicky spoofer vypada. Tlusty jak prasatko, atrofovane nozicky a rucicky. Chysta se zrejme zapouzdrit a integrovat do motheboardu – prijimat jen elektrickou energii, mozna i informace a vubec se nehybat :-). Casem by mohli vypustit I takoveho pokemona, at je nejaka sranda … Ja kdybych po 8-mi hodinach v praci s pocitacem jeste kvedlal jako zabavu na mobilu joystikem, tak asi cipnu …

Vercis
Vercis
10.10.2017 20:07
Reply to  Mysakusak

Ja hrala poctive do levelu 33. Potom materska dite a v malym meste neni moc moznosti. Hraju to jen pro zabavu a neterorizuji gymy. Obcas pomuzu v raidu ale coiny neresim proste… jinak hraji aktivne jen pres eventy jinak jen kvuli bonusum. Az me zabanuji bude mi to jedno…

Mysakusak
Mysakusak
10.10.2017 20:38
Reply to  Vercis

Ja mam na starosti s manzelkou 2 male deti. A hrat bez spoofovani se to da (lelvl 38) – do jedne ruky kocarek a druhou ridit 2 dite pripadne mackat Pogo plus . Mobil v drzaku na kocarku aby bylo videt co se deje. Jen to chce zatnout zuby a vse schovat kdyz se blizi auto, nebo fregventovana silnice. Na detskych hristich jsou vetsinou pokestopy, tak nahodit lure a jede se dal v dobe kdy se vetsi dite placa na piskovisti … Povoleni k vyletu na C. Most kdy hlidala babick jsem si musel nahradit v nedeli celorodinnym vyletem :-).

Vercis
Vercis
10.10.2017 22:54
Reply to  Mysakusak

My byli loni na lurovacce od RF na Vaclavaku a pres ty davy lidi se to nedalo vyuzit vzdy nekdo prekazel. A doprava 200 km do Prahy a zase zpet.. hlavne nemame velky mesta radi. Duvodu je nekolik zdravi a posledni dobou hlavne bezpecnost jen tech lidi co sem nepatri a neustale celkat kdo me okrade nebo znasilni. U nas mensi mesto 3000 obyvatel a 4 stopky a kdyz jdu ven hraju normalne. Jo a Mykusacku je smutny ze se misto detem venujes mobilu. Jeste ve meste kde jezdi auta. V POGO udelali zasadni chybu ze veskere centrum deni je… Číst vice »

Luboš
Luboš
10.10.2017 21:02
Reply to  Vercis

Divim se že z toho máš radost 🙁 škoda že se na vás Niantic více nezaměří a nezabanuje vám ty vaše nahekovaný účty !!

Andrej
Andrej
11.10.2017 15:00
Reply to  Luboš

Škoda že se niantic nezaměřuje spíš na to proč někteří hráči po roce poctivého hraní si stáhnou fake GPS.ja sem rok odsuzoval spofing; ale po těch změnách ktery nahravaj jen hráčům z velkých měst tak u mě klesla motivace na nulu; takže si ve volným case běhám po Praze a čekám jak dlouho mě to niantic bude tolerovat.a pokud maji Pražáci takový výhody tak proč já se nemůžu taky zvýhodnit?

Mysakusak
Mysakusak
11.10.2017 20:55
Reply to  Luboš

Spooferi v OC by nic nechytli – bez QR kodu mohli jen zoufale poletovat po okolo.
Vercis – je lepsi jit s detma ven a v kapse nepozorovzne mackat PoGo plus, nez drepet doma, cucet do mobilu a spoofovat.

Andrej
Andrej
11.10.2017 11:23
Reply to  Vercis

Přesně moje slova; z Prahy teleport přímo do Holandska 😀

Paul
Paul
13.10.2017 23:03
Reply to  Vercis

Ahoj, jak to vlastně funguje GPS spoof.?

DjRody
DjRody
10.10.2017 09:58

Škoda málo doprovodných akcí. Jinak vše poho. Splnilo to co se očekávalo.

Drticool
Drticool
10.10.2017 02:25

Tak jsem si tu Prahu trochu spočítal a tady jsou výsledky: cca 80 000 XP Unown 11 ks cca 60 candy Chansey cca 8 ks cca 40 candy Miltank 11 ks cca 55 candy Kangaskhan cca 5 ks cca 24 candy Machop cca 45 ks cca 230 candy Pikachu cca 35 ks cca 150 candy Magicarp cca 55 ks cca 260 candy Larvitar cca 15 ks cca 100 candy Mareep cca 16 ks cca 100 candy Porygon 8 ks cca 50 candy Skarmory 3ks 10 candy Snubbull cca 10 ks cca 45 candy Pak ještě 3* Charizard , 1* Venusaur,… Číst vice »

Romulus
Romulus
10.10.2017 00:08

tento event byl super a jsem moc rád, že jsem mohl být u toho i když jsem tam jel na otočku (na 4 hodiny). 2 první shiny kapři a 1 první shiny Pikachu. Medaile za Safari Zone, stříbrná za Pikachu Fan a skoro už bude i zlatá. Hodně bohaté spawny, takže na lucky egg jsem i za tu chvíli dal hodně XP jelikož jsem chytal co se hýbe 🙂 až jsem si nevšimnul té Lugie na raidu (která mi bohužel chybí). Jinak jsem rád za pár Chansey, Larev, ovcí.. navíc byly k vidění i spawny vyšších evolucích což je super… Číst vice »

Tondo
Tondo
09.10.2017 20:57

Mne sa podarilo chytiť štyroch shiny kaprov a dvoch shiny pikachu 🙂 len škoda tej Lugie :/ neviete prečo netrval Raid hodinu?

43
0
Zapojite se do diskuze.x